شهردار نیویورک، فرماندار تگزاس را به دلیل اتوبوس “وحشتناک” مهاجران مورد انتقاد قرار داد

آدامز این اظهارات را یکشنبه در حالی بیان کرد که از اتوبوس حامل 14 پناهجو از شهرهای مرزی تگزاس در ترمینال اتوبوس پورت اتوریتی استقبال کرد. ورود آنها به دنبال 40 نفر دیگر بود که روز جمعه وارد شدند.

ابوت در بیانیه‌ای در روز جمعه از عملیات ستاره تنها دفاع کرد و مدعی شد که این عملیات «شکاف‌های خطرناکی را که به دلیل امتناع دولت بایدن از ایمن‌سازی مرزها ایجاد شده بود، پر کرده است».

“بی کفایتی از بالا به پایین”: بررسی مرگ‌های آموزشی خودروهای نظامی



منبع

آدامز گفت: «این وحشتناک است وقتی به این فکر می‌کنید که فرماندار تگزاس چه می‌کند، پس از ماه‌ها سفر به آن سوی مرز، و آنها را در اتوبوس بدون جهت قرار می‌دهد.»

یک مقام دفاعی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: پنتاگون گفت که ارائه پشتیبانی درخواستی بر آمادگی گارد ملی دی سی تأثیر منفی می‌گذارد و اثرات نامطلوبی بر گارد و اعضای آن خواهد داشت.

جیکوب اسمیت: اسکی باز 15 ساله نابینای قانونی

اریک آدامز شهردار نیویورک به پناهجویان در ترمینال اتوبوس پورت اتوریتی خوشامد گفت / اعتبار: توییتر رسمی دولت شهر نیویورک

اریک آدامز شهردار نیویورک روز یکشنبه از گرگ ابوت فرماندار تگزاس به دلیل فرستادن مهاجران با اتوبوس به شهرهای تحت کنترل دموکرات ها در ایالات متحده انتقاد کرد و اقدامات ابوت را “غیر قابل تصور” خواند.

آدامز پس از استقبال خانواده ها در شهر نیویورک، ابوت را به دلیل استفاده از خانواده ها به عنوان مهره های سیاسی مورد انتقاد قرار داد.

اریک آدامز شهردار نیویورک به پناهجویان در ترمینال اتوبوس پورت اتوریتی خوشامد گفت / اعتبار: توییتر رسمی دولت شهر نیویورک

آدامز گفت: “وقتی به این کشور فکر می کنید، کشوری که همیشه به روی کسانی که از آزار و اذیت و سایر شرایط غیرقابل تحمل فرار می کنند باز بوده است، ما همیشه از آن استقبال کرده ایم.” این فرماندار این کار را در تگزاس انجام نمی دهد، اما ما می خواهیم پیام درست و لحن درست را برای حضور در اینجا برای این خانواده ها ارسال کنیم.

جزیره فوگو: داستان بازگشتی دور

در بیانیه ابوت آمده است: «از زمان آغاز عملیات ستاره تنها، تلاش چند سازمانی منجر به دستگیری بیش از 290700 مهاجر و بیش از 18000 دستگیری مجرمانه با بیش از 15400 اتهام جنایت شده است. “در مبارزه با فنتانیل، DPS بیش از 325.9 میلیون دوز کشنده را در سراسر ایالت ضبط کرده است. تگزاس همچنین بیش از 6500 مهاجر را از آغاز ماموریت اتوبوس در آوریل به پایتخت کشور – و اکنون شهر نیویورک – منتقل کرده است تا کمک های بسیار مورد نیاز را ارائه کند. به جوامع مرزی غرق شده ما.”

آدامز گفت که برخی از خانواده هایی که در اتوبوس بودند مجبور شدند در آنجا حضور داشته باشند و اجازه ندادند به جایی که می خواهند بروند.

روز جمعه، لوید آستین، وزیر دفاع رد شد درخواستی از شهردار دی سی موریل بوزر از گارد ملی برای کمک به پذیرش مهاجرانی که با اتوبوس به واشنگتن دی سی می روند.

این تنها بخش کوچکی از پناهجویان است که از ماه آوریل، زمانی که ابوت، از شهرهای مرزی منتقل شده اند. شروع به سوار کردن مهاجران در اتوبوس کرد به شهرهایی که دموکرات ها اداره می شوند پس از تلاش های بایدن برای پایان دادن به آن عنوان 42، یک سیاست اضطراری مربوط به بیماری همه گیر است که به ماموران مرزی امکان می دهد تا مهاجران را به سرعت اخراج کنند.