سیاتل در حالی که شمال غربی اقیانوس آرام برای موج گرمای چند روزه آماده می شود، دمای بسیار بالایی را شکست

او گفت: «مراکز خنک‌کننده‌ای که ما داریم بسیار کم هستند – آنها مفید هستند، اما به سرعت پر می‌شوند. و این یک زمان واقعاً خطرناک برای مردم بیرون است.»

مقامات پورتلند و سیاتل هر دو مراکز خنک کننده را در سراسر شهرها افتتاح کرده اند. کیت ییسر، سخنگوی بخش، گفت که شهرستان مولتنوما، شامل پورتلند، چهار پناهگاه خنک کننده اضطراری شبانه را از سه شنبه شب افتتاح خواهد کرد.

کلر مک آرتور، یک جوان 23 ساله که در پورتلند مستقر است، سعی کرد روز سه شنبه را در بحبوحه افزایش دمای هوا خنک نگه دارد.

“پاکسازی دریاچه در مشکل است”: دریاچه نمک بزرگ برای دومین بار در یک سال در میان خشکسالی، رکورد پایین را شکست

جاناتان مودی، افسر ارشد ارتباطات در بخش بهداشت عمومی اداره بهداشت اورگان، گفت: «ویزیت‌های روزانه بیماری‌های مرتبط با گرما در سراسر ایالت بالاتر از سطح مورد انتظار است. وی گفت: در روز دوشنبه 32 مورد از این نوع ویزیت ها به اورژانس ها انجام شده است در حالی که قبل از شروع موج گرما روزانه 3 تا 5 مورد در روز بوده است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: موج گرمای شمال غرب اقیانوس آرام: سیاتل دمای بی سابقه ای را شکست





منبع

بوستون، فیلادلفیا و چندین شهر شمال شرقی دیگر رکورد گرمای خود را در اوایل این هفته افزایش دادند که منجر به مرگ حداقل دو گرما شد. سرویس هواشناسی ملی آمریکا گفت انتظار می رود گرمای شدید و پایدار در جنوب مرکزی ایالات متحده چند روز دیگر ادامه داشته باشد و یک موج گرما در سراسر شمال غربی ایالات متحده ایجاد شود.

MEGADRought: مطالعه جدید نشان می دهد که خشکی شدید در غرب بدترین وضعیت در 1200 سال اخیر است

روز سه شنبه دمای پورتلند، اورگان 100 درجه فارنهایت رسید و فرماندار کیت براون در بیشتر مناطق این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.

سیاتل تنها چند روز پس از آنکه چندین شهر در شمال شرق رکورد گرمای خود را پشت سر گذاشتند، روز سه‌شنبه رکورد دمای بالای خود را شکست و به 94 درجه فارنهایت رسید.

ییسر گفت: “ما برای هر کسی که به آن نیاز دارد فضایی پیدا خواهیم کرد.”

حدود 800 نفر در سال 2021 در سراسر اورگان، واشنگتن و بریتیش کلمبیا در اثر موج گرما جان خود را از دست دادند: بسیاری از کسانی که جان باختند بزرگسالان مسن‌تر بودند و تنها زندگی می‌کردند. مقامات بهداشتی اورگان گفتند که تعداد فزاینده ای از مردم در طول موج گرما امسال در بخش های اورژانس بیماری های مرتبط با گرما را گزارش کرده اند.

او به USA TODAY گفت: “من رژیم غذایی کلاسیک بستنی را انجام می دهم و روی یک پارچه خیس می ایستم تا دمای بدنم را تنظیم کنم.” هنگامی که پورتلند تابستان گذشته به دمای بالای 116 درجه رسید، روزهای خود را با توزیع بطری های آب یخ زده به افرادی گذراند که بی خانمانی را تجربه کردند.

مشارکت: آسوشیتدپرس

شمال غرب اقیانوس آرام در حال تجربه چیزی است که هواشناسان معتقدند یک طلسم گرمای غیرمعمول طولانی برای این منطقه خواهد بود که تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. شهرهای بلینگهام و المپیا غرب واشنگتن نیز روز سه شنبه رکورد گرمای خود را شکستند. طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور