شوهر در پرونده قتل فیت بیت به ۶۵ سال زندان محکوم شد

LaLima قابلیت اطمینان داده های Fitbit را زیر سوال برده است. او همچنین گفت که نسخه دباته از وقایع با DNA ناشناخته ای که در خانه پیدا شده و شاهدی که گفته است ممکن است فرد ناشناس یا آهویی را در محله در روز قتل دیده باشد، تقویت شده است.

بیش از 100 نفر در طول پنج هفته محاکمه شهادت دادند.



منبع

پلیس ایالتی گفت دباته جدول زمانی رویدادهایی را به آنها ارائه داد که با داده های فیت بیت همسرش در تضاد بود، که نشان می داد او حدود یک ساعت پس از زمانی که دباته گفت به او شلیک شده بود در حال حرکت بود. پلیس ایالتی گفت همچنین هیچ نشانه ای از درگیری در خانه وجود نداشت.

“این به ما امکان می دهد تا کمی بسته شویم، حتی اگر کانی را برگرداند. به عنوان یک خانواده، ما می توانیم به جلو حرکت کنیم.

راک ویل، کنتیکت (AP) – مردی از کانکتیکات روز پنجشنبه به جرم قتل همسرش در سال 2015 به 65 سال زندان محکوم شد که به گفته دادستان‌ها یک ردیاب فعالیت ورزشی Fitbit با داده‌هایی که با اظهارات او به پلیس در تضاد بود، استفاده می‌کرد.

جلسه صدور حکم شامل شهادت عاطفی توسط بستگان کانی دباته بود.

ریچارد دباته، 46 ساله، اهل الینگتون، در ماه مه توسط هیئت منصفه به قتل و سایر اتهامات مجرم شناخته شد. وکیل او، ترنت لالیما، پس از جلسه دادگاه عالی راک‌ویل گفت که او همچنان بی‌گناه است و قصد دارد به احکام اعتراض کند.

دادستان متیو گدانسکی در سخنان پایانی خود گفت دباته نقشه ای برای کشتن همسرش و تهاجم به خانه طراحی کرد، زیرا زندگی او به دلیل رابطه با زن دیگر و حاملگی او در شرف از بین رفتن بود.

دباته به پلیس گفت که مردی نقابدار وارد خانه آنها شد، همسرش را کشت و او را بست. پلیس او را با جراحات سطحی چاقو، با یک دست و یک پا که با زیپ به صندلی تاشو بسته بود، پیدا کرد.

تیراندازی مرگبار به کانی دباته، 39 ساله، در خانه این زوج دو روز قبل از کریسمس در سال 2015، در حالی که دو پسر خردسالشان در مدرسه بودند، توجه ملی را به خود جلب کرد، با شواهد غیرمعمول فیت بیت و جزئیات مربوط به رابطه ریچارد دباته با زنی که باردار بود. زمان قتل و بعدها فرزند خود را به دنیا آوردند.