شرکت مبلمان مستقر در می سی سی پی 2700 کارگر خود را اخراج کرد

درست چند روز قبل از تعطیلات شکرگزاری، صنایع مبل یونایتد یک یادداشت از طریق ایمیل و پیامک برای کارگران اواخر دوشنبه شب ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که سه شنبه به شیفت های خود مراجعه نکنند.

طبق گزارش روزنامه نورث ایست می سی سی پی روزانه، حدود 2700 کارگر، که بیشتر آنها در شمال شرقی می سی سی پی زندگی می کنند، روز دوشنبه شغل خود را از دست دادند.

صنایع مبلمان یونایتد، مستقر در اوکولونا، میس، مبلمان را با نام تجاری خود و برند Lane Home Furnishings که در سال 2017 از Heritage Home Group LLC به مبلغ نامشخصی خریداری کرد، تولید می کند. لین در سال 1912 در ویرجینیا تاسیس شد و در سال 1972 با شرکت صنایع اکشن توپلو ادغام شد.

ایمیل دوم به کارگران اطلاع داده است که “انتظار می رود اخراج آنها از شرکت دائمی باشد و تمام مزایای فوراً بدون ارائه COBRA خاتمه می یابد”، با اشاره به قانون فدرال که به افرادی که شغل خود را از دست می دهند این گزینه را می دهد تا سلامتی تحت حمایت کارفرما را حفظ کنند. پوشش بیمه ای تحت برخی شرایط

تیم ارتباطات شرکت فوراً به درخواست اظهارنظر پاسخ نداد.

برخی از کارمندان وقتی ایمیل‌ها به صندوق ورودی‌شان رسید در خواب کامل بودند. دیگران قبل از رفتن به محل کار هرگز ایمیل ها را ندیدند. به رانندگان شرکتی که در حال تحویل گرفتن بودند، گفته شد که فوراً به یک مکان United Furniture برگردند تا کامیون‌های خود را تحویل دهند.

در این یادداشت آمده است که این اخراج ها به دستور هیئت مدیره شرکت و به دلیل “شرایط تجاری پیش بینی نشده” بوده است. در این یادداشت جزئیات خاصی در مورد آنچه که منجر به اخراج شد ارائه نشده است.

TUPELO، خانم (AP) – یک شرکت مستقر در می سی سی پی که به یکی از بزرگترین مشاغل مبلمان در کشور تبدیل شده بود، تقریباً کل نیروی کار خود را اخراج کرده است.

علاوه بر هشت کارخانه در می سی سی پی، یونایتد همچنین شش کارخانه در کارولینای شمالی و یک کارخانه در کالیفرنیا داشت. اخراج کارکنان در کارولینای شمالی و کالیفرنیا نیز صورت گرفت.



منبع

Furniture Today، یک نشریه تجاری، گزارش داد که یونایتد مدیر اجرایی، مدیر مالی و معاون اجرایی فروش خود را در ماه ژوئن برکنار کرد. سپس تاد ایوانز، رئیس سابق استاندارد مبلمان، یک شرکت مستقر در آلاباما را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود معرفی کرد.