شرکت حقوقی به نمایندگی از خانواده بازیکن UGA که در تصادف کشته شده است، به طور ناگهانی برنامه های قانونی خود را لغو می کند

در گزارش تصادف که روز سه شنبه منتشر شد، بازرسان تایید کردند که این تصادف تا حدی به دلیل سرعت بیش از حد بوده است.

اوایل پنجشنبه، پدر دوین، دیو ویلاک، به آتلانتا ژورنال-Constitution گفت که از هیچ گونه دعوی قضایی یا کنفرانس مطبوعاتی آگاه نیست و دانشگاه “صد درصد به ما غرامت می دهد.”

داستان های پرطرفدار:

روز پنجشنبه، وکلای خانواده گفتند که والدین ویلاک قادر به حضور در کنفرانس خبری نبودند، اما بیانیه کوتاهی را از طرف آنها خواندند و گفتند که خانواده برای رسیدگی به غم و اندوه خود به زمان نیاز دارد. وکلا بدون پاسخ به هیچ سوالی از آنجا دور شدند.

تام ریگان از کانال 2 در آتن بود، جایی که به نظر می‌رسد وکلای حقوقی Go Big Injury Law به طور ناگهانی آنچه را که می‌گویند برنامه‌هایی برای برگزاری یک کنفرانس خبری «در مورد اقدامات قانونی که از طرف خانواده ویلاک انجام می‌شود» لغو کردند.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

ویلاک مسافر خودرویی بود که چندلر لکروی کارمند دانشگاه جورجیا رانده آن بود که کنترل یک خودروی شاسی بلند اجاره ای را در اوایل صبح یکشنبه در آتن از دست داد و تصادف کرد. لکروی و ویلاک که پشت سر او نشسته بود، هر دو کشته شدند. یکی دیگر از بازیکنان بولداگز و یکی از اعضای کادرفنی مجروح شدند. این کشتی تنها چند ساعت پس از آن رخ داد که بولداگ ها برای دومین بار پیاپی قهرمانی ملی خود را با رژه جشن گرفتند.

وکلای دادگستری مشخص نکرده بودند که این خانواده در حال بررسی چه اقدامات قانونی هستند، اما گفتند که در مورد اقدامات مدنی صحبت خواهند کرد و جزئیات بیشتری در مورد سقوط مرگبار ارائه خواهند کرد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

در سایر خبرها:



منبع

خانواده Willocks هنوز در حال نهایی کردن برنامه های تشییع جنازه هستند، اما قصد دارند در آتن و در نیوجرسی خدمت کنند.

Candace McCowan از Channel 2 اوایل این هفته با والدین دوین، شارلین و دیو ویلاک صحبت کرد و آنها گفتند که این دومین تصادف مرگبار خودرویی است که خانواده مجبور شد با آن دست و پنجه نرم کند. برادر ناتنی دوین، جاناتان، سال ها پیش در یک تصادف رانندگی کشته شد.

وکلای خانواده دیوین ویلاک روز پنجشنبه اعلام کردند که پس از مرگ او در یک تصادف اتومبیل در آخر هفته گذشته، علیرغم اعلام قبلی که قصد انجام آن را داشتند، پیگیر پیگرد قانونی نیستند.