“شاید بهترین چیزی باشد که دیده ام”

“من فکر می کنم او رقیب نهایی است، مرد. هر کاری که تیم برای موفقیت و پیروزی نیاز دارد انجام دهد، او به آنجا خواهد رفت و آن را انجام خواهد داد. او مانند امروز بدن خود را روی خط می گذارد… او همیشه کاری را انجام می دهد که این سازمان برای برنده شدن از او نیاز دارد.

ماهومز گفت که نمایشنامه اصلی از او خواسته بود که به دنبال تراویس کلسه در مسیر قلاب یا مک کینون در آپارتمان باشد. به گفته او، Seahawks “به خوبی آن را پوشش داده است.”

با آن تقویت اضافی، وقتی ماهومز به عقب برگشت تا دکل را برای TD واژگون کند، تقریباً تمام بدنش خارج از محدوده شناور بود.

مک‌کینون با لبخند به ستاره گفت: «من به او گفتم که باید یک عنوان آتشین برای آن پیدا کند، زیرا این (موضوع) سخت پیش می‌رود. “اما این بازی هولوا بود، مرد. یک بازی هولناک از او.»

این زمانی بود که او تصمیم گرفت در حین تمدید نمایشنامه سعی کند به لبه برسد.

او به من نشان داد و من به او گفتم: “اوه.” او اینقدر پایین از زمین بود. مک‌کینون گفت: «آره، این یکی خوب است». “ببینیم که آیا او آن را پست می کند.”



منبع

همچنین یک لحظه “جادویی” دیگر برای ماهومس فراهم کرد – همراه با یک عکس فوری که شاید در نقطه ای به حساب های رسانه های اجتماعی او راه پیدا کند.

“می دانستم نزدیک است. من آن را چرا کردم. و من این قانون را می دانستم که اگر به دکل دست بزنید، خوب هستید. “خوشبختانه، من (در) محدوده ماندم و توانستم در منطقه پایانی قرار بگیرم.”

اما تحت یک شرط

و اگرچه ماهومس معمولاً بیشترین تحسین را به خاطر قدرت بازو و ضریب هوشی فوتبالی خود می‌کشد، این یادآوری بود که – هر چند وقت یک‌بار – کوارتربک می‌تواند با استفاده از سایر استعدادهای فیزیکی خود نیز بازی‌های برنده‌ای برای تیمش انجام دهد.

تری اسمیت، بازیکن خط حمله Chiefs گفت که آن فریادهای MVP از طرف هواداران “خوب” و “مناسب” بود.

چند لحظه بعد از اینکه جریک مک کینون بعدازظهر شنبه به کمد خود بازگشت، پاتریک ماهومز به او نزدیک شد تا عکس را به او نشان دهد.

و اگرچه او مطمئن نبود که بتواند به منطقه انتهایی برسد، نقطه توپ از کنار دکل عبور کرد و آن را با حرکت آهسته مانند یک پین بولینگ به سمت بالا واژگون کرد.

اندکی پس از تاچ داون، هواداران چیفز در استادیوم اروهد شعار “MVP” را برای ماهومس شروع کردند. ماهومس، بازیکن مورد علاقه شرط‌بندی که در هفته پیش می‌رفت، 16 پاس از 28 پاس را برای 224 یارد و دو تاچ داون پاس را با امتیاز سریع شنبه انجام داد.

جاستین واتسون، گیرنده چیفز، که بازی را در زمین از چند نفر تماشا کرد، گفت: «ما او را دیده‌ایم که بازی‌های خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، و این ممکن است بهترین بازیی باشد که دیده‌ام، و نشان می‌دهد که چقدر ورزشکار است. فوت دورتر “من به آن یکی فکر می کنم. من به یکی (گذرگاه چرخشی) در خلیج تامپا فکر می کنم. اون دوتا اون بالا هستن او همیشه پر از شگفتی است، مرد.”

واتسون گفت: «این فقط باور نکردنی بود. واقعاً هیچ چیز آنجا نبود، و ما او را دیده‌ایم که امسال با پاهایش نمایشنامه‌های زیادی می‌سازد، اما برای اینکه این بازی را طولانی‌تر کند و سپس حرکت ورودی با یک دست را انجام دهد تا خودش را بالا نگه دارد و سپس آن ستون را بچرخاند. .

برخی از جزئیات دیگر از اجرا برنامه ریزی نشده بودند، اما همچنان چشمگیر باقی ماندند.

ماهومس از دست چپ خود – دست چپ بدون فوتبال – برای کمک به شیرجه در زمین استفاده کرد. او گفت که این از قبل تعیین نشده بود، اما «نشان می دهد، هی، مچ دست کمی قوی است، مرد. وضعیت کمی فشار دادن من قوی ترین مرد جهان نیستم، اما کمی تلاش کرده ام تا خودم را نگه دارم.»

در آنجا، در تلفن ماهومس، عکس لحظه ای از کوارتربک کانزاس سیتی چیفز بود که به موازات زمین، برای یک مسابقه تاچ داون در کوارتر چهارم پیروزی 24-10 کی سی بر سیاتل سیهاوکس به هوا رفت.

منظورم این است که فکر نمی‌کنم ورزش‌کاری او به اندازه کافی تبلیغات کند، زیرا او با پاهایش و با ورزشکاری‌اش بازی‌های زیادی انجام می‌دهد که شاید همیشه اعتبار آن را نداشته باشد.»

در یک گل سوم از 3، ماخومس جیب را شکست و سپس برای منطقه پایانی حرکت کرد. او تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری انجام داد و توپ را با دست راست خود دراز کرد تا فقط گوشه ستون را برای TD سه یاردی خم کند.

ماهومس بهترین بازی فصل خود را در برابر سیاتل در روز شنبه انجام نداد، اما او یک “لحظه MVP” را ارائه داد که احتمالاً برای سال‌های آینده روی دیوار پوسترهای او خواهد ماند.

این دویدن بیش از آن بود که بازی را برای همیشه از بین ببرد و KC را در کوارتر چهارم 24-3 جلو انداخت.

رؤسایی که مک‌کینون را پشت سر می‌گذارند، پس از یک نگاه، بر این باور بودند که باید به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ماهومز برود.