شاهزاده ویلیام یک عکس خانوادگی جذاب برای روز پدر به اشتراک می گذارد

شاهزاده جورج و لوئیس و پرنسس شارلوت در عکس تازه منتشر شده توسط پدرشان در آغوش گرفته شده اند – دوک و دوشس کمبریج

اما این یکی – اگرچه به گفته منابع کاخ توسط کاترین گرفته نشده است – می تواند مستقیماً از یک آلبوم خانوادگی معمولی باشد.

شاهزاده جورج و لوئیس و پرنسس شارلوت در عکس تازه منتشر شده توسط پدرشان در آغوش گرفته شده اند - دوک و دوشس کمبریج

خب، مطمئناً بچه‌ها سرگرم می‌شوند، اگرچه شاهزاده ویلیام کمی نگران به نظر می‌رسد که لویی کوچک گوش‌هایش را بکشد.

تصویر مشابهی از مهمانی، اما شامل دوشس، به عنوان کارت کریسمس خانواده در سال گذشته استفاده شد. دوک را با شلوار کوتاه نشان می‌داد که روی یک کیسه طلایی گرد نشسته بود، شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت روی چهارپایه شتر سنتی اردن نشسته بودند و شاهزاده لوئیس روی فرشی از پوست گوسفند.

اما روز پدر بدون اینکه بچه ها به خرج پدر خوش بگذرانند یکسان نخواهد بود.

در این عکس گیرا که توسط دوک و دوشس کمبریج به مناسبت این مناسبت منتشر شد، دوک با شاهزاده جورج، پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس در حالی که در تعطیلات در اردن هستند دیده می شود.

این زوج قبلاً عکس‌های رسمی‌تری را منتشر کرده‌اند که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته شده یا توسط خود دوشس در حومه شهر از خانه‌شان در آنمر، نزدیک نورفولک گرفته شده است.

این کشور به عنوان متحد کلیدی بریتانیا در خاورمیانه تلقی می شود که به ثبات منطقه و میزبانی تعداد زیادی از پناهندگان از کشورهای اطراف کمک می کند و سفر کمبریج به رسمیت شناختن این رابطه تلقی می شود.

این عکس در پاییز 2021 گرفته شده است، زمانی که خانواده در سفری بودند که توسط دوشس برای بازدید از خانه کودکی سابق او ترتیب داده شده بود.

در سال 2018، شوهرش یک بازدید رسمی از کشور داشت و در شگفتی باستان شناسی جراش توقف کرد، جایی که کیت میدلتون جوان زمانی با خواهرش پیپا عکس گرفت.

دوک در آن زمان گفت که همسرش «واقعاً متأسف است» که نتوانست به او در این تور ملحق شود و افزود: «خانواده‌اش به خوبی تقریباً سه سالی را که او در کودکی در اینجا گذراند، به خاطر دارند.»

دوشس به مدت سه سال در دوران کودکی در اردن زندگی کرد، زمانی که پدرش مایکل برای بریتیش ایرویز در امان کار می کرد.

تقریباً می‌توانید صدای فریاد «همه بخند بابا» را بشنوید که توسط شخصی خارج از دوربین است.



Source link