شبکه سی‌ان‌ان به انتقاد از کلینتون و ترامپ، قانون‌گذار جمهوری‌خواه را می‌ریزد

ترنر پیشنهاد کرد که این حمله با انگیزه سیاسی بوده است و گفت که مقامات به دلیل استفاده از سرور ایمیل خصوصی در زمان وزیر امور خارجه با ترامپ متفاوت از کلینتون رفتار کرده اند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

در ادامه می توانید مصاحبه آتشین ترنر با براون را تماشا کنید.

براون در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات رقیب سیاسی «مطلق» ترنر به این معنی است که او پیشنهاد می کند که وزارت دادگستری بایدن «در تلاش است ترامپ را پیش از سال 2024 دنبال کند».

ترنر گفت: «ما دو استاندارد داریم که در آن هیلاری کلینتون با سیستم کامپیوتری خودش و اطلاعات طبقه بندی شده در مورد آن احضاریه و توانایی عبور از آن سرور برای بررسی اینکه آیا این مطالب شخصی است یا مطالب رسمی است، داریم.

چرا این موضوع برای هیلاری کلینتون برای شما نگران کننده بود و اکنون برای دونالد ترامپ نگران کننده نیست؟ براون پرسید.

و این رئیس جمهور – رئیس جمهور، نه وزیر امور خارجه – مورد حمله قرار گرفت. واضح است که دو استاندارد متفاوت وجود دارد و ما می خواهیم بدانیم که چرا.

ترنر به سرعت به لنگر روی آنتن رفت.

ترنر پاسخ داد که مطالب کلینتون در زمانی که وی به عنوان وزیر امور خارجه کار می کرد دنبال شد، در حالی که مطالبی که گفته می شود در اختیار ترامپ است ممکن است واقعاً «محرمانه» باشد یا نباشد.

ترنر سپس ادعا کرد که کاخ سفید اوباما-بایدن شروع به “سیاسی کردن” اف بی آی و وزارت دادگستری کرده است.

چند ثانیه قبل از پاسخ ترنر، CNN شروع به بازی در حلقه “مخالفان سیاسی” کرد که ترامپ از وزارت دادگستری می خواست تحقیقاتی را درباره آن آغاز کند.

براون به بیانیه ای در سال 2016 اشاره کرد که در آن ترنر از کلینتون خواسته بود “به خاطر اقدامات بسیار بی دقت خود پاسخگو باشد.”

او همچنین درباره احتمال ریاست‌جمهوری ترامپ در سال 2024 صحبت کرد، چیزی که او را به رقیب سیاسی «مطلق» بایدن تبدیل می‌کند.

این مصاحبه یک روز پس از آن صورت می گیرد که تعدادی از خبرگزاری ها گزارش دادند که یورش FBI با تحقیقات وزارت دادگستری در مورد سوء استفاده ترامپ از مواد طبقه بندی شده در حین نقل مکان از کاخ سفید به ملک خود در مار-آ-لاگو در فلوریدا مرتبط است.

نماینده مایک ترنر (راست اوهایو) روز سه‌شنبه پس از اینکه در CNN به دلیل داشتن «دو معیار» برای هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با گرما مواجه شد.

براون این مصاحبه را به ادعای ترنر بازگرداند که وزارت دادگستری به دنبال رقیب سیاسی جو بایدن است.

ترنر، قبل از مصاحبه خود با مجری پاملا براون، نامه ای به کریستوفر رای، رئیس اف بی آی فرستاد و از او خواست که حمله “بی سابقه” را توضیح دهید روز دوشنبه در خانه ترامپ در مار-آ-لاگو.

حکم بازرسی برای املاک ترامپ هنوز در معرض دید عموم قرار نگرفته است.

براون پرسید که چرا او “نگرانی یکسان” را در مورد سوءاستفاده ادعایی ترامپ از اسناد کاخ سفید ندارد.