شاه مار کبری فراری به تراریوم سوئدی بازمی گردد

والستروم به SVT گفت: “برای هودینی با تمام سوراخ های دیوارها بسیار استرس زا بود، بنابراین او می خواست دوباره به خانه برود.”

هلسینکی (AP) – یک شاه کبری سمی 2.2 متری (7 فوت) که از خانه خود در باغ وحش سوئد فرار کرد، به تنهایی به خانه بازگشت و پایان خوشی را برای یک حماسه ناپدید شدن بیش از یک هفته به ارمغان آورد.

سوراخ هایی روی دیوارهایی که مار پنهان شده بود حفر شد اما مار کبری در اوایل یکشنبه از دید دوربین های اشعه ایکس ناپدید شد. معلوم شد که مار از سواری آزادی خود دست کشیده و به سمت تراریوم خود خزیده است.

در نتیجه جستجوی فشرده با دستگاه‌های اشعه ایکس، «هودینی» اوایل این هفته در فضایی محدود در نزدیکی تراریوم در عایق بین دو دیوار قرار گرفت.

یوناس والستروم، مدیر عامل آکواریوم اسکانسن، روز یکشنبه به پخش کننده عمومی سوئد SVT گفت: «هودینی، همانطور که نامش را گذاشتیم، دوباره به داخل تراریوم خود خزیده است.

این مار کشنده که نام رسمی آن سر واس (سر هیس) است، در 22 اکتبر از طریق یک چراغ در سقف محفظه شیشه ای خود در آکواریوم، بخشی از باغ وحش در موزه فضای باز اسکانسن و پارک در استکهلم فرار کرد. جزیره جورگاردن

پارک گفت مار اگر از ساختمان خارج می شد از آب و هوای سرد جان سالم به در نمی برد.

شاه کبرا می تواند تا 5.5 متر (18 فوت) طول داشته باشد و عمدتاً در هند، اندونزی و فیلیپین زندگی می کند.



منبع