شناسنامه باقی مانده از هواپیمای آمریکایی که در آلمان در طول جنگ جهانی دوم سرنگون شد

میلز در گورستان ملی آرلینگتون به خاک سپرده خواهد شد.



منبع

در آنجا، دانشمندان از سوابق دندانپزشکی، DNA میتوکندری و تجزیه و تحلیل انسان شناسی برای شناسایی میلز استفاده کردند.

وزارت جنگ در 26 ژوئیه 1951 اعلام کرد که میلز مرده است.

به گفته آژانس، جسد میلز در آن زمان پیدا نشد و آلمان هرگز او را به عنوان اسیر جنگی گزارش نکرد.

در سال 1946، فرماندهی ثبت قبرهای آمریکا مأمور بازیابی آمریکایی های گمشده در اروپا شد. بازرسان محل سقوط هواپیما در آلمان را جستجو کردند و دو مجموعه دیگر از بقایای هواپیما را کشف کردند.

تیمی از دانشگاه نیواورلئان به کار در سایت کیمراتشوفن ادامه دادند و مواد بازیابی شده را به آزمایشگاهی در پایگاه نیروی هوایی Offutt، نبراسکا منتقل کردند.

نام میلز بر روی دیوارهای گمشده در گورستان آمریکایی اپینال در اپینال فرانسه ثبت شده است. اکنون یک گل رز در کنار نام او قرار داده می شود تا نشان دهد که او حساب شده است.

خلبان B-17G به خدمه دستور داد تا نجات دهند. در بیانیه خبری آمده است که شش خدمه با چتر نجات به پرواز درآمدند، در حالی که پنج نفر دیگر، از جمله میلز، در هواپیما باقی مانده اند.

در سال 2012، بررسی یک محل سقوط در نزدیکی کیمراتشوفن، آلمان، در نهایت به ماموریتی انجامید که بقایای احتمالی انسان را در سال 2018 بازیابی کرد.

واشنگتن (AP) – آژانس حسابداری دفاع اسرا/MIA روز دوشنبه اعلام کرد که بقایای یک هواپیمای آمریکایی که هواپیمای او در طول جنگ جهانی دوم بر فراز آلمان سرنگون شد، شناسایی شده است.

گروهبان ستاد نیروی هوایی ارتش آمریکا این آژانس در یک بیانیه خبری گفت که ادگار ال. میلز، 25 ساله، اهل تامپا، فلوریدا، در 18 ژوئیه 1944، در جریان بمباران هواپیماهای دشمن و تأسیسات دفاع هوایی در اطراف ممینگن، آلمان، سرنگون شد.

او در تاریخ 13 فوریه رسماً در فهرست نامگذاری شد.