شواهد نشان می‌دهد ترامپ «صراحتاً» طرح تقلب مالیاتی را در دو شرکت تحریم کرده است.

ویسلبرگ در توافقنامه ای در ماه اوت با دادستان ها به 15 جنایت اعتراف کرد که به او حکم تقریباً 100 روز زندان را داده بود که بسیار کمتر از حداکثر 15 سال حبس برای او بود. در ازای آن، او موافقت کرد که در محاکمه دو شرکت ترامپ شهادت صادقانه بدهد.

استیگلاس استدلال کرد: «کل این روایت (دفاعی) مبنی بر اینکه دونالد ترامپ به طرز سعادتمندانه ای از آن بی خبر بوده است، درست نیست. او گفت که این شواهد استدلال‌های پایانی دفاعی مبنی بر اینکه ویسلبرگ و جفری مک‌کانی، کنترل‌کننده سازمان ترامپ، با سازمان‌دهی طرح ادعایی فرار مالیاتی و پنهان کردن آن از دیگر مقامات ارشد شرکت، «سرکش» شده‌اند را رد می‌کند.

انتظار می رود این دستورالعمل ها شامل توضیحی درباره قانون جزایی نیویورک باشد که تعیین می کند چه زمانی ممکن است شرکت ها در ارتکاب جرم مجرم شناخته شوند.

جاشوا استینگلاس، دستیار دادستان منطقه منهتن، این ادعا را در خلال بحث های پایانی در محاکمه شرکت ترامپ و شرکت حقوق و دستمزد ترامپ بیان کرد. او گفت که شواهد نشان می‌دهد که «آقای ترامپ صراحتاً تقلب مالیاتی را تحریم می‌کند» و نشان می‌دهد که ترامپ می‌تواند یک همدستی بدون مجرمیت در نظر گرفته شود.

ون در وین گفت: “او (ترامپ) را یک همدست بدون مجرمیت ساخت و گفت که تقلب مالیاتی را تحریم کرده است.

آلن وایسلبرگ بین دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب و دونالد ترامپ جونیور در لابی برج ترامپ در نیویورک در 11 ژانویه 2017 ایستاده است.

بسته به دستور قاضی، استدلال دادستانی می‌تواند اعضای هیئت منصفه را به این پرسش سوق دهد که آیا فردی بالاتر از آلن وایسلبرگ مدیر مالی سابق در تجارت ترامپ، به طور بالقوه موضع بدی در مورد تقلب مالیاتی ادعایی اتخاذ کرده است یا خیر. این می تواند استدلال های دادستان ها را مبنی بر اینکه طرح ادعایی مدیران را راضی نگه داشته و هزینه های حقوق و دستمزد را کاهش داده است، تقویت کند.

Steinglass همچنین به هیئت منصفه اجاره آپارتمان مشابهی را برای متیو کالاماری، مدیر عامل قدیمی دنیای تجارت ترامپ که در این پرونده توطئه‌گر بی‌قانون تلقی می‌شود، نشان داد. اجاره نامه نشان داد که ترامپ در مورد آن سند نیز موافق است.

این اظهارات و سایر اشاره‌های ترامپ در خلال صحبت‌های پایانی توسط استینگلاس، وکلای مدافع را بر آن داشت تا به دنبال محاکمه‌ی غیرقانونی باشند، زیرا به نظر می‌رسید دادگاهی که در اواخر اکتبر آغاز شد، هفته آینده به پایان رسید.

با این حال، مرچان گفت: “شما نمی توانید اغراق کنید که این هدف چه بوده است.”.

Steinglass آتش بازی قانونی را در حالی که او بحث پایانی خود را در روز پنجشنبه آغاز کرد، آغاز کرد. دادستان گفت: «دونالد ترامپ دقیقاً می‌دانست که با مدیران ارشدش چه می‌گذرد.

هنگامی که هیئت منصفه در روز دوشنبه باز می گردد، قاضی دادگاه به آنها قوانین ایالت نیویورک را که در مورد پرونده اعمال می شود، آموزش می دهد.

مبادلات روز جمعه، از جمله اتهامات خشم آلود بین دادستان و دفاع، پایان ارائه مدارک و استدلال در دادگاه بود.

نچلس گفت: «او بارها شهادت داد که هرگز به رئیس جمهور ترامپ درباره نحوه گزارش اقلام در اظهارنامه مالیاتی شخصی خود چیزی نگفته است و رئیس جمهور ترامپ به او اعتماد کرده است که کارها را به درستی انجام دهد.

آلن وایسلبرگ بین دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب و دونالد ترامپ جونیور در لابی برج ترامپ در نیویورک در 11 ژانویه 2017 ایستاده است.

او گفت وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق رسوایی امپراتوری تجاری ترامپ و شاهد ستاره دادستانی، “تحت سوگند شهادت داد که تلاش های خود را برای فرار از مالیات بر درآمد شخصی از پرزیدنت ترامپ و خانواده ترامپ پنهان کرده است و اینکه او فقط برای شخصی خود عمل کرده است. کسب کردن.”

Steinglass همچنین به هیئت منصفه یادآوری کرد که شواهد نشان می‌دهد ترامپ پاداش‌های مدیران شرکت را تأیید کرده و هر چکی را برای این مزایا امضا کرده است. شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از این پرداخت‌ها به وایسلبرگ و دیگران در قالب پرداخت‌های بدون مالیات به پیمانکاران مستقل بوده و در گزارش‌های شرکت به IRS گنجانده شده است.

هیئت منصفه همچنین باید با معنای عبارت “به نفع” دست و پنجه نرم کنند.

مایکل ون در وین، وکیل مدافع، گفت: «نمی‌توان آن را لغو کرد» از ذهن هیئت منصفه.

همچنین می‌تواند به تلاش‌های دادستان برای برآورده کردن الزامات قانون ایالت نیویورک برای یافتن اینکه یک شرکت مرتکب جرم شده است کمک کند.

قاضی دادگاه در اوایل هفته در جلسه ای بدون هیئت منصفه درباره این سوال، گفت که دادستان باید نشان دهد که “قصدی برای نفع شرکت وجود داشته است.”

شرکت‌های ترامپ متهم به ارائه مزایای خارج از دفتر، از جمله آپارتمان‌های اجاره‌ای در منهتن، ماشین‌های لوکس اجاره‌ای و پاداش‌های مالیات‌نشده و به‌طور نادرست به مدیران ارشدی هستند که درآمد را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش نکرده‌اند.

◄ استدلال پایانی: محاکمه تقلب مالیاتی جنایی 2 شرکت ترامپ در حال پایان یافتن است زیرا دادستان می گوید ترامپ از این طرح اطلاع داشت

استیگلاس پاسخ داد: «او می تواند یک همدست باشد. “این که او دونالد ترامپ است هیچ ربطی ندارد. باید انجام دهد که او رئیس و مدیر عامل این شرکت ها است.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دادستان استدلال می کند که دونالد ترامپ از طرح ادعای تقلب مالیاتی موافق است.



منبع

شواهد آزمایشی نشان داد که وایسلبرگ ارزش آپارتمان، اجاره خودرو برای همسرش و اجاره خودروهای مشابه برای خود را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش نکرده است.

دادستان به اعضای هیئت منصفه یادآوری کرد که ترامپ اجاره خودروهای لوکس را برای همسر وایسلبرگ تایید کرد، حتی اگر می دانست که او کارمند شرکت نیست.

استینگلاس به شواهدی اشاره کرد که نشان می‌دهد ترامپ توصیه کرده بود که وایسلبرگ از خانه‌اش در لانگ آیلند به منهتن برود. دادستان گفت که ترامپ همچنین یک جلسه ویژه با شرکت ترامپ تشکیل داد که به او اجازه داد اجاره نامه آپارتمان را برای استفاده انحصاری وایسلبرگ و همسرش امضا کند.

این قانون تخلفات “یک عامل مدیریتی عالی که در محدوده شغلی خود و از طرف شرکت عمل می کند” را پوشش می دهد.

دادستان ها قبلاً استدلال کرده بودند که این می تواند وایسلبرگ و احتمالاً مک کانی باشد. با این حال، ادعای دادستانی جدید استینگلاس در این هفته می‌تواند باعث شود برخی از اعضای هیئت منصفه این سؤال را ایجاد کنند که آیا «عامل مدیریتی عالی» می‌تواند فردی حتی بالاتر از سازمان ترامپ باشد.

نیویورک – یک دادستان روز جمعه با استناد به شواهد دادگاه استدلال کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، طرح ادعایی کلاهبرداری مالیاتی را در مرکز محاکمه جنایی دو شرکت ترامپ “به صراحت” تحریم کرد.

سوزان نچلس، وکیل مدافع، اظهارات استینگلاس را “فقط قابل احترام توسط دادستان” توصیف کرد.

◄ شاهد ستاره: آلن وایسلبرگ، مدیر مالی سابق سازمان ترامپ، هنگام شهادت در دادگاه تقلب مالیاتی اشک هایش را مهار می کند.

خوان مرچن، سرپرست دادگاه عالی منهتن این درخواست را رد کرد. با این حال، او موافقت کرد که دستورالعمل‌های چهار مرد و هشت زن هیئت منصفه را در مورد اشاره ترامپ به هنگام بازگشت اعضای هیئت منصفه به دادگاه برای دستورالعمل‌های نهایی در مورد قانون و شروع مذاکرات، ارائه کند.

◄ اسناد: دادگاه استیناف بررسی کارشناسی ارشد ویژه سوابق کشف شده در مار-آ-لاگو ترامپ را لغو کرد

در حالی که دادستان صحبت می کرد، اسلایدی از صفحه پایانی اجاره نامه با امضای ترامپ روی مانیتور در سالن دادگاه نمایش داده شد.

ترامپ که سومین کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری را راه اندازی می کند، در این پرونده متهم نیست و در طول دادگاه در دادگاه حاضر نشده است. با این حال، او هفته گذشته در Truth Social از دادستانی انتقاد کرد. و رئیس جمهور سابق همچنان با رژه ای از تحولات و چالش های قانونی روبرو می شود که او به دنبال بازگشت به دفتر بیضی شکل است.

پس از شنیدن استدلال های هر دو طرف، قاضی پرونده گفت که اعلام محاکمه «حتی یک فکر هم نیست».

این استدلال‌ها باعث شد که درخواست دفاع برای محاکمه غیرقانونی انجام شود.