شاهزاده هری به جای دیدن خانواده در کلبه فروگمور ماند

به گزارش تلگراف، دوک ساسکس قرار بود پنجشنبه شب پس از اقامت در کلبه Frogmore در ویندزور به خانه در کالیفرنیا برگردد.

این هفته، چارلز روز سه شنبه از یک دیدار خصوصی از رومانی بازگشت اما دوباره از فرصت برای دیدن دوک استفاده نکرد. در عوض، او در کنسرتی که توسط تالار ویگمور در کلیسای کاتولیک رومی سنت جیمز در مریل‌بون ترتیب داده شده بود، شرکت کرد.

اما او با بازگشت سریع به ایالات متحده، تصمیم گرفت که اقامت خود را بیش از حد لازم تمدید نکند، آنچه را که به روش استاندارد تبدیل شده است، دنبال کرد.

به همین مناسبت، او مصمم بود که پسرش، شاهزاده آرچی، شب بخیر را در چهارمین سالگرد تولدش ببوسد، که اتفاقاً در همان روز افتاد.

به این زوج تا اوایل تابستان فرصت داده شد تا از خانه خارج شوند، اما تصور نمی‌شود در هفته‌های آینده به بریتانیا برگردند.

اعتقاد بر این است که دوک پدرش، پادشاه، یا برادرش، شاهزاده ولز، را در طول دیدار کوتاه خود دیده نیست.

با روزنامه نگاری بریتانیایی برنده جوایز، افق دید خود را گسترش دهید. تلگراف را به مدت ۱ ماه رایگان امتحان کنید، سپس با پیشنهاد منحصر به فرد ایالات متحده ما از ۱ سال فقط با ۹ دلار لذت ببرید.



منبع

در ماه مارس، دوک بدون اعلام قبلی در دادگاه عالی ظاهر شد تا از ادعای حقوقی علیه ناشر دیلی میل به دلیل جمع آوری اطلاعات غیرقانونی دفاع کند.

روز چهارشنبه، در حالی که پسر کوچکترش به جعبه شاهد بازگشت – اولین مقام ارشد سلطنتی که در بیش از 130 سال این کار را انجام داد – اعلیحضرت در کاخ باکینگهام به اعضای ارتش که در تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم شرکت داشتند، ادای احترام کرد.

او تنها با همراهی تیم امنیتی خود، برای آخرین بار در خانه ویندزور ماند.

دوک ساسکس اندکی پس از آخرین روز شهادت خود در دادگاه عالی بریتانیا را ترک کرد – کارل کورت/گتی ایماژ

این بدان معنا بود که او در روز افتتاحیه ادعای خود علیه MGN در دادگاه شرکت نکرد و باعث توبیخ قاضی شد.

دوک، 38 ساله، سه شب را در بریتانیا گذراند، زیرا او برای ارائه مدارک در پرونده هک تلفن در دادگاه عالی علیه روزنامه‌های Mirror Group (MGN) بازگشت.

دوک پس از تاج گذاری در ماه گذشته، زمانی که مستقیماً از کلیسای وست مینستر به فرودگاه رفت، با تعویض سریع وسیله نقلیه، پس از گذراندن تنها 28 ساعت در کشور، حرکت مشابهی انجام داد.

پادشاه دوک و دوشس را در آغاز سال، تنها چند روز پس از انتشار خاطرات هری، اسپیر، از ملک بیرون کرد.

در این رویداد، او سرانجام روز سه‌شنبه حاضر شد و روز چهارشنبه به دادگاه بازگشت، و در مجموع تحت یک بازجویی طاقت‌فرسا هشت ساعته قرار گرفت که اعتراف کرد که «زیاد» بوده است.

گفته می‌شود که او بعدازظهر پنج‌شنبه سوار یک پرواز بازگشته به خانه شده است و می‌خواهد «در اسرع وقت» به خانواده‌اش بازگردد.

آقای قاضی فانکور گفت که پس از اینکه به تیم حقوقی خود دستور داد که اولین شاهد باید روز دوشنبه در دسترس باشد، از اینکه دستورالعمل‌های او رعایت نشده است، گفت: «کمی متعجب است».

دوک پس از گذراندن روز تولد دومین تولد دخترش پرنسس لیلیبت با خانواده اش، یک شبه از لس آنجلس به لندن پرواز کرد.

دوک کمی بعد از ساعت 5 بعدازظهر روز چهارشنبه دادگاه را ترک کرد و در حالی که با یک رنجروور مشکی رانده شد برای تماشاچیان دست تکان داد.

در آن مناسبت، گفته می شود که پادشاه برای دیدن پسرش آنقدر مشغول بوده است.

او بعداً با بن والاس، وزیر دفاع و دریاسالار اول دریا، سر بنجامین کی ملاقات کرد.

دوک ساسکس اندکی پس از آخرین روز شهادت خود در دادگاه عالی بریتانیا را ترک کرد - کارل کورت/گتی ایماژ