شارلین تیلتون فاش کرد لری هاگمن همبازی «دالاس»، کلیسا او را از وسوسه شهرت نجات داد

عکس سیاه و سفید از بازیگران برنامه تلویزیونی دالاس

طی سال‌ها، تیلتون برای کنار آمدن با شرایط سخت به ایمان خود تکیه کرده است. در سال 2009، یک روز قبل از شب کریسمس، نامزد تیلتون، چدی هارت، به طور غیرمنتظره ای بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. فیلمبردار 56 ساله بود. تیلتون که بر افسردگی عمیق غلبه کرده بود، به مشروبات الکلی و سیگار کشیدن روی آورد.

چارلن تیلتون، ستاره «دالاس» می‌گوید ایمان او را از «مکان‌های تاریک» در طول همه‌گیری ویروس کرونا دور نگه داشته است.

“من پرسیدم [Larry] یک بار در اوایل، “چگونه با همه اینها کنار می آیی؟” [stardom] تیلتون به خاطر می آورد: «خب، در «خواب جین را می بینم»، من همه چیز را خیلی جدی گرفتم. این باعث شد من دچار حمله عصبی شوم. من می گویم، “آره، خنده دار.” و او می گوید: “نه، نه واقعا. این بخشی از زندگی من است که واقعاً به آن افتخار نمی کردم.»

این روزها پرافتخارترین نقش تیلتون نقش مادربزرگ است.

شارلین تیلتون در آغوش گرفتن نوه اش

تیلتون گفت که بازیگران در طول سال‌ها بسیار نزدیک بودند، حتی پس از مرگ هاگمن در سال 2012 در سن 81 سالگی.

تیلتون بازیگری را ادامه داده است. جدیدترین فیلم او در Pure Flix، «بهشت فرستاده شده»، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه یک مادربزرگ (کارن ابرکرومبی) و یک کشیش بیوه (لئون پریجن) با کمک ایمان و کمی تکنولوژی عشق را هدایت می‌کنند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

تیلتون که بیشتر با نام لوسی یوینگ به یاد می‌آید، تربیت پرفراز و نشیبی داشت. این زن 64 ساله از سن 5 تا 8 سالگی در حالی که مادرش به دلیل بیماری روانی بستری شده بود در مراکز نگهداری زندگی می کرد. در سن 15 سالگی، او در هالیوود تنها شد. او به زودی نقش‌هایی در نمایش‌های موفقی مانند «روزهای شاد» و «هشت کافی است» پیدا کرد. با این حال، زمان او در “دالاس”، جایی که او در نقش خواهرزاده ی سرمایه دار نفتی بی رحم تگزاس جی آر یوینگ (لری هاگمن) تاثیر عمیقی بر زندگی او گذاشت.

تیلتون ادامه داد: «من اهمیت داشتن یک اخلاق کاری فوق‌العاده با آن افراد را آموختم. “و این برای من خوب بوده است، زیرا هر تهیه کننده و کارگردانی که تا به حال برای آنها کار کرده ام، دوباره برای آنها کار کردم. من خوشبختم. و این به خاطر آن مردم است. [from ‘Dallas’] که من را خیلی زمینگیر نگه داشت.”

شارلین تیلتون و چدی هارت در سال 2007 به نمایش درآمدند. این فیلمبردار در سال 2009 در سن 56 سالگی درگذشت.

شارلین تیلتون، درست، در فیلم جدید مبتنی بر اعتقادات “بهشت فرستاده شده” بازی می کند.

لری هاگمن در نقش جی آر یوینگ در «دالاس» بازی کرد. این بازیگر در سال 2012 در سن 81 سالگی درگذشت.

تیلتون در طول غم خود گفت که زنگ بیداری غیرمنتظره ای دریافت کرده است.

چارلین تیلتون و چدی هارت در حال لبخند زدن در یک رویداد مطبوعاتی

شارلین تیلتون تنها 17 سال داشت که فیلمبرداری «دالاس» – یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی – را آغاز کرد و همبازی‌هایش اطمینان حاصل کردند که او برای مقابله با شهرت یک شبه آماده است.

او گفت: من یک نوه 2 ساله و یک نوه 6 ساله دارم. “من هر روز با آنها هستم. آنها شادی ها و عشق های زندگی من هستند. آنها فقط من را بسیار خوشحال می کنند. من خوش شانس هستم که در یک مجموعه حضور دارم و کار می کنم. اما مادربزرگ بودن چیزی است که به من می دهد. بیشترین شادی.”



منبع

چارلن تیلتون، ستاره «دالاس» می‌گوید که بازیگران از او در برابر «مصدومیت» مواد مخدر دهه 80 محافظت کردند.

عکس لری هاگمن در حال لبخند زدن با کت و شلوار با کلاه کابوی

از سمت چپ: لیندا گری، استیو کانالی، شارلین تیلتون، لری هاگمن، ویکتوریا پرنسیپال و پاتریک دافی. تیلتون گفت که بازیگران «دالاس» به یک خانواده تبدیل شدند.

شارلین تیلتون از سال 1978 تا 1991 در نقش لوسی یوینگ در سریال دالاس بازی کرد.

شارلین تیلتون گفت ایمان او در دوران سخت ضروری بود.

شارلین تیلتون و نوه‌اش، وایات، در نشویل، تنسی.

او می‌گوید: «من افراد بزرگی هم در اطرافم داشتم. “افراد دیگری در کلیسا بودند که در صنعت سرگرمی موفق بودند، مانند دونا سامر. همه آنها نمونه های فوق العاده ای بودند. و بازیگران “دالاس” من، حتی با وجود اینکه هر کس ایمان و مذهب متفاوتی داشت، همه از من محافظت می کردند. من فقط برکت داشتم. مخصوصاً در دهه 80، مشکلات زیادی وجود داشت که اگر می خواستی می توانستی به آنها وارد شوی… خوشبختانه من به پایین نرفتم.”

پرتره تبلیغاتی بازیگر آمریکایی شارلین تیلتون در نقش لوسی یوینگ

او توضیح داد: «وقتی به آنجا رسیدم و این بچه‌های جوان را دیدم، واقعاً نمی‌دانم که آنها در طیف اوتیسم قرار دارند. “من فقط استعدادها و استعدادهای منحصر به فرد آنها را دیدم. … برخی از آنها زمانی که شروع کردیم غیرکلامی بودند. برخی از آنها واقعاً نمی توانستند در موقعیت های اجتماعی خاص بیرون بروند. اما پس از نه سال بودن با آنها، شکوفا شدند. برخی از آنها شکوفا شدند. به کار انیمیشن ادامه دادند. برخی از آنها ویدیوها یا فیلم های خود را ساخته اند. با وجود اینکه من دیگر به آنها آموزش نمی دهم، با آنها و خانواده هایشان در ارتباط هستم. آنها یک نعمت در زندگی من بوده اند. و آنها والدین از هر کمکی بسیار سپاسگزار هستند.”

شارلین تیلتون با پوشیدن لباس طلایی در پس زمینه بنفش درخشان

تیلتون گفت: «اما او از خودش یاد گرفت و واقعاً نمونه درخشانی برای همه ما در صحنه فیلمبرداری شد. او همیشه می گفت نگران نباش شاد باش. و با آن زندگی کرد. خنده‌ای مسری داشت. او فقط از همه لذت می‌برد. او عجیب و غریب و شاد بود. “

در سال 2021، تیلتون به Page Six گفت که در طی یک گردش در استودیو 54، وقتی واقعاً “کوکاکولا” – کوکاکولا – درخواست کرد، با ناراحتی به او کوکائین خوردند.

یک تیلتون متزلزل دوستی را صدا زد که با Actors for Autism، یک سازمان غیرانتفاعی که به آموزش افراد در طیف اوتیسم اختصاص دارد، درگیر بود. قبلاً از تیلتون سؤال شده بود که آیا می‌خواهد در برخی کلاس‌ها تدریس کند. او احساس کرد که این تجربه به بهبودی او کمک خواهد کرد – و این کار را کرد.

الکسا پیناوگا، ستاره «بچه های جاسوس» درباره اینکه چرا او هالیوود را برای زندگی مسیحی ترک کرد: «من به تنظیم مجدد قلب نیاز داشتم»

لوسی یوینگ (چارلین تیلتون) با دوست پسر دانشجوی پزشکی خود، میچ کوپر (با بازی لی مک کلاسکی) ازدواج می کند.

چارلن تیلتون، ستاره دالاس، آخرین ملاقات خود با لری هاگمن، دوران کودکی پرفراز و نشیب را به یاد می آورد.

شارلین تیلتون با پوشیدن لباس بنفش درخشان در پس زمینه ای مشابه

تیلتون گفت: من برای ازدواج نامزد کرده بودم. “نامزدم حال خوبی نداشت. مشکلی پیش آمده بود و ما او را سریع به اورژانس بردیم. او همان لحظه مرد.

“یک روز، فقط شنیدم که خدا به من گفت، “تو اینجا دراز می کشی و به چدی می پیوندی یا می خواهی بلند شوی و زندگی ای را که برایت دارم زندگی کنی؟ من برای آن هدف و برنامه ای دارم. تیلتون گفت: زندگی شما، شما این را می دانید.

“من فقط با [co-stars] پاتریک دافی و لیندا گری برای Comic-Con در آلمان، او گفت: “ما سه نفر فقط داشتیم خاطرات را مرور می کردیم. پاتریک دافی و لری هاگمن همیشه تمام تلاش خود را می کردند تا با ما شوخی کنند و ما را بخندانند. ما خیلی خیلی سخت کار می کردیم، اما آنها مثل دو پسر بچه شیطون بودند که همیشه همه را به هم می ریختند. ما یک خانواده روی صفحه بودیم اما بیرون از صفحه نیز. خارج از صفحه نمایش زمان زیادی را با هم گذراندیم. تمام تجربه با آنها بودن و خانواده شدن بهترین بود.”

تیلتون هنوز در شگفت است که او بر وسوسه های ستاره شدن در دوران انحطاط غلبه کرد. تیلتون در دوران اوج شهرتش در «دالاس» روی بیش از 500 جلد مجله و پوستر ظاهر شد. همچنین 65 میلیون بیننده عروسی تلویزیونی او را تماشا کردند.

شارلین تیلتون در شخصیت در برابر یک قطره پشت قرمز که با دوست پسر روی صفحه اش ازدواج می کند

بازیگر و ستاره «بهشت فرستاده شده» به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «زمانی که در «دالاس» بودم در کلیسایی واقعاً خوب کاشته شدم.

او توضیح داد: صادقانه به شما می گویم، خدا دستش را روی من گذاشته است. “او از من محافظت می کرد. و من با گروه بزرگی از مردم بودم. بازیگران اخلاق کاری فوق العاده ای داشتند. با وجود اینکه جوان بودم، آنها از من انتظار داشتند که به اندازه آنها حرفه ای باشم. شما همیشه زود حاضر می شوید، می دانید خطوط خود را دارید. شما آماده اید. لری هاگمن از روز اول این کار را آغاز کرد. نه دیواها، نه پریمادونا.

تیلتون ادامه داد: “این راه خدا بود که به من کمک کرد تا به شخص دیگری کمک کنم.” همه باید کار کنند.

«دالاس» شارلین تیلتون را به سرعت به شهرت رساند. او در بیش از 500 جلد مجله و پوستر ظاهر شد.

او خندید: «من فیلمنامه را دوست داشتم زیرا شخصیت من بهترین دوست دارد و ما یک آهنگ موفق در دهه 80 داشتیم. “ما مثل یک عجایب بودیم… من سعی می کنم او را متقاعد کنم که برود عشق پیدا کند. … [This script] این افراد کلیسا را ​​کاریکاتور نکرد. اینها افراد واقعی هستند. آنها خداوند را دوست دارند، اما مشکلاتی نیز دارند. … شانس دوم وجود دارد. ما شانس دومی برای عشق و خوشبختی داریم، اما با چرخش هایی که زیبا و خنده دار هستند.”

شارلین تیلتون و کارن ابرکرومبی در حال فیلمبرداری صحنه ای برای «بهشت فرستاده شده»