شور و اشتیاق نامزدهای جمهوری خواه برای ترامپ در مسیر کمپین انتخاباتی در نوسان است

اما در جریان مناظره جمعه، باد گفت که به لغو انتخابات 2020 رای داده است تا “مناظره های بیشتری را برانگیزد”.

اما با توجه به اینکه آیا فکر می‌کند آن‌طور که ترامپ ادعا کرده مشکلی در شمارش آرا در سال 2020 وجود داشته است یا خیر، مسترز نپذیرفت.

لومباردو که در یک استودیوی تلویزیونی در لاس وگاس نشسته بود و دست‌هایش را محکم به هم فشار داده بود، وقتی در تنها مناظره برنامه‌ریزی‌شده‌اش با فرماندار دموکرات، استیو سیسولاک، از او پرسیدند که آیا ترامپ رئیس‌جمهور بزرگی بوده است، بی‌اعتنا شد.

در کارولینای شمالی، نماینده تد باد از یک انتخابات مقدماتی پرجمعیت جمهوری خواه در سنا با قدرت تایید رئیس جمهور سابق بیرون آمد. باد تبلیغاتی چند میلیون دلاری انجام داد که به طور برجسته حمایت ترامپ را نشان می داد، اما او چند رویداد عمومی برگزار کرد و از هر چهار مناظره مقدماتی جمهوری خواهان صرف نظر کرد.

سه روز پس از مناظره، مسترز قبل از تظاهرات ترامپ در مسا، آریزونا، با شرکت کنندگان در هم آمیخت. مسترز در یک مصاحبه کوتاه در حالی که دست می داد و عکس می گرفت، گفت که بر موضع خود در مورد تقلب در انتخابات می ایستد.

به طور مشابه، در آریزونا، بلیک مسترز نامزدی جمهوری‌خواهان برای سنا را با کمک ترامپ به دست آورد، که ماه‌ها پس از ضبط ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی که در آن مسترز مستقیماً به دوربین نگاه کرد تا به بینندگان بگوید، «فکر می‌کنم ترامپ در سال 2020 پیروز شد، رسید. ” در آن زمان، ترامپ به صراحت اعلام کرد که یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه را که رئیس جمهور سابق معتقد بود برای حمایت از دروغ تقلب در انتخابات به اندازه کافی انجام نداده است، نادیده می گیرد.

ما اینجا هستیم تا برای بلیت جمهوری خواهان تجمع کنیم، و چه کسی قرار است به ما کمک کند؟ لومباردو، نامزد حزب برای فرمانداری نوادا، به جمعیتی که در آسفالت فرودگاه میندن بودند، گفت که از جمعیت 3500 نفری شهر بیشتر بود. “بزرگترین رئیس جمهور، درست است؟ دونالد جی ترامپ!»

این محاسبه به دلیل زمین سیاسی که بر اساس ایالت متفاوت است، پیچیده است. استراتژیست های سیاسی گفتند که ائتلاف برنده جمهوری خواه برای جی دی ونس در رقابت های سنا در اوهایو – ایالتی که ترامپ به راحتی دو بار برنده آن شد – به احتمال زیاد به نسبت کمتری از رای دهندگان مستقل نیاز دارد تا رقابت های سراسری در نوادا، که ترامپ دو بار باخت.

در نظرسنجی نیویورک تایمز/ کالج سینا در ماه گذشته، بیش از نیمی از رای دهندگانی که گفته بودند دیدگاه مثبتی نسبت به ترامپ دارند، اظهار داشتند که نظر مثبتی نسبت به ترامپ دارند، در حالی که 4 نفر از 5 نفری که نظرات نامطلوبی نسبت به رئیس جمهور سابق داشتند، گفتند که نظرشان بسیار نامطلوب است. .

حامیان تظاهرات پروازی دونالد ترامپ در هنگام حضور مایک لیندل، کارآفرین بالش و نظریه پرداز توطئه، در میندن، شمال، در 8 اکتبر 2022 تشویق می کنند. (بریجت بنت/نیویورک تایمز)

اما در مناظره هفته گذشته با سناتور مارک کلی، رئیس دموکرات، مسترز موافقت کرد که بایدن به طور قانونی انتخاب شده است. او گفت که احتمالاً بایدن پیروز شده باشد زیرا شرکت های رسانه های اجتماعی اخبار منفی در مورد هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور را سرکوب کرده اند.

او آمریکا را بزرگ کرد و چه کسی می داند، مردم؟ بود به هزاران نفر از حامیان ترامپ گفت. “او ممکن است دوباره این کار را انجام دهد.”

مسترز لبخندی زد، برگشت و به سمت صحنه ای رفت که به زودی در کنار رئیس جمهور سابق خواهد ایستاد.

اما ستایش لومباردو، کلانتر باسابقه کلارک کانتی، به شدت در تضاد با شهادت ملایم او از ترامپ یک هفته قبل بود.

در گردهمایی 23 سپتامبر در ویلمینگتون، کارولینای شمالی، اولین رویداد ترامپ در این ایالت در طول انتخابات عمومی، باد از سومین کمپین احتمالی ترامپ برای ریاست جمهوری در سال 2024 کنایه زد.

چالشی که رقبای جمهوری خواه در سراسر کشور با آن روبرو هستند این است که چگونه می توان رای دهندگان میانه رو و مستقل را جذب کرد بدون اینکه پایگاه حزب وفادار به ترامپ – یا رئیس جمهور سابق – را از خود دور کند. ترامپ اغلب سیاست را عمیقاً شخصی می بیند و شناخته شده است که به اقدامات نافرمانانه واکنش نشان می دهد، حتی زمانی که انتقام می تواند انتخابات حزبش را به خطر بیندازد.

باد همچنین از حمایت خود از ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 جلوگیری کرد. پس از شورش گروهی از حامیان ترامپ در کنگره در 6 ژانویه 2021، باد به لغو نتایج رای داد و پس از انتخابات نامه ای را امضا کرد و از وزارت دادگستری خواست تا درباره اتهامات تقلب در رای دهندگان و سایر بی نظمی ها تحقیق کند.

ایجاد توازن مناسب – یا نه – می تواند تعیین کند که آیا جمهوری خواهان کنترل سنا را به دست می آورند و چندین دفتر فرمانداری را در ایالت های کلیدی میدان نبرد تصرف می کنند.

در آخرین هفته‌های کمپین میان‌دوره‌ای، نامزدهای جمهوری‌خواه که در رقابت‌های نزدیکی مانند لومباردو محبوس شده‌اند، خود را درگیر انحرافات سیاسی کرده‌اند، زیرا در این فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند با قدرتمندترین چهره حزب خود – و جنجالی‌ترین آن – کنار بیایند و در عین حال بین مناظره جابجا شوند. مرحله و مرحله رالی.

لومباردو پاسخ داد: “من از این صفت استفاده نمی کنم – نمی گویم عالی.” “او یک رئیس جمهور سالم بود.”

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

در اواخر سال 2020، باد همچنین ادعاهای جعلی منتشر کرد مبنی بر اینکه دستگاه های رای گیری مورد استفاده در برخی ایالت ها از یک شرکت مرتبط با میلیاردر لیبرال جورج سوروس، بر اساس پیام های متنی به دست آمده توسط CNN که باد برای مارک میدوز، رئیس کارکنان وقت کاخ سفید ارسال کرده بود، منتشر کرد.

اما در حالی که ترامپ دو بار در کارولینای شمالی پیروز شد، پیروزی او دو سال پیش با کمتر از 75000 رای از 5.5 میلیون رای داده شده بود.

اما هنگامی که از بود در مناظره روز جمعه با چری بیزلی، نامزد دموکرات ها برای مجلس سنا پرسیده شد که آیا می خواهد ترامپ کمپین دیگری را برای کاخ سفید باز کند، او نگفت.

او گفت: «کاملاً سازگار است.

استاد در پاسخ به این سوال که کدام موقعیت است، “هر دو.”

دموکرات‌ها نیز به همین ترتیب در رقصی ناخوشایند با جو بایدن، رئیس‌جمهور، گرفتار شده‌اند، که محبوبیت پایین او، نامزدها را مجبور کرده است که او را در فاصله دور نگه دارند. اما نظرسنجی ها نشان می دهد که برند سیاسی بایدن به اندازه ترامپ قطبی نیست. دوست داشتن ترامپ به معنای دوست داشتن اوست، در حالی که عدم تایید اغلب برابر با تحقیر است.

او گفت: «من شواهدی از آن ندیده‌ام.

مایندن، نوا – جو لومباردو در محاصره یک دوجین جرثقیل ساختمانی که نورافکن، بلندگوها و پرچم های آمریکا را در گرگ و میش سرد بیابان برافراشته بودند، در مقابل حضار توجه در تظاهرات ترامپ ایستاد و ادای احترام گرمی را ادای احترام کرد.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

حامیان تظاهرات پروازی دونالد ترامپ در هنگام حضور مایک لیندل، کارآفرین بالش و نظریه پرداز توطئه، در میندن، شمال، در 8 اکتبر 2022 تشویق می کنند. (بریجت بنت/نیویورک تایمز)

بود بدون اینکه توضیح دهد در زمان رأی گیری چه چیزی باید مورد بحث قرار گیرد، افزود: «مناظره برای دموکراسی سالم است. در آن مرحله، کمپین ترامپ چندین چالش دادگاه ناموفق را مطرح کرده بود و هیئت الکترال کالج هر ایالت قبلاً ملاقات کرده بود و رای خود را به صندوق انداخته بود.

باد در مورد نژاد خود گفت: “من در حال حاضر به طور انحصاری روی این مورد تمرکز خواهم کرد.” ما 32 روز در این مورد فرصت داریم. بیایید از طرف دیگر این موضوع بگذریم و آن وقت آن مکالمه را انجام دهیم.»