سه پرسنل آتش نشانی ممفیس به دلیل کمک نکردن به تایر نیکولز اخراج شدند

دو تکنسین فوریت های پزشکی، رابرت لانگ و جامیکل سندریج، و راننده ماشین آتش نشانی ستوان میشل ویتاکر در ابتدا برای ارائه کمک های پزشکی به نیکولز در حال اسپری فلفل فراخوانده شدند.

ویدئویی از ضرب و شتم نیکولز بی‌صدا است که از دوربین SkyCop در Castlegate و Bear Creek Lane گرفته شده است و حدود 30 دقیقه طول دارد. دوربین می‌چرخد تا دو افسر را نشان دهد که نیکولز را با خشونت روی صورتش به زمین هل می‌دهند، در حالی که او می‌خواهد برگردد.

طبق این بیانیه، لانگ و سندریج در ساعت 20:41 به محله رسیدند و یک آمبولانس در ساعت 8:46 بعد از ظهر به محله اعزام شد و در ساعت 20:55 رسید. در ساعت 9:08 شب، نیکولز به بیمارستان سنت فرانسیس منتقل شد.

پنج افسر سابق پلیس ممفیس اخراج شدند و بعداً به دلیل نقش داشتن در مرگ نیکولز متهم شدند. همه آنها با یک فقره قتل درجه دوم، یک مورد ضرب و جرح، یک فقره آدم ربایی، دو فقره سوء رفتار رسمی و یک مورد ظلم رسمی روبرو هستند.

اوایل روز دوشنبه، سخنگوی دفتر دادستانی منطقه شلبی گفت، اگرچه اتهاماتی علیه هیچ فردی غیر از پنج افسر سابق پلیس ثبت نشده است، دفتر DA به تحقیقات خود ادامه می دهد و می تواند بعداً اتهامات بیشتری را مطرح کند.

این مقاله در ابتدا در درخواست تجاری ممفیس منتشر شد: مرگ تایر نیکولز: سه پرسنل آتش نشانی ممفیس اخراج شدند



منبع

افسران نیکولز را روی بتن می کشند تا او را به ماشین پلیس تکیه دهند. در این مرحله حداقل شش افسر حضور دارند.

لوکاس فینتون یک گزارشگر خبری با The Commercial Appeal است. می توان با او در [email protected] تماس گرفت و در Twitter @LucasFinton دنبال کرد.

رابرت لانگ و جامیکال سندریج، کارکنان EMT اداره آتش نشانی ممفیس، و ستوان میشل ویتاکر، راننده موتور آتش نشانی، دوشنبه، 30 ژانویه 2023، به دلیل عدم ارائه

ویتاکر تمام مدت در موتور ماند.

در بیانیه آمده است: «پس از پایان تحقیقات داخلی ما، مشخص شد که EMT-B Long، EMT-A Sandridge و Lt. Whitaker سیاست ها و پروتکل های MFD متعددی را نقض کرده اند. “در نتیجه، EMT-B Long، EMT-A Sandridge و ستوان ویتاکر از اداره آتش نشانی ممفیس اخراج شده اند.”

سپس افسران بارها با مشت، لگد و با باتوم به نیکولز زدند.

سه کارمند آتش نشانی ممفیس روز دوشنبه به دلیل آنچه که این اداره به عنوان عدم ارائه “ارزیابی کافی بیمار” به تایر نیکولز توصیف کرد، هنگامی که پس از ضرب و شتم وی توسط افسران پلیس برای ارائه کمک های پزشکی فراخوانده شدند، اخراج شدند.

اداره آتش نشانی ممفیس گفت که رابرت لانگ و جامیکال سندریج، رابرت لانگ و جامیکال سندیج، راننده موتور آتش نشانی، و ستوان میشل ویتاکر، راننده آتش نشانی ممفیس، دوشنبه، 30 ژانویه 2023، به دلیل عدم ارائه “ارزیابی بیمار کافی” به تایر نیکولز به تایر نیکولز اخراج شدند. .

دقایقی طول می کشد که نیکولز مقابل ماشین دراز می کشد و افسران بیشتری دور هم جمع شده اند. در یک نقطه به نظر می رسد که نیکولز از ماشین پایین می آید و کاملاً روی زمین دراز می کشد. او در حالی که افسران هیچ کمکی نمی‌کنند، روی سیمان تکان می‌خورد.

اتهامات جنایی علیه آتش نشانان تشکیل نشده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در 23 ژانویه تایید کرد که دو پرسنل که هر دو در “مراقبت اولیه از بیمار تایر نیکولز” شرکت داشتند، از خدمت خلاص شدند.

در بیانیه ای از MFD آمده است: “تحقیقات ما به این نتیجه رسیده است که دو EMT بر اساس ماهیت اولیه تماس (فردی که فلفل اسپری شده) و اطلاعاتی که در صحنه به آنها گفته شده بود پاسخ دادند و نتوانستند ارزیابی کافی از بیمار از آقای نیکولز انجام دهند.” . پس از تعامل اولیه با آقای نیکولز، آنها درخواست آمبولانس برای پاسخ دادند.

هنوز 28 دقیقه از فیلم نگذشته است که برانکارد برای نیکولز آورده شده است.