سینسیناتی، بوفالو بازی دوشنبه شب را لغو کرد NFL می خواست از سر گرفته شود

چهارشنبه گذشته، وینسنت خشمگین در طول یک کنفرانس خبری با صدای بلند گریه کرد و تکرار کرد که لیگ هرگز قصد از سرگیری بازی را ندارد. او گفت که هر پیشنهاد دیگری “بی احساس است و رک و پوست کنده همدلی و دلسوزی برای وضعیت دامار نداشت.”

«میکرون من در صحبت با شاون (رسمی) کاملاً باز بود [Smith] وینسنت گفت: “و در آن زمان من منبع مرکزی هستم.” [or] هر دستوری در مورد آماده کردن بازیکنان برای بازی بدهید.”

مسئول تیم، وینسنت را برای نوسانات لیگ مقصر دانست.

کانوی نوشت: در مجموع، هر دو تیم تصمیم گرفتند بازی را به تعویق بیاندازند. این زمانی بود که لیگ از تصمیم تیم ها مطلع شد.»

مقام ارشد تیم گفت: “آمبولانس زمین را ترک کرد… و از دید همه کاملاً واضح بود که ما نمی توانیم بازی کنیم.” (افسر ارشد اداری فوتبال داون) آپونته بدون وقفه با مدیران NFL در نیویورک و مربیان و مقامات حاضر در بازی صحبت می کرد. “تنها هرج و مرج از مرکز فرماندهی می آمد.”

کلسی کانوی از Enquirer هفته گذشته درباره به تعویق افتادن بازی نوشت.

این مقام رسمی گفت: “لیگ این مشکل را حل می کند زیرا تروی وینسنت این موارد را خراب می کند.” او می‌خواهد قهرمان شود، اما هرگز پاسخگو نخواهد بود.

این مقاله در ابتدا در Cincinnati Enquirer ظاهر شد: گزارش ESPN: Cincinnati، Buffalo بازی را لغو کرد NFL می‌خواهد از سر گرفته شود



منبع

این تصمیم نهایی ممکن بود متعلق به (راجر) گودل (کمیسیون NFL) باشد، اما اولین غریزه بازی نکردن در زمین سینسیناتی بود.

ون ناتا به نقل از یکی از مقامات تیم گفت: “لیگ بازی را لغو نکرد. بیل ها و بنگال ها بازی را لغو کردند.”

گزیده ای از داستان ون ناتا:

هاملین چندین روز را در مرکز پزشکی UC صرف بهبودی کرد. او روز دوشنبه مرخص شد و به بیمارستانی در بوفالو منتقل شد.

گزارشی دوشنبه شب از دون ون ناتا جونیور از ESPN تصمیم به توقف بازی دوشنبه گذشته بین بوفالو بیلز و بنگال در سینسیناتی را بررسی می‌کند، پس از آن که دامار هملین مدافع دفاعی دچار ایست قلبی شد و از مربی بیلز دنی کلینگتون نیاز به CPR کرد.

ورزش را دوست دارید؟Subscribe now for unlimited access to Cincinnati.com ]

راجر گودل، کمیسر NFL

راجر گودل، کمیسر NFL

وینسنت گفت: “و من کسی بودم… که با کمیسر در ارتباط بودم.” صادقانه بگویم، هرگز به ذهنمان خطور نکرده بود که در مورد گرم کردن برای از سرگیری بازی صحبت کنیم. این مضحک است.

وینسنت گفت که در ارتباط مستمر با کارکنان استادیوم است.

بالاترین مقام اجرایی NFL در مرکز فرماندهی (معاون اجرایی عملیات فوتبال تروی) وینسنت بود که بر کارکنان در زمین و دیگران در ارتباط با شرکای پخش نظارت داشت. وینسنت در یک کنفرانس تلفنی ساعاتی پس از تعلیق بازی، گزارش‌های پخش ESPN مبنی بر از سرگیری بازی پس از یک گرم کردن پنج دقیقه‌ای را قاطعانه رد کرد.