شاهزاده هری گفت خانواده سلطنتی فکر نمی کردند رابطه او با مگان مارکل دوام بیاورد زیرا او یک بازیگر بود.

«حدس می‌زنم خیلی سریع شروع به درک این موضوع کردم که تشریفات بیرونی در درون هم انجام می‌شود. که یک راه رو به جلو وجود دارد و بعد در را می بندی و تو [sigh and go] “اوه عالی، اکنون می توانیم آرامش داشته باشیم.” اما این رسمیت از هر دو طرف ادامه دارد و این برای من تعجب آور بود.»

هری و مگان با سگشان گای در یک تصویر تبلیغاتی نتفلیکس ژست گرفتند

نتفلیکس

اما این واقعیت که من با یک هنرپیشه آمریکایی قرار می‌گرفتم، احتمالاً در ابتدا قضاوت آنها را بیش از هر چیز دیگری مبهم کرد. او افزود: اوه، او یک هنرپیشه آمریکایی است، این دوام نخواهد داشت.

“من خیلی واضح به یاد دارم، اولین کریسمس در ساندرینگهام که مادرم را صدا زد و او می‌گوید: “حالت چطور است؟” و من گفتم: “اوه خدای من، شگفت انگیز است. مثل یک خانواده بزرگ است که همیشه می خواستم. و فقط این حرکت مداوم و انرژی و سرگرمی وجود داشت.»

به یاد می‌آورم که خانواده‌ام برای اولین بار با او ملاقات کردند و به‌طور باورنکردنی تحت تأثیر قرار گرفتند. هری در قسمت دوم سریال گفت: برخی از آنها کاملاً نمی‌دانستند با خودشان چه کنند. “بنابراین من فکر می کنم آنها بودند – آنها شگفت زده شدند. شاید تعجب کنید که زنجبیل می تواند چنین زن زیبایی را به زمین بیاورد. و چنین زن باهوشی

شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز، شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، کاترین، دوشس کمبریج، مگان، دوشس ساسکس و شاهزاده هری، دوک ساسکس به سمت مراسم کریسمس در 25 دسامبر 2018 می روند.

دوک و دوشس ساسکس، اندکی پس از شروع پخش سه قسمت اول، بیانیه‌ای درباره انتشار سریال‌های مستند در صبح پنجشنبه منتشر کردند. آنها گفتند: “ما سپاسگزاریم که می‌توانیم داستان عشق خود را از طریق چنین تیم خلاق و با وسعت جهانی نتفلیکس به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که به دیگران کمک کند تا بهبود یابند و احساس الهام کنند.”

بیشتر در این مورد



منبع

او همچنین یک حکایت سرگرم کننده در مورد پدربزرگ هری، شاهزاده فیلیپ فقید، دوک ادینبورگ، از جشن کریسمس به اشتراک گذاشت.

شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز، شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، کاترین، دوشس کمبریج، مگان، دوشس ساسکس و شاهزاده هری، دوک ساسکس به سمت مراسم کریسمس در 25 دسامبر 2018 می روند.

استیون پاند / گتی ایماژ

هری و مگان با سگشان گای در یک تصویر تبلیغاتی نتفلیکس ژست گرفتند

این زوج نظرات خود را بیان کردند هری و مگان، سریال های مستند نتفلیکس در مورد رابطه آنها، که سه قسمت اول آن پنجشنبه روی پلتفرم استریم پخش شد. (سه قسمت پایانی در 15 دسامبر منتشر خواهد شد.)

“در شام، من بودم – کنارش نشستم [Harry’s] بابا بزرگ. و من فکر می کردم خیلی فوق العاده است. [To Harry] من می گفتم، “اوه ما چت کردیم و خیلی عالی بود و من در مورد این صحبت کردم و در این مورد صحبت کردم” و او مانند “گوش بدی داشت، او نمی توانست چیزی را که می گویید بشنود.” اوه خوب من فکر کردم که خیلی خوب پیش رفت.» او گفت.

مگان همچنین اولین ملاقات خود را با برادر و خواهر شوهر آینده‌اش، ویلیام و کیت (اکنون شاهزاده و پرنسس ولز، سپس دوک و دوشس کمبریج) توصیف کرد و اشاره کرد که از رسمی بودن آنها متعجب شده است.

با این حال، به گفته مگان، پس از نامزدی این دو، رابطه با خانواده هری به طور قابل توجهی گرم شد. در قسمت سوم، او اولین کریسمس خود را با خانواده سلطنتی در دسامبر 2016 با کلماتی درخشان توصیف کرد.

مگان گفت: «بزرگترین مشکل بازیگر، به اندازه کافی خنده دار بود. “یک ایده بزرگ از آنچه که از دیدگاه بریتانیا به نظر می رسد وجود دارد. هالیوود و – تایپ کردن آن برای آنها بسیار آسان بود.”

شاهزاده هری فاش کرد که اعضای خانواده سلطنتی فکر نمی‌کردند رابطه بین او و دوست دخترش مگان مارکل دوام بیاورد زیرا او یک بازیگر بود و مگان اضافه کرد که شغل او “بزرگ‌ترین مشکل” برای بستگان دوست پسرش بوده است. .

مگان گفت: «وقتی ویل و کیت آمدند و من برای اولین بار او را ملاقات کردم – آنها برای شام آمدند – من با شلوار جین پاره و پابرهنه بودم. من متوجه نشدم که این برای بسیاری از بریتانیایی ها واقعاً آزاردهنده است.