شور و شوق رای دهندگان جوان برای دموکرات ها در میان دوره ای کاهش یافت

تزینتزون رامیرز گفت که رای دهندگان جوان گزارش دادند که بیشترین نگرانی را در مورد اقتصاد و عدالت نژادی داشتند، حداقل تا زمانی که دادگاه عالی تصمیم مهم رو علیه وید را در ژوئن لغو کرد. پس از آن، او گفت: “سقط جنین به جبهه رسید.”

عدم علاقه کامل به یک طرف یا طرف دیگر نیز در نتایج VoteCast نشان داده شد. حتی در جاهایی که حمایت دموکرات ها در میان رای دهندگان جوان قوی بود، رای دهندگان 18 تا 44 نسبت به رای دهندگان مسن تر تمایل کمتری نسبت به نامزدهای مورد حمایت خود داشتند.

داده ها نشان داد که رای دهندگان زیر 30 سال به اندازه کافی قاطعانه از دموکرات ها حمایت نمی کنند تا بر رقابت های کلیدی در سطح ملی تأثیر بگذارند، اما اخبار همه چیز برای حزب بد نبود. رأی دهندگان میان دوره ای زیر 45 سال – یک گروه سنی که شامل نسل Z و هزاره ها می شود – از حزب بایدن با نرخ هایی حمایت کردند که در رقابت ها برای فرمانداری پنسیلوانیا، میشیگان و کانزاس و همچنین رقابت برای سنا در پنسیلوانیا از حمایت او در سال 2020 فراتر رفت.

Tzintzún Ramirez گفت: «برای ما، این فقط در مورد یک سیاستمدار یا یک حزب نیست. “این در مورد ارائه چشم اندازی برای کشور ما است که عادلانه تر است و واقعیت های نسلی را منعکس می کند که با بحران آب و هوا، بی عدالتی نژادی فزاینده، نابرابری فراری و دموکراسی در حال افول مواجه است.”

حزب بایدن با این وجود فراتر از انتظارات میان دوره ای بود و سنا را در اختیار داشت و تنها اکثریت کوچک جمهوری خواه مجلس نمایندگان را تسلیم کرد. خود رئیس‌جمهور مشارکت جوان رای‌دهندگان را «تاریخی» خواند. با این حال، خط روند رای‌دهندگان جوان‌تر ممکن است نشان‌دهنده اولیه چالش دموکرات‌ها برای حفظ ائتلاف سیاه‌پوستان، زنان، رای‌دهندگان تحصیل‌کرده دانشگاهی، ساکنان شهرها و حومه‌ها باشد که در سال‌های پس از پیروزی ترامپ در انتخابات سفیدپوست، این حزب را تقویت کرده است. خانه

این در ایالت‌های نوسان آریزونا، جایی که دموکرات‌ها در انتخابات مجلس سنا و فرمانداری پیروز شدند، و در ویسکانسین، جایی که حزب به فرمانداری رسید، اما سناتور جمهوری‌خواه رون جانسون دوباره انتخاب شد، صادق بود. و در جورجیا، جایی که برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه، مجددا انتخاب شد، اما سناتور دموکرات رافائل وارناک، در دور دوم دور دوم را کسب کرد.

ضعف در هر بخشی از آن بلوک رای‌دهی می‌تواند پیامدهایی در طول رقابت‌های ریاست‌جمهوری بعدی داشته باشد. بایدن که چند هفته از تولد 82 سالگی خود در روز انتخابات 2024 فاصله دارد، می گوید که قصد دارد دوباره نامزد شود. ترامپ 76 ساله قبلاً نامزدی خود را اعلام کرده است.

VoteCast نشان داد که 36٪ از کل رای دهندگان زیر 45 سال به عنوان دموکرات های مترقی شناخته می شوند، در حالی که 20٪ رای دهندگان مسن تر هستند. همچنین نشان داد که رای دهندگان جوان تر – به ویژه افراد زیر 30 سال – احتمالاً می گویند که مهاجران بیشتر از آسیب رساندن به ایالات متحده کمک می کنند و نژادپرستی در این کشور یک مشکل بسیار جدی است.

مک‌دونالد گفت: «جوان‌ترین افراد ضعیف‌ترین وابستگی‌های حزبی را نیز دارند، بنابراین می‌توانند در سطح ملی بیشتر مستعد نوسانات حزبی باشند. هیچ دلیلی وجود ندارد که جمهوری خواهان نتوانند در میان جوان ترها بازگردند.»

VoteCast دریافت که حدود نیمی از رای دهندگان جوان در برخی از رقابتی ترین ایالت ها می گویند که معکوس شدن Roe تأثیر عمده ای بر تصمیم آنها برای شرکت در انتخابات داشته است. در میشیگان، جایی که اصلاحیه ای برای حمایت از حقوق سقط جنین در این ایالت در روز انتخابات تصویب شد، حدود نیمی از رای دهندگان زیر 45 سال گفتند که از سرنگونی رو “عصبانی” هستند.

بر اساس VoteCast، جوانترین رای دهندگان اوهایو – در سنین 18 تا 29 سال – به طور مساوی برای ونس و تیم رایان دموکرات تقسیم شدند، در حالی که رای دهندگان 30 تا 44 ساله با 58 درصد به احتمال زیاد از رایان حمایت می کنند.

جکسون گفت: «همیشه این فرض وجود داشت که افراد جوان تر بیشتر تحت تأثیر افراد مشهور قرار می گیرند. اما لزوماً از زمان ظهور ترامپ اینطور نیست، زیرا او نامزد نهایی سلبریتی بوده است.»

علیرغم شکاف ظاهراً شور و شوق رای دهندگان جوانان، دیوید جکسون، استاد دانشگاه ایالتی بولینگ گرین که تحقیقاتش بر پیوند بین سرگرمی و ترجیحات سیاسی متمرکز است، گفت که “خیلی زود است که بگوییم از سیاست سلبریتی ها فاصله گرفته ایم.” که جی دی ونس نویسنده «Hillbilly Elegy» ماه گذشته از اوهایو به سنا انتخاب شد.

مک دونالد هشدار داد که بیش از حد در مورد چیزی که می تواند یک ناهنجاری باشد، مطالعه نکنید. اما او گفت که این تغییر ممکن است ناشی از مسائلی مانند تورم بالا باشد، که به ویژه جوانان را تحت تاثیر قرار داده است، زیرا دستمزد آنها به اندازه کافی سریع افزایش نمی یابد تا با افزایش قیمت ها همگام شوند.

میشیگان به مردم اجازه می‌دهد تا برای رای دادن در روز انتخابات ثبت‌نام کنند، که باعث شد تا در محوطه دانشگاه‌ها صف‌های طولانی تشکیل شود که آخرین رای‌گیری در دانشگاه میشیگان در ساعت ۲:۰۵ بامداد برگزار شد.

در واقع، VoteCast نشان می‌دهد که تنها حدود یک چهارم دموکرات‌های زیر 30 سال می‌گویند که دموکرات بودن برای آنها «بسیار» یا «بسیار» مهم است، در مقایسه با تقریباً یک سوم دموکرات‌های مسن‌تر.

مایکل مک‌دونالد، استاد علوم سیاسی در دانشگاه فلوریدا و کارشناس رای‌دهی و داده‌ها، می‌گوید: «ممکن است در رای‌دهندگان جوان کاهش یافته باشد.

مایر 20 ساله که گروهش از داوطلبان سراسر کشور برای تماس و پیامک با رای دهندگان 18 تا 29 ساله جورجیا حدود 2.5 میلیون بار استفاده می کرد، گفت: «رای دهندگان جوان علیه جمهوری خواهان رأی می دهند و بدیهی است که دموکرات ها گزینه بهتری هستند. اما در نهایت، زمانی که ما دو سال وقت داشته باشیم که امیدواریم جمهوری‌خواهان به سلامت عقل برگردند، تأکید بر انتخاب مقامات منتخب است که در واقع نمایانگر خواسته ژنرال Z هستند.»

در رقابت نوادا برای فرمانداری، استیو سیسولاک، رئیس جمهور فعلی دموکرات، با حمایت از حزب خود در میان رای دهندگان زیر 45 سال با 54 درصد شکست خورد، تا حدودی از حمایت 61 درصدی بایدن در سال 2020 عقب بود. همین الگو در نیوهمپشایر نیز رخ داد: 43 درصد برای تام شرمن دموکرات در مقابل. 59 درصد برای بایدن. در آنجا، کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه به راحتی دوباره انتخاب شد.

فرماندار دموکرات جان فترمن در رقابت های سنای پنسیلوانیا جراح قلب مشهور جمهوری خواه دکتر مهمت اوز را شکست داد و 62 درصد از آن 18 رای به 44 را به دست آورد. این مقدار کمی بهتر از 56 درصد بایدن با چنین رأی دهندگانی در سال 2020 بود. در پنسیلوانیا. در رقابت فرمانداری، جاش شاپیرو دموکرات نیز برنده شد و در سال 2020 از حمایت بایدن پیشی گرفت و 64 درصد از آن گروه سنی را به دست آورد.

لورا کلی، فرماندار کانزاس، با برتری نسبتاً کم حاشیه های سال 2020 با رای دهندگان زیر 45 سال در ایالت قرمز، 52 درصد نسبت به بایدن 45 درصد، برای دومین بار برنده شد. گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان نیز به نحوی مقتدرانه انتخاب مجدد را تضمین کرد در حالی که درصد بیشتری از رای دهندگان زیر 45 سال این ایالت در سال 2022، 61 درصد، نسبت به بایدن در سال 2020، 54 درصد، را به خود اختصاص داد.

با این حال، جکسون اضافه کرد که از آنجایی که سیاست به طور فزاینده ای درگیر شده است، رای دهندگان نشان می دهند که تمایل کمتری به عاشق شدن عمیق با نامزدها دارند و در عوض بیشتر «از نقطه نظر دفاع از خود» رأی می دهند.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید. جزئیات بیشتر در مورد روش AP VoteCast را در https://www.ap.org/votecast بیابید.



منبع

اما ایالت هایی که اجازه ثبت نام در لحظه آخر را دادند، دموکرات ها را در همه جا بالا نبرد. نامزدهای این حزب در برخی از رقابت‌های کلیدی، از جمله در رقابت‌های فرمانداری در نیوهمپشایر و نوادا، که هر دو اجازه ثبت نام تا روز انتخابات را می‌دهند، از حاشیه‌های بایدن در میان رای‌دهندگان زیر 45 سال عملکرد کمتری داشتند.

واشنگتن (AP) – رای دهندگان جوانی که در موفقیت های دموکرات ها در انتخابات اخیر نقش مهمی داشتند، در انتخابات میان دوره ای نوامبر نشانه هایی از کاهش شور و شوق آنها نشان دادند. یک علامت هشدار بالقوه برای حزبی که برای حضور در رقابت های ریاست جمهوری 2024 به حمایت قوی آنها نیاز دارد.

___

کریستینا تزینتزون رامیرز، رئیس NextGen America، یک سازمان مترقی که برای بسیج رای دهندگان جوان کار می کند، گفت که این گروه با 90 درصد از واجدین شرایط رای دادن بین سنین 18 تا 35 سال در پنسیلوانیا تماس گرفت، تماس گرفت، پیامک فرستاد یا شخصاً آنها را در محوطه دانشگاه دید. VoteCast نشان داد که 34 درصد از رای دهندگان پنسیلوانیا در سنین 18 تا 29 سال گفتند که منحصراً از طرف نامزدهای دموکرات در سراسر ایالت با آنها تماس گرفته شده است، که بیشتر از رای دهندگان مسن تر است.

سانتیاگو مایر، یکی از رشته‌های علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ که گروه حمایت از دانشجویان فردا را تأسیس کرد، گفت که این یافته‌ها با توجه به اینکه رای‌دهندگان جوان تمایل به مستقل بودن دارند، او را شگفت‌زده نکرد. اما او همچنین گفت که بسیاری نیز عمیقاً مترقی هستند، به این معنی که در حال حاضر، “جمهوری خواهان علیه نسل Z اعلام جنگ کرده اند.”

بر اساس نظرسنجی سراسری AP VoteCast از رأی دهندگان، رأی دهندگان زیر 30 سال 53 درصد برای نامزدهای دموکرات مجلس نمایندگان در مقایسه با 41 درصد برای نامزدهای جمهوری خواه در سراسر کشور به دست آوردند. اما این سطح از حمایت از دموکرات ها در مقایسه با سال 2020 کاهش یافته است، زمانی که این رأی دهندگان از جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن نسبت به سلف خود، دونالد ترامپ، 61 درصد به 36 درصد حمایت کردند. و در سال 2018، زمانی که دموکرات‌ها از افزایش میان‌دوره‌ای برای به دست گرفتن کنترل مجدد مجلس نمایندگان استفاده کردند، رای دهندگان 18 به 29، 64 درصد برای حزب در مقایسه با 34 درصد برای حزب جمهوری‌خواه به دست آوردند.

در میان رای دهندگان فترمن در پنسیلوانیا، 57 درصد از افراد 45 ساله و بالاتر گفتند که مشتاقانه از دموکرات ها حمایت می کنند، اما تنها 43 درصد از رای دهندگان جوان تر از این حمایت کردند. از میان افراد زیر 45 سال، همین تعداد، 43 درصد، با ملاحظاتی از فترمن حمایت کردند و 12 درصد نیز در مخالفت با سایر نامزدها این کار را انجام دادند.