سوابق Fetterman نشان می دهد که برنامه سبک به عنوان ستوان دولت Pa.

سوابق نشان می دهد که در یک دوره یک ماهه که از اکتبر 2020 شروع می شود، اکثریت قریب به اتفاق رویدادهای فهرست شده در تقویم فترمن مصاحبه با رسانه های خبری ملی یا مستقر در واشنگتن بوده است، با پراکندگی وظایف رسمی و رویدادها در هم آمیخته شده است.

جی کاستا، دی الگنی، رهبر اقلیت سنا، در مورد فترمن گفت: “من معتقدم که او … باید دوست داشته باشد.” هر بار که (وولف) از جان خواست تا ارتباط برقرار کند، او این کار را کرد.

هیچ پیشنهادی وجود ندارد که غیبت فترمن مانع از انجام کارهای مهم ایالت شود، و تقویم رسمی او ممکن است طیف کاملی از فعالیت های او را نشان ندهد.

اسلودیسکو از واشنگتن گزارش داد.



منبع

این یک تبلیغ دیجیتال 25 ثانیه ای از کمپین نامزد جمهوری خواه مهمت اوز را تحریک کرد که افسانه “Freeloading Fetterman” را بر روی تصویر مبهم مردی با هودی سیاه نشان می دهد – فترمن تقریباً هر جا که می رود هود می پوشد. راوی به پایان می‌رساند: «خدا را شکر به خاطر جیب‌های عمیق بابا.»

با این حال، افشای مالی فترمن در سال 2015 هنگامی که برای اولین بار برای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شد، نشان داد که او فقط 1800 دلار در سال برای شهردار شدن براداک دستمزد می گرفت و تنها با 54000 دلاری که والدینش در آن سال به او داده بودند زندگی می کرد. اسناد ملکی نشان می دهد که او خانه خود در برادوک را به قیمت 1 دلار از خواهرش خریده است.

این بررسی نشان داد که برنامه روزانه فترمن در طول تقریباً یک سوم روزهای کاری از ژانویه 2019، زمانی که او برای اولین بار به قدرت رسید، تا می سال جاری، زمانی که او دچار سکته مغزی شدید شد، خالی بود. سوابق نشان می دهد حتی در روزهایی که برنامه او نشان می داد او فعال است، یک روز کاری معمولی برای فترمن بین چهار تا پنج ساعت طول می کشید.

کمپین فترمن 20 مورد از غیبت های وی در سال 2020 را به محدودیت های COVID-19 نسبت می دهد – اگرچه این امر مانع از حضور تعدادی از سناتورها در جلسات حضوری نشد. همچنین 10 غیبت را به درگیری با جلسات هیئت عفو یا سایر امور رسمی نسبت داد.

اما فترمن همچنین نقش فعالی ایفا نکرد و به ندرت در جلسات روزانه کابینه شرکت می کرد، حتی با وجود اینکه از او به عنوان رئیس یک کارگروه در مورد نابرابری ها در پاسخ به COVID-19 استفاده شد. گزارشی 32 صفحه ای تهیه کرد.

سوابق نشان می دهد که فترمن در طول 13 سالی که شهردار شهر بود، حداقل 53 جلسه شورای شهر یا تقریباً یک سوم جلسات برگزار شده در دوران تصدی خود را نادیده گرفت.

برنامه‌های روزانه فترمن پنجره‌ای به زمان حضورش در دفتر ارائه می‌کند و جزئیات تعهدات او از جمله جلسات، تماس‌های تلفنی، جلسات شنیداری و حتی زمان رانندگی برای رویدادهای سراسر ایالت را شرح می‌دهد.

فترمن به درخواست‌های مصاحبه پاسخ نداد، اما در بیانیه‌ای گفت که «نشان داده شده است که می‌توانم تأثیری فراتر از قدرت تجویز شده در یک اداره خاص داشته باشم».

در سال 2020، طبق مجلات سنا، فترمن در 27 جلسه از 53 جلسه سنا در آن سال ریاست نکرد، دوره ای که اتاق با اجازه دادن به اعضای متعدد از طریق پیوندهای ویدیویی به جلسات مرتبط با همه گیری سازگار شد.

اخلاق کاری فترمن کانون حملات مداوم در مبارزات انتخاباتی مجلس سنا توسط جمهوری خواهان بوده است که این مرد 53 ساله را به عنوان یک ذینفع صندوق امانی توصیف می کنند که تا زمانی که به عنوان معاون فرماندار انتخاب نشده بود هرگز شغل پولی نداشت. پدر فترمن شریک یک شرکت بیمه بود.

کمپین فترمن خلأهای موجود در برنامه او را توضیح نداد. سخنگوی او، جو کالولو، در بیانیه‌ای گفت: «این گزارش بازتابی گمراه‌کننده و نادرست از برنامه واقعی جان است که به طور کامل نمی‌تواند وسعت کار رسمی و دستاوردهای او را نشان دهد.»

هریسبورگ، پا. (AP) – جان فترمن، دموکرات، در مبارزات انتخاباتی خود برای یک کرسی حیاتی در سنای ایالات متحده، اعتبار ابداع مجدد دفتر معاون فرماندار پنسیلوانیا را بر عهده می گیرد و آن را از یک مرکز سیاسی به یک “منبر قلدر” تبدیل می کند که از آن دلایل مترقی پیشرفته است.

او به مدت 13 سال شهردار برادوک بود، یک شهر کوچک فولادی با 2000 ساکن در خارج از پیتسبورگ.

در نیمه اول سال 2022، که تا سکته مغزی او طول می کشد، نزدیک به 70 روز وجود دارد که هیچ چیزی در برنامه او ذکر نشده است.

در برخی موارد، او مصاحبه‌های رسانه ملی را در مواقعی رزرو می‌کرد که در غیر این صورت کارهای ایالتی برای شرکت داشت، از جمله ریاست مجلس سنا، یا جلسات گروه کاری همه‌گیر.

برای ماه‌ها، از مارس 2020، روزهای کاری او اغلب شامل یک جلسه صبحگاهی متمرکز بر همه‌گیری بود که معمولاً 45 دقیقه طول می‌کشید و گاهی اوقات مصاحبه با خبرنگاران محلی و ملی انجام می‌شد. گهگاه در رویدادهای مجازی شرکت می کرد.

او شهردار بودن را «یک شغل تمام وقت، مبارزه برای (بازگرداندن) جامعه‌ای که رها شده و رها شده است، خواند. فترمن همچنین از کار در یک شرکت بیمه در کانکتیکات در دهه 1990 گفته است. او همچنین شغلی داشت که به جوانان کمک می کرد تا گواهینامه های GED را دریافت کنند.

و، حداقل تا حدی به دلیل حمایت از عدالت کیفری فترمن، آژانس دولتی که درخواست‌های عفو و تخفیف حبس ابد را رسیدگی می‌کند، در زمانی که او ریاست آن را برعهده داشت، شاهد افزایش فعالیت‌ها بود. این باعث جهش بزرگی در اعطای بخشش توسط فرماندار تام ولف شد.

در سال 2021، تقویم‌های فترمن 115 روز کاری را نشان می‌داد که هیچ فعالیت یا رویدادی فهرست نشده بود. این شامل دوره‌ای است که از اواخر ژوئن تا اواسط سپتامبر طول می‌کشد که در آن برنامه‌های فترمن تا حد زیادی خالی بود و در مجموع حدود 11 ساعت کار در آن دوره را فهرست می‌کرد.

ولف در بیانیه‌ای گفت که دفتر فترمن «مسئولیت‌های محدودی» دارد، اما او را «یک کارمند عمومی متعهد» خواند که از اولویت‌های من در چهار سال گذشته حمایت کرده است.

با این حال، سوابق چهار سال ریاست‌جمهوری فترمن، تصویر متفاوتی از دوران او در شغل منتخب 179000 دلاری در سال ارائه می‌دهد. آن‌ها نشان می‌دهند که فترمن معمولاً برنامه کاری سبکی داشت و اغلب در مشاغل ایالتی، از جمله ریاست سنای ایالت، که یکی از وظایف اصلی او است، بر اساس بررسی‌های آسوشیتدپرس در مورد تقویم‌های روزانه و سوابق حضورش، غایب بود.

برنامه‌ها نشان می‌دهند که حجم کاری او پس از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا به شدت کاهش یافت.

او برای ریاست جلسه سنا در 21 سپتامبر بازگشت – سپس با بازگشت به مسیر مبارزات انتخاباتی، جلسات دو روز بعدی سنا را نادیده گرفت.

فترمن در یک سوم از 59 روز جلسه سنا در سال 2021 حاضر نشد. امسال، 15 روز از 16 جلسه قبل از سکته مغزی در ماه مه حضور داشت.

این خط انتقادی است که اولین بار توسط رقبای دموکرات فترمن در مبارزات انتخاباتی گذشته مورد استفاده قرار گرفت و زمزمه کرد که او در حین خدمت به عنوان شهردار براداک، جلسات شورای شهر را به جای مواجهه با منتقدان منفجر کرد.

در یک گردهمایی ماه گذشته در ویلکس-بار، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، فترمن را “یک بازنده سوسیالیست لوس و مستحق که تا سن 49 سالگی از پول والدینش زالو انداخته است – می دانید که با پول والدینش زندگی می کند” خواند.

این یافته‌ها که کاملاً بر دوران تصدی او قبل از سکته مغزی متمرکز است، قابل توجه است زیرا فترمن به زمان وی به عنوان ستوان فرماندار به عنوان یک اعتبار پیشرو در مبارزات انتخاباتی سنا اشاره می‌کند. و از آنجایی که تلاش او برای کرسی که بتواند اکثریت سنا را تغییر دهد رقابتی تر می شود، برخی از دموکرات ها به طور خصوصی نگران هستند که فترمن یک نامزد ضعیف نشان دهد و جایگاه خود را در مبارزات انتخاباتی از دست بدهد.

این روندی است که به وظایف او در ریاست مجلس سنای ایالت پنسیلوانیا گسترش می یابد.

فترمن در یک برنامه رادیویی چهارشنبه در پاسخ به این ادعا که “هیچ روز در زندگی شما کار نکرده است” پاسخ دهد، گفت که این درست نیست.

شغل معاون فرماندار معمولاً توقفگاهی برای سیاستمدارانی است که به دنبال مناصب بالاتر هستند و اغلب با وظایف محدودی همراه است. در پنسیلوانیا، مسئولیت های قانونی اولیه برای ستوان فرماندار ریاست جلسات سنا، ریاست هیئت عفو و ریاست کمیته مدیریت اضطراری فرمانداری است.

___

او گفت: «به‌عنوان معاون فرماندار، سوابق من از حضور و تکان دادن این دفتر، هیئت عفو را متحول کرد، میلیون‌ها دلار مالیات‌دهندگان پنسیلوانیا را پس‌انداز کرد، و حمایت فزاینده‌ای را در ایالت ما برای دفاع از حقوق LGBTQIA+، قانونی‌سازی علف‌های هرز، کارگران اتحادیه‌ها افزایش داد. و افزایش حداقل دستمزد.»

مدافعان فترمن می‌گویند که همه‌گیری فرصت‌ها را برای او تلف کرده تا نقش فعال‌تری داشته باشد و توجه داشته باشند که ولف از او خواسته تا حجم کاری بزرگ‌تری را به عهده بگیرد.

در سال 2019، اولین سال ریاست جمهوری فترمن، او به طور منظم در بریدن روبان شرکت می کرد و یک تور شنود سراسری با تمرکز بر قانونی کردن ماری جوانا برگزار می کرد. با این حال، در 47 روز کاری مختلف، او چیزی در برنامه خود نداشت.