شرکت 2700 کارگر را در حالی که چند روز قبل از روز شکرگزاری خواب بودند اخراج کرد

به کارمندان هیچ توضیحی برای اینکه چرا اینقدر ناگهانی اخراج شدند داده نشد. روز سه‌شنبه، UFI یک به‌روزرسانی در مورد بازیابی وسایل آنها ارسال کرد که FreightWaves آن را بررسی کرد.

بر اساس گزارش‌های متعدد، یک شرکت مبلمان مستقر در می‌سی‌سی‌پی نزدیک به 27000 کارگر را تنها چند روز قبل از عید شکرگزاری به طور ناگهانی اخراج کرد.

این شرکت همچنین به رانندگان خود دستور داده است که فوراً “تجهیزات، موجودی و اسناد تحویل را برگردانند” صرف نظر از “خواه یا نه”. [they] تکمیل کرده اند [their] تحویل”.

روز چهارشنبه، کارمند سابق توریا نیل شکایتی را علیه شرکت تنظیم کرد و مدعی شد که این شرکت با عدم ارائه حداقل 60 روز اخطار تعطیلی، قانون فدرال اعلان تنظیم و بازآموزی کارگران را نقض کرده است.



منبع

یکی از کارمندان به FreightWaves گفت: «این عادلانه نیست برای کارگرانی که به‌طور جدی سخت کار می‌کردند که این‌طور چشم‌پوشی کنند. این عادلانه نیست که مادری که به تازگی بچه دار شده است فکر کند که آیا او حتی بیمه درمانی دارد تا آن را پوشش دهد. این برای بیمار سرطانی در بحبوحه شیمی درمانی در مورد نحوه پرداخت هزینه های درمان منصفانه نیست.

در ایمیل بعدی این شرکت با اشاره به قانون فدرال که به کارمندانی که شغل خود را از دست می دهند این امکان را می دهد که بمانند، آمده است: “انتظار می رود اخراج شما از شرکت دائمی باشد و همه مزایا بلافاصله بدون ارائه کبرا خاتمه می یابد.” بیمه درمانی تحت حمایت کارفرمای آنها تحت شرایط خاص.

درست قبل از نیمه شب 21 نوامبر، هزاران کارگر – که بسیاری از آنها در خواب بودند – پیامکی از صنایع مبل یونایتد (UFI) دریافت کردند که در آن به طور موثری از کار خاتمه داده شده و دیگر اجازه بازگشت به کار را ندارند.

در پاسخ، بسیاری از کارمندان از اخراج ناگهانی خود ابراز شوک و ناامیدی کردند.

یکی دیگر از کارمندان، تی جی مارتین، به WLBT گفت: “این یک شوک شدید برای هر یک از ما بوده است… این باعث می شود روحیه همه تضعیف شود، به خصوص زمانی که به شما گفته می شود آماده باشید که دوشنبه به شدت ضربه بزنید. هر یک از ما وقف این شرکت هستیم. ما همدیگر را اعضای خانواده می دانیم.»

این پیام که نیویورک پست بررسی کرد، گفت.

در این ایمیل آمده است: «به محض اینکه مدیر دارایی بتواند یک فرآیند امن و منظم را برای کارمندان سابق فراهم کند تا بیایند و وسایل خود را جمع آوری کنند، آنها این کار را انجام خواهند داد… ما از زمان بندی این کار مطمئن نیستیم، اما فعالانه با هم ارتباط برقرار خواهیم کرد.