شاهد گفت که ستاره سینما “بسیار سخت” و “مستقیم از پشت” با مردی که از او شکایت کرده بود تصادف کرد.

وکیل پالترو بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد. وکیل ساندرسون از اظهار نظر خودداری کرد.

تری ساندرسون و پالترو اپتومتریست بازنشسته از یکدیگر به دلیل سهل انگاری در مورد تصادف شکایت کرده اند.

  • رامون شهادت داد که ساندرسون پس از تصادف «مدام درباره دنده‌هایش صحبت می‌کرد» و در نهایت ساندرسون را به گشت اسکی آورد و بعداً یک پرستار در کوهستان را آورد زیرا از توانایی شناختی ساندرسون در آن لحظه می‌ترسید.

    گوئینت پالترو در دادگاه

    یک شاهد عینی که با مردی که گوئینت پالترو را متهم به تصادف با او در کوهستان یوتا اسکی کرده بود، روز سه‌شنبه شهادت داد که ستاره سینما قبل از اینکه با اسکی دور شود، مسئولیت این برخورد را بر عهده داشت.

    یکی از شاهدان در محاکمه درباره تصادف اسکی در سال 2016 که گوئینت پالترو در آن شرکت داشت، گفت که پالترو مقصر بوده است.

  • رامون گفت که ساندرسون ابتدا با اسکی‌هایش شکافته شد و پالترو بالای پشتش بود. رامون شهادت داد، اریک کریستینسن، مربی اسکی در دره گوزن که به پسر پالترو آموزش می‌دهد، به آنها نزدیک شد و بر سر ساندرسون فریاد زد که واکنشی نشان نمی‌داد.

    کریستینسن و استراحتگاه ابتدا به عنوان متهمان مشترک ذکر شده بودند، زیرا ساندرسون ادعا کرد که مربی در گزارشی دروغ گفته است که در آن گفته شده است که ساندرسون با پالترو تصادف کرده است. در سال 2022، کنت هولمبرگ، قاضی ناحیه سوم، ادعاهای غفلت و ناراحتی عاطفی اضافی علیه مربی و پیست اسکی را با استناد به فقدان شواهد رد کرد.

    رامون با اشاره به پالترو در دادگاه گفت: “من این فریاد را شنیدم، نگاه کردم و سپس دیدم که این اسکی باز به پشت تری (ساندرسون) برخورد کرد.” “خیلی سخت، و مستقیماً به پشت او ضربه زد.”

    به گفته وکیل رامون و ساندرسون، پالترو خود را بلند کرد و دقایقی پس از برخورد صحنه را ترک کرد.

    پالترو، که یک یقه یقه اسکی بافتنی بژ پوشیده بود، در حالی که لایه‌هایی از داستان در روز سه‌شنبه باز می‌شد، عمدتاً رواقی بود.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    رامون گفت: “او فقط پیچ و مهره می زند و بلند می شود، او مستقیماً پایین رفت.” “شما هرگز تصادف را ترک نمی کنید، مطمئن می شوید که همه خوب هستند، اطلاعات تماس را به یکدیگر می دهید.”

    گرگ جیمز رامون، یکی از آشنایان اسکی ساندرسون، گفت که پالترو با ساندرسون برخورد کرد.

    پس از شکایت ساندرسون از خالق «گوپ» در سال 2019، پالترو از ساندرسون به دلیل سهل انگاری نیز شکایت کرد و ادعا کرد که او با او تصادف کرده است. محاکمه در مورد ادعاهای سهل انگاری دوئل متمرکز است، جایی که ساندرسون به دنبال غرامت 3 میلیون دلاری و پالترو به دنبال یک دلار است.

    روز سه‌شنبه، طی بازجویی مستقیم از لارنس بوهلر، وکیل ساندرسون، گرگ جیمز رامون، مالک بازنشسته شرکت شیشه‌سازی و آشنای ساندرسون که آن روز با او در سراشیبی بود، شهادت داد که در آن روز پالترو را دیده است که به پشت دوستش برخورد کرده است.

    گوئینت پالترو به دلیل اظهارات افتتاحیه در دعوی خود در مورد تصادف اسکی در دادگاه حاضر می شود.تلویزیون دادگاه

    • به ویژه، رامون اطلاع از محتوای ایمیلی را که ساندرسون ساعاتی پس از تصادف به اعضای خانواده ارسال کرده بود با عنوان «من مشهور هستم» رد کرد. رامون همچنین به استیو اونز وکیل پالترو رد کرد که او و ساندرسون با هم از یک مزرعه گوزن بازدید کرده اند.

      رامون با اشاره به تعامل خود با مربی اسکی شهادت داد: “او بسیار خصمانه بود. در نهایت به او گفتم “آقا تو باید اینجا را آرام کنی.” مربی فریاد زد: “چیکار کردی؟” رامون به یک ساندرسون بیهوش شهادت داد.

      پالترو توسط تری ساندرسون اپتومتریست بازنشسته به دلیل برخورد اسکی در سال 2016 در یک پیست مبتدی در Deer Valley Resort در یوتا شکایت کرد که باعث شد ساندرسون با چهار دنده شکسته و آسیب مغزی تروماتیک روبرو شود. روز سه شنبه، پس از شروع بحث، یک شاهد کلیدی که در یک گروه ملاقات اسکی با ساندرسون و در کنار او بود، گفت که پالترو با ساندرسون تصادف کرد.

      در طول بازجویی متقابل، رامون در مورد جنبه‌هایی از رسوب خود صحبت کرد و توسط وکیل پالترو در مورد مدت زمانی که پالترو پس از تصادف در صحنه حضور داشت و اینکه چقدر دوستان نزدیک او و ساندرسون قبل از تصادف بودند، کباب شد.