شورش‌گر کنگره که متهم به حمله به یک عکاس و کشیدن اسلحه شوک‌کننده به سمت پلیس شد، به توافقی دست یافت که می‌تواند او را به مدت نزدیک به 4 سال زندانی کند.

  • یکی از پنسیلوانیا روز دوشنبه به دلیل شرکت در شورش‌های 6 ژانویه 2021، کاپیتول به جرم خود اعتراف کرد.

  • اسناد دادگاه نشان می دهد که مدت کوتاهی پس از این، بایرلی به گروهی از افسران پلیس که در حال تشکیل یک مانع بودند، نزدیک شد. بر اساس پرونده های دادگاه، او بدون تحریک یک تفنگ شوکر – که قبل از شورش ها خریده بود – کشید و آن را فعال کرد.

    این حمله همچنین منجر به ایجاد یک کمیته منتخب مجلس نمایندگان برای تحقیق در مورد شورش شد، جایی که قانونگذاران در حال بررسی اقدامات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قبل و در جریان شورش کنگره هستند.

    مردی از پنسیلوانیا که متهم به شرکت در شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده بود، روز دوشنبه با دادستانی موافقت کرد که می تواند او را به مدت نزدیک به چهار سال زندانی کند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

بر اساس اسناد دادگاه پس از تماشای این تعامل، بایرلی به سه آشوبگر دیگر در هل دادن، هل دادن و کشیدن روزنامه نگار پیوست. سپس به گرفتن، هل دادن، هل دادن و کشیدن روزنامه نگار از پله ها ادامه داد.

بیش از 884 نفر در ارتباط با شورش کنگره دستگیر و متهم به جنایات شده اند و نزدیک به 330 شورشگر به جرم خود اعتراف کرده اند.

اسناد دادگاه نشان می دهد که اندکی پس از ساعت 2 بعد از ظهر روز شورش، آشوبگران یک عکاس آسوشیتدپرس را از پله های بیرون ساختمان کنگره پایین کشیدند.

اسناد دادگاه فدرال نشان می دهد که آلن بایرلی 55 ساله پس از اعتراف به اتهام حمله، مقاومت و ممانعت از پلیس و اعتصاب، ضرب و شتم و زخمی کردن یک عکاس به دلایل فدرال ممکن است با سه سال و ده ماه زندان روبرو شود.

پلیس موفق شد اسلحه را از بایرلی بگیرد و او همچنان به آنها حمله کرد. او در نهایت باتوم یک افسر را گرفت و با کمک یک آشوبگر دیگر از شرش فرار کرد.

او همچنین ممکن است با جریمه ای تا 150000 دلار، بر اساس توافق نامه، مواجه شود.

آلن بایرلی به دلیل حمله به پلیس و عکاس آسوشیتدپرس با سالها زندان مواجه است.

  • او با دادستان ها توافق کرد و به دو اتهام مرتبط با شورش اعتراف کرد.

  • بایرلی، که در ژوئن 2021 دستگیر شد، قرار است در 21 اکتبر محکوم شود. او به دلیل اتهامات وارده با بیش از 8 سال زندان مواجه شده بود، اما دادستان و وکلایش توافق کردند که مجازات زندان بین 37 تا 46 ماه مناسب است.