“سوررئال 1 کلمه برای آن است”

پس از اینکه سانتوس در میان دوره ای 2022 کرسی کنگره خود را به دست آورد، مشخص شد که او بسیاری از داستان زندگی خود را ساخته است.

نماینده منتخب کنگره در آن زمان به پادکست برزیلی «Radio Novelo Apresenta» گفت: «ما قبلاً متحمل یک سوء قصد به جان من شده‌ایم، یک سوءقصد، یک نامه تهدیدآمیز، باید پلیس داشته باشیم، یک اسکورت پلیس جلوی خانه‌مان ایستاده است. ” در ماه دسامبر.

و او گفت که دو مرد سفیدپوست در تابستان 2021 در خیابان پنجم او را “در روز روشن” دزدیدند و کفش‌ها، ساعت و کیف او را دزدیدند.

مدو پس از نمایش فیلم گفت: «سوررئال یک کلمه برای آن است.

راشل مدو، خبرنگار MSNBC، روز دوشنبه یک ویدئوی اختصاصی از دروغگوی سریالی، نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) پخش کرد که مدعی شد موضوع یک نقشه ترور و قربانی سرقت در خیابان پنجم نیویورک بوده است.

او به مجری پادکست گفت: «این بدترین کار نبود. «هیچ کس کاری نکرد. هیچکس کاری نکرد ترس واقعی است. چیزی که ما در اینجا زندگی می کنیم، سورئال است.»

سانتوس به درخواست مدو برای اظهار نظر درباره این ادعا پاسخی نداد. مجری اضافه کرد: «ما همچنین درخواستی برای ثبت هرگونه گزارش پلیسی که با آنچه آقای سانتوس توصیف کرد مطابقت داشته باشد، با پلیس نیویورک ارسال کرده ایم.

ویدیو را اینجا ببینید:

مربوط…



منبع

سانتوس مدعی شد که خانه‌اش در فلوریدا در ژانویه 2021 “به دلیل اینکه ما در یک مهمانی جمهوری‌خواهان” برای جشن سال نو بودیم، تخریب شد.