شاهزاده هری در حالی که مگان در مورد تجاوز به ملکه الیزابت شوخی می کند، به نظر نمی رسد

دوک ساسکس مکالمه ای را که با مگان در اولین معرفی ملکه الیزابت دوم انجام داده بود، بازگو کرد و توضیح داد که او باید کوتاهی کند.

او گفت: “چگونه توضیح می دهید که در برابر مادربزرگ خود تعظیم می کنید؟ و اینکه نیاز به تسلیم شدن دارید؟ به خصوص برای یک آمریکایی… این عجیب است.”

او درباره هری افزود: «او می‌دانست که تعظیم، مثلاً، یک تکان دادن سر کوتاه و کوتاه‌تر برای نشان دادن احترام به حاکم است، و در مورد ملکه – یک بانوی 90 ساله‌اش که در واقع احترام به دست آورده بود. در طول یک عمر خدمت، و بس.

او در برنامه درایوتایم ونسا فلتز در TalkTV گفت: “هیچ کس اینطور به ملکه فحش نمی دهد و هیچ کس به او توصیه نمی کرد که این کار را انجام دهد.”

مگان برای دوربین - نتفلیکس یک حربه اغراق آمیز انجام داد

“انجام این نوع کار تمسخرآمیز ناراحت کننده است، اما یک تفاوت فرهنگی است. مثل این است که اگر در سفید برفی بازی می کردید، یک کار کوتاه را انجام می دادید.”

یکی از اعضای خانواده سلطنتی گفت: “حقیقت این است که این یک خانواده سلطنتی واقعی است، آنها نقشی ندارند.

مگان برای دوربین – نتفلیکس یک حربه اغراق آمیز انجام داد

شاهزاده هری نگاهی به او انداخت که نشان می داد او این شوخی را به اشتراک نمی گذارد.

مگان پس از مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس خانواده سلطنتی در کلیسای سنت مری مگدالن در ساندرینگهام، نورفولک، در سال 2017 به ملکه الیزابت دوم کتک زد - آدریان دنیس

“او زیاد تلویزیون تماشا نمی کند. من فکر نمی کنم که او چیزهای زیادی یاد می گرفت جز در مورد نارضایتی پسرش در این موقعیت. همه ما می توانیم در مورد نحوه اداره امور درس بگیریم.”



منبع

شاهزاده هری در مستند جدیدشان در نتفلیکس زمانی که همسرش در مورد اینکه مجبور است به ملکه فقید نزاع کند، به شوخی از همسرش عصبانی شد.

مگان پس از مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس خانواده سلطنتی در کلیسای سنت مری مگدالن در ساندرینگهام، نورفولک، در سال 2017 به ملکه الیزابت دوم کتک زد – آدریان دنیس

گیلس براندرت، نویسنده سلطنتی، نمایش دوشس ساسکس در مورد ژولیده بودنش را “مسخره” و “شرم آور” نامید.

او گفت: “اگر نگاهی طولانی به تاریخ داشته باشید، آن را جالب می‌دانید، اما آن را نگران‌کننده نمی‌دانید. برای مثال، فکر نمی‌کنم پادشاه آن را تماشا کند.”

دوشس گفت که این “سوررئال” است و وقتی از او پرسید که آیا او می داند چگونه کوتاهی کند، فکر می کرد او شوخی می کند، سپس در حالی که او برای دوربین یک کرت سی اغراق آمیز اجرا می کرد، قهقهه زد.

براندرت، یکی از دوستان خانواده سلطنتی، گفت که بعید است پادشاه این سریال های مستند را تماشا کند، زیرا زمان زیادی را صرف تنظیم تلویزیون نمی کند، اما این برنامه به جای «انفجاری» «جالب» است.

“این یک ملکه واقعی است و اکنون یک پادشاه واقعی. آیا خانواده در برابر آنها تعظیم می کنند؟ بله، این به احترام است. چگونه آنها این را نمی دانستند؟”

او گفت: “از آشنایی با شما خوشحال شدم، اعلیحضرت. خوب بود؟ خیلی شدید بود.” “نمیدونستم دارم چیکار میکنم!”

براندرت اضافه کرد که تریلر تا کنون هیجان انگیزتر از برنامه کامل بوده است.