شاهزاده هری و مگان محافظی را استخدام کردند که همسر “ترسناک” او را خفه کرد

پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، دوک و دوشس ساسکس بیش از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود در بریتانیا ماندند – الکیس کنستانتینیدیس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

او به 12 هفته حبس تعلیقی محکوم شد. رئیس شعبه دادگاه قضات آن را “حمله بسیار ناخوشایند به خانم جی” خواند که او را “به وضوح وحشت زده” کرد، اما افزود که آقای دائوبری این “نجابت” را داشت که پس از آن 999 را به صدا درآورد.



منبع

در سفر این زوج به اروپا که قرار بود چهار روز طول بکشد اما پس از مرگ ملکه الیزابت دوم تمدید شد، آنها از حفاظت خصوصی برای شرکت در رویدادی در منچستر و در سفر یک روزه به بازی های Invictus در دوسلدورف استفاده کردند.

آقای دائوبری، افسر سابق اسلحه‌های گرم پلیس متروپولیتن، قبلاً به دلیل حمله به همسرش به اتهام حمله به همسرش محکوم شده بود، اما پس از تماس تلفنی با 999 از زندان نجات یافت.

آقای Daobry Snr که در خانه خانوادگی خود در ادمونتون، شمال لندن صحبت می‌کرد، گفت: «بله، پسر من در عکس‌های هری و مگان است، اما من نمی‌خواهم درباره شغل او نظری بدهم. او مردی بالغ با چهار فرزند است و می‌تواند برای خودش صحبت کند.»

پدر آقای دائوبری تایید کرد که پسرش مردی است که به عنوان محافظ شخصی دوک و دوشس کار می‌کند.

عکس پر دائوبری با دوک و دوشس ساسکس در ایستگاه یوستون لندن در سپتامبر – آژانس مگا

عکس پر دائوبری با دوک و دوشس ساسکس در ایستگاه یوستون لندن در سپتامبر - آژانس مگا

اکنون تصور می‌شود که او برای یک شرکت امنیتی خصوصی کار می‌کند و در ماشین ساسکس‌ها در کنار افسر قدیمی حفاظت از آنها عکس گرفته شده است.

سپس، در طی بازدید از ActionAid، او در مورد اهمیت «کلیدی» حمایت از زنان پس از گزارش خشونت مبتنی بر جنسیت و مسئول دانستن مردان و پسران برای اعمالشان صحبت کرد.

دوک و دوشس ساسکس در طول سفر خود به بریتانیا توسط محافظی که به جرم خشونت خانگی محکوم شده است، محافظت شدند.

“چرا باید نظر بدهم؟ ازش بپرس. من چیزی برای گفتن ندارم.»

به گزارش میل آنلاین، یکی از محافظان، پر دائوبری، 51 ساله بود که از او در حال رانندگی آنها از خانه خود در کلبه Frogmore به ایستگاه Euston لندن عکس گرفته شد.

طبق گزارش های دادگاه در آن زمان، خانم جی، گروهبان سابق پلیس اسکس، یک حمله دقیقه ای را تحمل کرده بود که در آن او را با هر دو دست خفه کرد.

این زوج که برای سفر خود به بریتانیا هماهنگی های امنیتی خصوصی انجام دادند، توسط پر دائوبری در حال رانندگی عکس گرفته شدند.

عکس پر دائوبری با سارا جی در سال 2015 – خبرگزاری شرق

در سپتامبر 2016، او پس از حمله به همسرش، سارا جی، در دادگاه دادگستری کولچستر محکوم شد.

عکس پر دائوبری با سارا جی در سال 2015 - خبرگزاری شرق

او از اظهار نظر در مورد محکومیت پسرش به دلیل خشونت خانگی یا خودکشی همسر مرحومش سارا و اینکه آیا با توجه به حمایت قوی دوشس از قربانیان خشونت و حقوق زنان مناسب است برای او کار کند، خودداری کرد.

دوک و دوشس هنوز به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداده اند.

بادیگارد یکی از چندین نفری است که برای محافظت از دوک و دوشس ساسکس در طول سفر آنها به بریتانیا و آلمان استخدام شده است.

پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، دوک و دوشس ساسکس بیش از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود در بریتانیا ماندند - الکیس کنستانتینیدیس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

دوشس به طور خاص از مدافعان حقوق زنان بوده است و در سفر سال 2019 خود به آفریقای جنوبی در مورد “وضعیت بحرانی” خشونت مبتنی بر جنسیت صحبت کرده است.

جنسیس، یک پناهگاه و گروه حمایتی زنان، از جمله سازمان‌هایی است که با کمک مالی بنیاد آرچول ساسکسز حمایت می‌شود.

او در حال حاضر در میانه یک نبرد دادگاه با وزارت کشور است و در تابستان امسال حق اعتراض به تصمیم این وزارتخانه مبنی بر عدم حمایت خودکار پلیس از او را به دست آورد.

دوک در حال حاضر درگیر اختلافاتی است که آیا خانواده‌اش باید هر زمان که در بریتانیا هستند، واجد شرایط حمایت پلیس متروپولیتن باشند یا خیر.

او با صحبت از بازدید خود از جوامع محلی، گفت که ضروری است “وقتی به کسی می گویند فلان کاری انجام می دهد” و افزود که اگر “همه می گویند “خب این کار انجام می شود، همینطور است” … شما شرمنده هستید که در مورد آن صحبت نکنید، حتی اگر شما قربانی باشید.