شاه چارلز به شاهزاده هری گفته است که مگان مارکل در Balmoral استقبال نمی کند

کریس جکسون - Pool/Getty Images

در نهایت، تصور می‌شود که تنها چارلز و پرنسس آن در هنگام مرگ ملکه همراه بودند – چارلز یک خانه اسکاتلندی در همان نزدیکی دارد و آن در Balmoral اقامت داشت. آن، اندرو، ادوارد و سوفی در Balmoral Friday ماندند، در حالی که چارلز، ویلیام و هری به انگلستان بازگشتند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

چارلز در این سخنرانی از کاخ باکینگهام گفت: «همچنین می‌خواهم عشقم را به هری و مگان در حالی که به ساختن زندگی‌شان در خارج از کشور ادامه می‌دهند ابراز کنم». اما ویلیام و هری از هم جدا هستند و خانواده همچنان به هری و مگان بی اعتماد هستند، با توجه به تمام آنچه که آنها در مصاحبه های گذشته درباره رفتار آنها در خانواده سلطنتی گفته اند و ادعا کرده اند. خانواده سلطنتی همچنین نگران هستند که هری چه بمب‌های بیشتری را در خاطرات آینده‌اش بریزد.

طرفدار سلطنت خبرنامه Daily Beast برای همه چیزهای سلطنتی و خانواده سلطنتی است. اشتراک در اینجا تا آن را هر یکشنبه در صندوق پستی خود دریافت کنید.

پادشاه چارلز سوم به پسرش پرنس هری گفت که مگان مارکل برای پیوستن به بقیه اعضای خانواده سلطنتی در Balmoral، “خوش آمد نمی کند”. آفتاب گزارش کرده است. اگر این گزارش صحت داشته باشد، معمای این که چرا مگان اعلام شد که قرار است روز پنجشنبه با هری به Balmoral برود، و سپس به طور ناگهانی مشخص شد که نمی‌رود را حل کند.

کیت میدلتون، همسر ویلیام، در انگلستان ماند تا از سه فرزند خردسال خود که آن روز تازه در مدرسه ای جدید شروع کرده بودند مراقبت کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

درخواست صریح چارلز مبنی بر دوری مگان با شاخه زیتون سرفصلی که او در بعدازظهر جمعه در اولین سخنرانی تلویزیونی خود به عنوان پادشاه به زوج ارائه کرد، کاملاً در تضاد است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

همانطور که بود، اعلام مرگ ملکه الیزابت در Balmoral زمانی اعلام شد که هری هنوز در یک جت شخصی در هوا بود، در حالی که بقیه اعضای خانواده سلطنتی تا آن زمان در Balmoral بودند. هری در نهایت یک ساعت و نیم پس از اعلام این خبر به خانه اسکاتلندی پادشاه سابق رسید و صبح روز جمعه بامورال را ترک کرد تا یک پرواز تجاری از آبردین – اولین پرواز آن روز بریتیش ایرویز – به لندن انجام دهد.

یک منبع به آفتابچارلز به هری گفت که درست یا مناسب نیست که مگان در زمان بسیار غم انگیزی در بالمورال باشد. به او اشاره شد که کیت نمی رود و این اعداد واقعاً باید به نزدیک ترین خانواده محدود شود. چارلز بسیار بسیار واضح گفت که مگان مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.»

یکی از مسافران به The آفتاب: «او در تمام مدت پرواز یک ساعته به سختی حرکت کرد و آشکارا در فکر مادربزرگ محبوبش بود. بسیار غم انگیز بود که او را بدون سایر خانواده های سلطنتی که به او آرامش دهند، دیدم. من واقعاً امیدوارم که مرگ ملکه به آنها کمک کند تا شکاف های خود را بهبود بخشند.”

کریس جکسون – Pool/Getty Images

پادشاه چارلز سوم “عشق خود را به هری و مگان” ابراز می کند و قول می دهد مانند ملکه الیزابت خدمت کند.

دیشب، ویلیام و هری، آفتاب گفت، به کلبه های همسایه خود در ویندزور بازگشته بودند، اما روزنامه گزارش داد که “ارتباطات کمی بین آنها وجود داشته است.”

هری در نهایت به تنهایی سفر را انجام داد، هرچند که آفتاب ادعا می کند، در هواپیمای که پرنس ویلیام، پرنس اندرو، پرنس ادوارد و همسرش سوفی به شمال رفتند، فضای زیادی وجود داشت – و با هری در پایگاه بریتانیایی اش در کلبه فراگمور در ویندزور، هر یک از خانواده سلطنتی که در آن نزدیکی زندگی می کردند می توانستند داشته باشند. یک ماشین مشترک با او به فرودگاه. خورشید می‌گوید هری از یک صندلی در هواپیما «رد شد».