شوهری که به خاطر قتل مردی که با همسرش پیدا کرده بود زندگی را در زندان سپری می کند

میلز گفت: “در حالی که ممکن است او در زندان باشد، هرگز آن نوع درد و ضربه ای را که ما داریم تجربه نخواهد کرد.” عمه فینی از گالری گوش می‌داد، لب‌هایش را محکم روی هم فشار می‌داد.

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: شوهری که مرد را کشت، همسر فلج به حبس ابد محکوم شد.



منبع

فینی به میلز 20 ساله نیز شلیک کرد و او را برای همیشه فلج کرد. وکلای دادگستری روایت های بسیار متفاوتی را در طول دادگاه ارائه کردند تا توضیح دهند که چه چیزی منجر به تیراندازی شد.

رابرت فینی، ولینگتون، هنگام شهادت در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه، 21 نوامبر 2022، در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا، از یک اشاره گر برای نشان دادن حرکات خود در آپارتمان های Village Place استفاده می کند.  وکیل مدافع او، استفان آربوزوف، دستیار مدافع عمومی، به این موضوع نگاه می کند.  فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود.  او تلاش کرد تا با توجه به

استفان آربوزوف، دستیار مدافع عمومی، آخرین صحبت را در دفاع از فینی انجام داد. او گفت که هیئت منصفه فینی را یک قاتل محکوم نکرده بود و او نیز نباید مانند یک قتل مجازات شود.

فرانسین ادواردز، دستیار دادستان ایالتی، هنگام بازجویی متقابل رابرت فینی از ساکنان ولینگتون در جریان محاکمه فینی در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه، 21 نوامبر 2022، در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا دیده می شود. فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود. او تلاش کرد تا بر اساس قانون فلوریدا “ایستادت کن” این اتهام را رد کند ناموفق بود.

میلز، خانواده آنتونی و دادستان بیشتر می خواستند. فرانسین ادواردز، دستیار دادستان ایالتی، جیلن را توصیه کرد که فینی را به حبس ابد محکوم کند، علاوه بر آن دو حکم 15 ساله متوالی اجرا شود.

فرانسین ادواردز، دستیار دادستان ایالتی، هنگام بازجویی متقابل رابرت فینی از ساکنان ولینگتون در جریان محاکمه فینی در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه، 21 نوامبر 2022، در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا دیده می شود.  فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود.  او تلاش کرد تا با توجه به

مادر آنتونی، والری تورنتون-آنتونی، می‌گوید: «از او می‌خواهم تاوان کاری را که انجام داده است، بپردازد. “به خاطر چیزی که گرفت.”

خانواده مقتول از قاضی خواستند تا حکم حبس ابد را صادر کند

خانواده فینی عکس های خود را که زندگی فینی را شرح می دهد به قاضی ارائه کردند. آنها گفتند که این یک کار برجسته بود. او در بل گلید بزرگ شد و به عنوان عضوی از تیم فوتبال دبیرستان مرکزی گلیدز، قهرمانی فوتبال ایالتی را به دست آورد. او در مقطع لیسانس و فوق لیسانس عدالت جنایی را دنبال کرد، سابقه جنایی قبلی نداشت و در کلیسایی مشغول بود که پدرش در آن شماس است.

محاکمه قتل در شهرستان پالم بیچ: تراویس رودولف برجسته سابق فوتبال در ماه می با هیئت داوران روبرو خواهد شد

حق با او بود. ماه‌ها پس از اینکه هیئت منصفه نظریه دادستان را مبنی بر اینکه فینی حسود همسرش را تعقیب کرد تا او و مرد 20 ساله‌ای را که با او تنها یافت، رد کردند، جفری گیلن، قاضی دادگاه، او را به حداکثر مجازات محکوم کرد: حبس ابد به دلیل بدتر شدن باتری، 15 سال برای قتل عمد و 15 سال دیگر برای تیراندازی به خودروی اشغالی.

میلز، که اکنون 25 سال دارد، از روی تخت بیمارستان در بالای زوم شهادت داد و گفت که از زمان تیراندازی تحت بیش از 25 عمل جراحی قرار گرفته است. او دائماً در آنجا رفت و آمد می کند و با عفونت هایی مبارزه می کند که به گفته او روزی او را می کشد. پسرش دیگر نمی تواند روی بغل او بنشیند بدون اینکه باعث درد او شود.

بر اساس برگه امتیازات کیفری فلوریدا، سبک‌ترین مجازاتی که گیلن می‌توانست ارائه کند، حدود 16 سال زندان بود. آربوزوف 25 سال برای پاسخگویی به قانون ایالتی توصیه کرد که مجازات جرایم ارتکابی با اسلحه را که فینی در زمان تیراندازی مجوز حمل آن را داشت، افزایش می‌دهد.

وست پالم بیچ – هیئت منصفه زمانی که رابرت فینی سوم 40 ساله را به قتل عمد محکوم کردند گریه کردند و مادر قربانی او نیز این کار را کرد. او در دادگاه زوزه کشید: قتل بود.

رابرت فینی، ولینگتون، هنگام شهادت در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه، 21 نوامبر 2022، در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا، از یک اشاره گر برای نشان دادن حرکات خود در آپارتمان های Village Place استفاده می کند. وکیل مدافع او، استفان آربوزوف، دستیار مدافع عمومی، به این موضوع نگاه می کند. فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود. او تلاش کرد تا بر اساس قانون فلوریدا “ایستادت کن” این اتهام را رد کند ناموفق بود.

برای مشترکین: قاضی درخواست مظنون را برای استفاده از دفاعیات «ایستاده» در قتل وست پالم 2018 رد کرد.

گیلن به هر بحث گوش می داد و گهگاه برای خودش سر تکان می داد.

هانا فیلیپس روزنامه نگاری است که امنیت عمومی و عدالت کیفری را در پالم بیچ پست پوشش می دهد. می توانید از طریق [email protected] با او تماس بگیرید.

میلز گفت، فینی زندگی آنتونی را ربود و زندگی او را به حبس ویلچر محکوم کرد – او سزاوار این بود که بقیه عمر خود را به خاطر آن در زندان بگذراند. گیلن موافقت کرد. او حکم را دقیقاً همانطور که ادواردز از او خواسته بود صادر کرد.

فینی در 10 مارس 2018، آنتونی، فارغ التحصیل دبیرستان رویال پالم بیچ را پس از آن که او را در ماشینش به همراه همسر آن زمان فینی، روکریا میلز، در پارکینگ Village Place Apartments، مجتمعی سرپوشیده در امتداد بلوار ویلیج، پیدا کرد، شلیک کرد. غرب پالم بیچ.

مأموران قوه قضائیه خانواده رابرت آنتونی را در حالی که به قاتل او توهین می کردند بیرون آوردند. در میان هیاهو، صدای یک مرد برجسته شد.

برای مشترکین: هیئت منصفه رابرت فینی سوم را در یک تیراندازی مرگبار در سال 2018 محکوم کرد. خانواده مقتول بیشتر می خواستند.

قاضی جفری گیلن از 15th Judicial Circuit در جریان محاکمه رابرت فینی ساکن ولینگتون در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه 21 نوامبر 2022 در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا دیده می شود. فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود. او تلاش کرد تا بر اساس قانون فلوریدا “ایستادت کن” این اتهام را رد کند ناموفق بود.

هیئت منصفه باور نداشت رابرت فینی عمدا رابرت آنتونی را کشته است

تصمیم گیلن در روز پنجشنبه پس از یک ساعت شهادت هر دو خانواده گرفته شد، یکی برای رحمت و دیگری برای مجازات سختی که دولت اجازه می داد.

او گفت: «او همچنان به حبس ابد محکوم خواهد شد.

در یکی از این فیلم ها، فینی شوهری دلسوز و فداکار بود که همسرش از او سوء استفاده کرد و وقتی در ماشینش را باز کرد تا یک غریبه را پیدا کند، با ترس به او و همراهش شلیک کرد. در مورد دیگر، او یک شریک حسود و ناامن بود که همسرش را تعقیب کرد و مردی را که او را با او پیدا کرد اعدام کرد و سال ها بعد داستان دفاع از خود را جعل کرد تا ردپای خود را پنهان کند.

او گفت که اگر فینی به جای تیراندازی حرف زدن را انتخاب می‌کرد، می‌توانست زندگی‌اش را کنار بگذارد. چهره آنتونی از پیراهن سفارشی که مادرش روز پنجشنبه پوشیده بود و نام او روی شانه هایش چاپ شده بود به قاضی می تابید.

قاضی جفری گیلن از 15th Judicial Circuit در جریان محاکمه رابرت فینی ساکن ولینگتون در دادگاه شهرستان پالم بیچ در روز دوشنبه 21 نوامبر 2022 در مرکز شهر وست پالم بیچ، فلوریدا دیده می شود.  فینی به دلیل قتل درجه اول در یک قتل در وست پالم بیچ در سال 2018 محاکمه می شود.  او تلاش کرد تا با توجه به

واکنش در دادگاه این بار نسبت به زمانی که او حکم را در آبان ماه اعلام کرد، آرام‌تر بود. خانواده فینی بی حرکت نشسته بودند و خانواده آنتونی هم همینطور. مادرش شروع کرد به گریه کردن. خانواده بعد از آن در راهرو گفتند این حکمی که می خواستند نبود، اما پایانی بود که نیاز داشتند.

در پایان هر نسخه مرگ آنتونی بود که میلز را فقط یک شب قبل در جشن بیست سالگی اش ملاقات کرده بود.هفتم روز تولد. مادرش گفت که او 6 فوت 5 و شوخی می کرد. او عاشق بازی بسکتبال بود و همیشه برای شام های یکشنبه با خانواده اش اول میز بود.