شاهزاده ویلیام می خواهد که شاهزاده اندرو به طور کامل و برای همیشه از زندگی سلطنتی محروم شود

منبع دیگری می افزاید: “او دیدگاه های قوی در مورد دوک یورک دارد و معتقد است که اصرار او در تلاش برای چسبیدن به یک نقش عمومی برای موسسه بسیار خطرناک است. اگر به او بستگی داشت خیلی وقت پیش او را شل می کرد. او می‌داند که وقتی صحبت از مادر و پسر به میان می‌آید، اوضاع پیچیده است، اما صادقانه بگویم، فکر می‌کنم فقط آرزو می‌کند که از دید عموم محو شود.»

یکی از دوستانش گفته است: «او به شدت نسبت به این موضوع احساس می‌کند و اگر به او بستگی داشت، تلاش می‌کرد تا اتفاقات خیلی سریع‌تر از آن‌ها رخ دهد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

وکلای یکی دیگر از قربانیان جفری اپستین می خواهند با شاهزاده اندرو صحبت کنند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این گزارش همچنین به رابطه ویلیام با سایر اعضای خانواده می پردازد و منبعی می گوید که او در حالی که “بسیار به پسر عموهایش، بئاتریس و یوژنی” نزدیک است، معتقد است این “خیلی خوب” است که آنها “خانواده ها و مشاغل خود را دارند” “

در یک گسترده ایمیل روزانه ربکا انگلیش، گزارشگر محترم سلطنتی این روزنامه به نقل از منابعی می‌گوید که ویلیام در رابطه با لاغر کردن خانواده سلطنتی با کاهش تعداد خانواده‌های سلطنتی، با پدرش همسو است، و او هیچ راهی نمی‌بیند، پیش از تولد 40 سالگی ویلیام در روز سه‌شنبه، سه‌شنبه. همیشه برای اندرو بازگشته است.

لیندزی پارنابی / گتی ایماژ

گزارش جدید ادعا می کند ویلیام خشمگین به خاطر رابطه ویران شده با هری در سوگ است

لیندزی پارنابی / گتی ایماژ

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شاهزاده ویلیام در تلاش است تا عموی شرمسارش، شاهزاده اندرو، برای همیشه و به طور کامل از تمام جنبه های زندگی سلطنتی محروم شود، زیرا او آماده می شود تا مسئولیت های بیشتری را در آستانه مرگ مادربزرگ 96 ساله خود به عهده بگیرد.

این منبع می افزاید: «او حتی به زارا (تیندل) و پیتر (فیلیپس) نزدیک تر است و زندگی هایی را که خارج از خانواده ساخته اند تحسین می کند. همه آنها همیشه در لحظات خانوادگی حضور خواهند داشت، اما این با داشتن نقش های سلطنتی بسیار متفاوت است.