شورش‌گر کنگره «عاشق قانون اساسی» سؤال اساسی منشور حقوق را در محاکمه رد می‌کند

شورش‌گر 6 ژانویه 2021 در کنگره بدنام به خاطر گذاشتن پاهایش روی میز نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان و گذاشتن یک پیام نابخردانه برای او، روز پنجشنبه در محاکمه جنایی خود شهادت داد، و او کمی پشیمان است.

اسکات مک فارلین از CBS News تعامل را انتقال داد از دادگاه:

ریچارد بارنت در 6 ژانویه 2021 در دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان نشسته است.

این ساکن 62 ساله آرکانزاس اذعان کرد: «نباید پاهایم را روی میز می گذاشتم. “در آن زمان، فکر می کردم خنده دار است.”

در جلسه قبلی دادگاه، وکیل بارنت تلاش کرد تا استدلال کند که اشاره به پلوسی به عنوان یک “عصبی” باید او را تحسین کند، و ادعا کرد که این اصطلاح “کلمه ای عامیانه و کمتر توهین آمیز برای “عوغه” است.

مربوط…





منبع

ریچارد بارنت در 6 ژانویه 2021 در دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان نشسته است.

او همچنین به خاطر گذاشتن «یادداشت ناخوشایند» روی میز رئیس مجلس عذرخواهی کرد که روی آن نوشته شده بود: «هی نانسی، بیگو اینجا بود» و او را یک «شخصیت» خواند.

“شما قانون اساسی را دوست دارید؟” دادستان باز شد “دوستش دارم!” بارنت پاسخ داد.

(متمم سوم دولت فدرال را از استفاده از خانه های غیرنظامی خصوصی برای محل اقامت سربازان بدون رضایت مالکان منع می کند.)

ریچارد “بیگو” بارنت به اعضای هیئت منصفه در دادگاه فدرال گفت که ای کاش هرگز در تجمع شرکت نمی کرد، و همچنین نباید پس از آن به ساختمان کنگره هجوم می آورد، که به خاطر آن با هشت اتهام مواجه است.

ریچارد بارنت در 6 ژانویه 2021 در دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان نشسته است.

پلوسی سال گذشته در مصاحبه ای به رفتار بارنت در 6 ژانویه اشاره کرد و گفت که او “به قانون اساسی ایالات متحده بی احترامی کرد” و رفتاری از خود نشان داد که تلاش می کند برای فرزندانش توضیح دهد.

با این حال، عذرخواهی‌ها چندان رضایت دادستان‌های دولتی را جلب نکرد، زیرا بارنت را با وجود اینکه خود را دوستدار قانون اساسی ایالات متحده معرفی می‌کرد، اساساً فاقد سواد مدنی نشان می‌دادند.

“اول اصلاحیه؟” دادستان پرسید. بارنت گفت: بله. “اصلاح دوم؟” دادستان ادامه داد بارنت گفت: بله. «دوست دارید متمم سوم؟» از دادستان پرسید. بارنت گفت: بله. “متمم سوم چیست؟” دادستان فشار آورد سپس، پس از مکثی، بارنت پذیرفت: «نمی‌دانم.»