شرکت هواپیمایی ارزان قیمت استارتاپ Breeze 8 مسیر جدید را از 29 دلار یک طرفه به لاس وگاس اضافه می کند – لیست کامل را ببینید

این خبر در حالی منتشر می شود که Breeze، که پرواز خود را از می 2021 آغاز کرد، همچنان به رشد نقشه مسیر بین قاره ای خود ادامه می دهد.

رزماری واسیلیادیس، مدیر هوانوردی شهرستان کلارک، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «با این مسیرها و سایر مسیرهای جدید، بریز چندین بازار LAS بدون خدمات را شناسایی کرده است و به زودی پرواز به لاس‌وگاس را برای مسافران از سراسر کشور آسان‌تر خواهد کرد». .

هواپیمای بریز در لاس وگاس.

Breeze از 7 سپتامبر در روزهای چهارشنبه و شنبه خدمات خود را دو بار در هفته بین هارتفورد و لاس وگاس آغاز می کند. کرایه ها از 69 دلار یک طرفه برای سفر بین 26 اکتبر و 14 فوریه شروع می شود، و تبلیغات تا 13 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با خطوط هوایی Frontier در این مسیر رقابت خواهد کرد.

بین جکسونویل، فلوریدا و لاس وگاس

جکسونویل، فلوریدا
جکسونویل، فلوریداESB Professional/Shutterstock

طبق گفته این شرکت، کرایه های اولیه فقط از 29 دلار یک طرفه شروع می شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

A220s Breeze همچنین یک کابین اقتصادی سنگین ارائه می‌کند که شامل مواردی مانند پورت‌های USB، پایه تلفن پشتی صندلی و پشتی‌های سر قابل تنظیم است. این هدیه‌ها در شرکت‌های مخابراتی رقیب وجود ندارد.

Breeze از 3 نوامبر در روزهای پنج شنبه و یکشنبه، دو بار در هفته خدمات خود را بین چارلستون و لاس وگاس آغاز می کند. کرایه ها از 99 دلار یک طرفه برای سفر بین 3 نوامبر تا 14 فوریه شروع می شود و تبلیغات تا 13 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با هیچ رقابتی روبرو نخواهد بود.

Breeze یک سرویس چهار بار در هفته بین Provo و لاس وگاس را در تاریخ 6 اکتبر در روزهای دوشنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه آغاز می کند. کرایه ها از 29 دلار یک طرفه برای سفر بین 26 اکتبر تا 14 فوریه شروع می شود و تبلیغات تا 13 سپتامبر در دسترس است. این ایرلاین در مسیر با Allegiant Air، Delta Air Lines، Frontier Airlines، Spirit Airlines و Southwest Airlines رقابت خواهد کرد.

بین چارلستون، کارولینای جنوبی و لاس وگاس

چارلستون، کارولینای جنوبی، افق شهر ایالات متحده آمریکا.

این شرکت هواپیمای جت ایرباس A220 جدید خود را در همه مسیرها پرواز خواهد کرد که محصول درجه یک بریز را در خود دارد. Breeze در حال حاضر 80 فروند A220 سفارشی دارد، با گزینه ای برای 40 دستگاه دیگر.

مسیرهای جدید Breeze به لاس وگاس از پنجشنبه آغاز می شود – لیست کامل در اینجا آمده است.

بین هارتفورد، کانکتیکات و لاس وگاس

هارتفورد، کانکتیکات

این شرکت هواپیمای ایرباس A220 خود را در هر مسیر به کار خواهد گرفت.

  • بریز ایرویز در جدیدترین توسعه شبکه خود هشت مسیر جدید بدون توقف به لاس وگاس اضافه می کند.

  • نورفولک، ویرجینیاجان کوتور / شاتر استوک

  • هانتسویل، آلاباماجیمز دیچ / شاتر استوک

    هواپیمای بریز در لاس وگاس.بریز ایرویز

    • دشت سفید، نیویورک.Real Window Creative/Shutterstock

      همانطور که این شرکت به رشد خود ادامه می دهد، به ارائه مسیرهایی با رقابت کم یا بدون رقابت برای اتصال بازارهای ثانویه ضعیف ادامه خواهد داد، که دیدگاه بنیانگذار دیوید نیلمن از ابتدا بوده است.

      کابین‌های ممتاز در خطوط هوایی ارزان قیمت نادر است و شرکت‌های رقیب مانند Frontier Airlines و Allegiant Air محصولات قابل مقایسه ارائه نمی‌دهند. اسپیریت ایرلاینز دارای صندلی جلوی بزرگ است، اما مانند کرایه «بهترین» بریز، این صندلی را دراز نمی‌کند و مزیت‌های اضافه‌تری مانند چمدان یا میان‌وعده رایگان ندارد.

      بسته‌های کرایه Breeze Nice، زیباتر، و زیباترین.

      Breeze از 6 اکتبر در روزهای پنج شنبه و یکشنبه، دو بار در هفته خدمات خود را بین آکرون-کانتون و لاس وگاس آغاز می کند. کرایه ها از 159 دلار یک طرفه برای سفر بین 1 نوامبر تا 14 فوریه شروع می شود و تبلیغات تا 10 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با هیچ رقابتی روبرو نخواهد بود.

      بین پروو، یوتا و لاس وگاس

      مرکز شهر پروو، یوتا

      DenisTangneyJr/Getty Images

      Breeze از 8 سپتامبر در روزهای پنج شنبه و یکشنبه، دو بار در هفته خدمات خود را بین جکسونویل و لاس وگاس آغاز می کند. کرایه ها از 122 دلار یک طرفه برای سفر بین 1 نوامبر تا 14 فوریه شروع می شود و تبلیغات تا 10 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با هیچ رقابتی روبرو نخواهد بود.

      بین دشت سفید، نیویورک و لاس وگاس

      دشت سفید، نیویورک.

      هارتفورد، کانکتیکاتf11photo/Shutterstock

      از سپتامبر 2022، این شرکت هواپیمایی دارای یک شبکه پرجنب‌وجوش با 31 مقصد است که بسیاری از آن‌ها خطوط هوایی بدون توقف بین قاره‌ای هستند، مانند ریچموند به سانفرانسیسکو.

      Breeze از 9 سپتامبر در روزهای دوشنبه و جمعه، دو بار در هفته خدمات خود را بین نورفولک و لاس وگاس آغاز خواهد کرد. کرایه ها از 145 دلار یک طرفه برای سفر بین 1 نوامبر تا 14 فوریه شروع می شود و تبلیغات تا 10 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با هیچ رقابتی روبرو نخواهد شد.

      بین آکرون، اوهایو، و لاس وگاس

      خط افق آکرون، اوهایو.

      بریز ایرویز روی لاس وگاس شرط بندی بزرگی کرده است.

      Breeze از 9 سپتامبر در روزهای دوشنبه و جمعه، دو بار در هفته خدمات خود را بین هانتسویل و لاس وگاس آغاز خواهد کرد. کرایه ها از 99 دلار یک طرفه برای سفر بین 26 اکتبر و 14 فوریه شروع می شود و این تبلیغات تا 13 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی در مسیر با خطوط هوایی Frontier، Spirit Airlines و Southwest Airlines رقابت خواهد کرد.

      بین نورفولک، ویرجینیا و لاس وگاس

      نورفولک، ویرجینیا

      آکرون، اوهایوهنریک سادورا/گتی ایماژ

      Breeze در 8 سپتامبر در روزهای پنج شنبه و یکشنبه خدمات خود را دو بار در هفته بین White Plains و لاس وگاس آغاز می کند. کرایه ها از 99 دلار یک طرفه برای سفر بین 20 سپتامبر و 2 اکتبر شروع می شود و تبلیغات تا 13 سپتامبر در دسترس است. این شرکت هواپیمایی با هیچ رقابتی روبرو نخواهد شد.

      بین هانتسویل، آلاباما و لاس وگاس

      هانتسویل، آلاباما

      این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت که به سرعت در حال رشد است، هشت مسیر جدید به شهر گناه را در روز چهارشنبه اعلام کرد و حضور خود را در بازار به 11 پرواز بدون توقف افزایش داد. Breeze در حال حاضر از ریچموند، ویرجینیا، سیراکوز، نیویورک، و فورت مایرز، فلوریدا به لاس وگاس پرواز می کند.

      نمودار کرایه نسیم.بریز ایرویز

      جاه طلبی این ایرلاین برای ارائه یک تجربه راحت ممکن است کلید توسعه سریع آن باشد، به خصوص که Breeze تنها 15 ماه از عمرش می گذرد و اولین پرواز خود را در 27 می 2021 انجام داده است.

      بیشتر گردشگران کل سفر خود را در مرکز شهر می گذرانند.شاتر استاک