شاهزاده شارلوت مشتاق در اولین سفر بازی های مشترک المنافع مستقیماً وارد عمل می شود

پرنسس شارلوت برای اولین نامزدی سلطنتی خود با دوک و دوشس کمبریج، به عنوان یک روز برای تماشای شنا که تبدیل به دست دادن، آزمایش های علمی و مدال های تیمی انگلستان شد، از مراحل خود عبور کرد.

هنگامی که وظایف رسمی انجام شد، کمبریج ها به ارل و کنتس وسکس و فرزندانشان لیدی لوئیز مونت باتن-ویندزور و جیمز، ویسکونت سورن پیوستند تا شنا و هاکی را تماشا کنند.

او گفت: “من متوجه شدم که دوک و دوشس، همانطور که ما در تلاش بودیم انجام دهیم، شارلوت را در گفتگوها وارد کردند. ما به این موضوع بسیار توجه داشتیم و واقعاً کاملاً مشهود بود که دوک و دوشس این کار را انجام می‌دادند تا او را درگیر کنند و به او اطمینان دهند.

او گفت که ورزش مورد علاقه او ژیمناستیک است، اما مجذوب گرمای زنده شنا و مسابقه هاکی در مقابل او شد.

معمولاً شاهزاده جورج، برادر بزرگترش، هنگامی که به آنها اجازه نامزدی داده می شود، از تعطیلات تابستانی مدرسه خود با سفر به بیرمنگام برای تشویق رقبای مشترک المنافع نهایت استفاده را برد.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع – کریس جکسون / PA Wire

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع – جیکوب کینگ/پی وایر

او واقعاً دوست داشت شنا را ببیند. اما او به ژیمناستیک علاقه مند است و در حالی که آنها در خانه ورزش های مختلف زیادی را امتحان می کنند، می فهمم، وقتی از او در مورد ورزش پرسیدم، او خیلی راحت پاسخ داد و گفت: “ژیمناستیک است که من دوست دارم”.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع - جو گیدنز / PA Wire

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع – کریس جکسون / PA Wire

پرنسس شارلوت، که از هر دو والدینش توضیحات مفیدی در مورد آنچه در حال رخ دادن بود داده شد، در طول مسابقه طیف وسیعی از عبارات متحرک را به نمایش گذاشت و در یک نقطه به او اشاره کرد.



منبع

دوک و دوشس هر دو دختر خوش رفتار خود را زیر نظر داشتند و او را تشویق کردند تا به گفتگوها و فعالیت هایی که در ویترین ورزش مشترک المنافع گذاشته شده بود بپیوندد.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی Commonwealth – السا/گتی ایماژ

او جذاب بود، بسیار مایل بود که مدال‌ها را روی تخته مدال بگذارد، و سوال درستی را مطرح کرد که این بود که دقیقاً این را کجا باید بگذارم؟ بر اساس تاریخ بود و او بررسی کرد.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع – کریس جکسون/پول از طریق رویترز

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع - کریس جکسون / PA Wire

مادرش، با کت و شلوار سفید الکساندر مک کوئین، حلقه نامزدی خیره‌کننده‌اش را در خانه رها کرده بود تا فرصتی برای شرکت در تمرین‌های ورزشی پیش بیاید، اما حلقه ازدواج محتاطانه‌تر او را برای گردش خانوادگی به دست کرد.

او که یک لباس راه راه سرمه ای و سفید با یقه سفید و صندل پوشیده بود، موهایش را برای بیرون رفتن از دم های بافته شده منظمی پوشیده بود.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع - جیکوب کینگ/پی وایر
دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی Commonwealth - السا/گتی ایماژ

تیم لاولر، مدیر اجرایی SportsAid، یک سازمان شریک برنامه تیم انگلستان فیوچرز، میزبان این بازدید در دانشگاه بیرمنگام بود.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع – جو گیدنز / PA Wire

شاهزاده خانم هفت ساله در بازی های مشترک المنافع در کنار والدینش ظاهر رسمی نادری داشت.

با یک عمر رونمایی از لوح در پیش رو، او همچنین وظیفه داشت موفقیت تیم انگلستان را جشن بگیرد و تابلوی مدل آنها را با سنجاق کردن یک برنز از رویداد تنیس روی میز تیمی مردان و یک نقره از جفت مردانه کاسه های چمنی به روز کند.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع - کریس جکسون / PA Wire

در یک نقطه، دانش پرنسس با یک چالش تغذیه مورد آزمایش قرار گرفت، که در آن او به گروه بندی مواد غذایی در دسته های تغذیه ای کمک کرد – با موفقیت مرغ و لوبیا را به بخش پروتئین اختصاص داد.

دوک و دوشس کمبریج و پرنسس شارلوت در بازی های مشترک المنافع - کریس جکسون/پول از طریق رویترز