شاه چارلز پنج دقیقه قبل از اعلام رسمی مرگ ملکه الیزابت را به شاهزاده هری گفت.

مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

یک منبع موثق به Daily Beast گفته است که ملکه کمی بعد از ساعت 5 بعد از ظهر مرده است

او پدر یا برادرش را عصر پنجشنبه ندید، زیرا آنها را به یک شام خصوصی در خانه چارلز در املاک بالمورال بردند و هری را گذاشت تا با اندرو، ادوارد و آن غذا بخورد.

وارد اشاره می کند که هری برای پیوستن به پرواز RAF که ویلیام، شاهزاده اندرو، شاهزاده ادوارد و همسرش سوفی را به اسکاتلند منتقل کرد، دعوت نشد و گفت که در عوض دستیاران او برای رزرو چارتر خصوصی خود که از فرودگاه لوتون در ساعت 5 پرواز می کرد با مشکل مواجه شدند. :35 بعدازظهر، که وارد می‌گوید، ساعتی پس از آن بود که تراس از مرگ ملکه مطلع شده بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در حالی که گفته می شود چارلز با هر دو پسرش تماس گرفته و به آنها گفته است که در صبح روز پنج شنبه درگذشت او به اسکاتلند بروند، وارد می گوید که هری “مدتی پس از شاهزاده ویلیام این تماس را دریافت کرد.”

فاش شده است که پدرش شاه چارلز تنها پنج دقیقه قبل از اعلام رسمی در مورد مرگ ملکه به شاهزاده هری گفته است.

ویکتوریا وارد، خبرنگار محترم سلطنتی برای دیلی تلگرافروز یکشنبه ادعای شگفت‌انگیزی را مطرح کرد، در میان این حس عمیق‌تر که روابط و اعتماد بین هری و ویندزورها در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، و اینکه ارائه‌های به‌دقت یک جبهه متحد صرفا جنبه زیبایی دارند.

همچنین گفته می‌شود که هری زمانی که یونیفورم نظامی که او را برای مراسم احتیاط برای مادربزرگش به تن کرده بود، با رمز EIIR سلطنتی ملکه فقید مزین نشده بود، که نشان می‌دهد پوشنده یک «دستیار» مورد اعتماد برای خانواده‌ها است، ویران شده است. پادشاه، تلگراف گفت.

هری و ویلیام در شب مرگ ملکه از همدیگر غذا خوردند، اما متن بمب آنها را به هم رساند

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

طرفدار سلطنت خبرنامه Daily Beast برای همه چیزهای سلطنتی و خانواده سلطنتی است. اشتراک در اینجا تا آن را هر یکشنبه در صندوق پستی خود دریافت کنید.

یک منبع نظامی به دیلی بیست گفت: «این برای هری بدگویی بود، زیرا اندرو اجازه داشت آنها را بپوشد در حالی که دیگر در خدمت سلطنتی نبود. چاقو را کمی می‌پیچاند.»

اگر ادعای وارد درست باشد و دلیل کمی برای شک در آن وجود داشته باشد، به این معنی است که نخست وزیر، لیز تراس، می دانست که ملکه حداقل دو ساعت قبل از هری، نوه خود ملکه مرده است.

چارلز در نهایت توانست با هواپیمای چارتر خصوصی خود به هری برسد و پس از آن تماس، بیانیه در ساعت 6:30 بعد از ظهر منتشر شد. هواپیمای هری 16 دقیقه بعد فرود آمد.