سنا لایحه ازدواج همجنس گرایان را شکست داد و راه را برای حمایت از اتحادیه های همجنس باز کرد

سناتورها با 62 رای موافق در برابر 37 رای دادند تا قانون احترام به ازدواج را به سنا منتقل کند تا در آینده ای نزدیک رای گیری شود. برای غلبه بر فیلیباستر و ارسال آن به زمین، شصت رأی لازم بود.

این اقدام ماه‌ها پس از آنکه قاضی دیوان عالی کلارنس توماس، شبح لغو تصمیم تاریخی اوبرگفل علیه هاجز در سال 2015 را مطرح کرد، برابری ازدواج را تأیید می‌کند.

سناتور تد کروز، ایالت تگزاس، در اجلاس دستور کار اول آمریکا، در هتل ماریوت مارکیز در 26 ژوئیه 2022 در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.

کشیش پل براندیس راوشنبوش، رئیس و مدیر عامل اتحاد بین ادیان، گفت: «این به سنا بستگی دارد که قانون کشور را ایجاد کند، که همه بتوانند با کسانی که به طور مساوی دوست دارند ازدواج کنند. این فقط اساسی است.

ویپ دیک دوربین، نماینده دموکرات سنا، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “میلیون ها آمریکایی با عواقب وحشتناکی روبرو هستند که اگر کلارنس توماس راه خود را داشته باشد، چه معنایی خواهد داشت. کنگره نمی تواند به دادگاه اجازه دهد خانواده های دگرباشان جنسی را در معرض خطر قرار دهد.”

اگر مجلس سنا روز چهارشنبه این قانون را تصویب کند، مجلس نمایندگان باید برای تصویب نهایی به اصلاحیه رای دهد.

بیشتر: همه چیز در مورد قانون احترام به ازدواج و نبرد جدید برای ازدواج همجنس گرایان

واشنگتن، دی سی - سناتور تامی بالدوین (D-WI) در جریان رای گیری در کنگره ایالات متحده در 08 سپتامبر 2022 با خبرنگاران صحبت می کند. (عکس از آنا مانی میکر/ گتی ایماژ)

در ماه ژوئیه، مجلس نمایندگان این لایحه را با 267 رای موافق در مقابل 157 رای به تصویب رساند – همه 220 دموکرات به آن رای مثبت دادند و 47 جمهوری خواه نیز از قانون احترام به ازدواج حمایت کردند که ازدواج های بین نژادی را نیز قانونی می کند.

زبان به روز شده دیگر سازمان های مذهبی غیر انتفاعی را ملزم به ارائه حمایت یا تسهیلات برای ازدواج همجنس گرایان نمی کند. و ازدواج های چندهمسری را به رسمیت نمی شناسد.

چه زمانی ازدواج همجنس گرایان قانونی شد؟ تاریخچه ای کوتاه از نبرد حقوق LGBTQ در ایالات متحده

فعالان LGBTQ همچنین هشدار دادند که از بین رفتن حمایت های سقط جنین می تواند منجر به از بین رفتن حمایت ها برای ازدواج همجنس گرایان شود.

گروه سناتورهای دو حزبی به رهبری بالدوین، در تلاش برای رسیدگی به نگرانی‌ها در مورد آزادی مذهبی، اصلاحیه‌ای را در قانون روز دوشنبه با هدف رسیدگی به نگرانی‌های قانون‌گذاران محافظه‌کار در مورد نگرانی‌های آزادی مذهبی معرفی کردند.

شومر اوایل این هفته گفت: «می‌خواهم روشن کنم که تصویب این لایحه به هیچ وجه یک تمرین تئوریک نیست. “اما به همان اندازه که واقعی است.”

راوشنبوش، وزیر باپتیست منصوب شده، بیش از 100 عروسی مستقیم و همجنس برگزار کرده است. او همچنین گفت که این لایحه از زوج ها و خانواده های LGBTQ حمایت می کند.

وی گفت: آزادی مذهبی ما برای انجام ازدواج و ازدواج نیز چیزی است که باید مورد احترام قانونگذاران و دادگاه ها باشد. “با انجام این همه ازدواج همجنس‌گرایان… من باید از آنها دفاع کنم زیرا به آنها گفتم “با قدرتی که دولت به من داده است، شما متاهل اعلام شده‌اید” و من پشتم را برنخواهم داشت. در مورد آن ازدواج ها.”

شومر گفت که می‌خواهد این لایحه را تصویب کند و در اسرع وقت آن را برای امضای جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن بفرستد، هرچند باید ابتدا به مجلس برگردد.

واشنگتن، دی سی – سناتور تامی بالدوین (D-WI) در جریان رای گیری در کنگره ایالات متحده در 08 سپتامبر 2022 با خبرنگاران صحبت می کند. (عکس از آنا مانی میکر/ گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: حمایت از ازدواج همجنسگرایان یک قدم به تصویب پس از رای سنا نزدیکتر شد



منبع

مشارکت کننده: ریچل لوکر

تصویب یک اقدام که از حقوق ازدواج همجنسگرایان در سراسر کشور محافظت می کند، چهارشنبه از آستانه کلیدی عبور کرد، زمانی که سنا یک فیلیباستر را شکست داد و زمینه را برای تصویب نهایی به زودی فراهم کرد.

توماس از همتایان خود خواست تا در سایر حقوق تعیین شده توسط دادگاه عالی پس از تصمیم آن برای لغو رو علیه وید، از جمله دسترسی به پیشگیری از بارداری و ازدواج همجنسگرایان، “بازنگری” کنند، نظری که باعث اعتراض جناح چپ شد.

کریستن سینما، سناتور دموکرات آریزونا، یکی از سناتورهای دموکرات آریزونا، کریستن سینما، گفت: «همراه با حمایت گسترده دو حزبی، سنا به میلیون‌ها آمریکایی در ازدواج‌های عاشقانه اطمینان می‌دهد و حمایت‌های اساسی از همه آمریکایی‌ها را در عین احترام به اصل حیاتی آزادی مذهبی کشورمان به قانون تبدیل می‌کند». مذاکره کنندگان برای این لایحه، در صحن سنا قبل از رای گیری روز چهارشنبه.

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس، مخالفت خود را با این قانون دو حزبی در قسمتی از پادکست خود در سپتامبر اعلام کرد و گفت که این لایحه موسسات مذهبی را که از «تعریف کتاب مقدس ازدواج» استفاده می‌کنند از طریق از دست دادن بودجه مجازات می‌کند.

قانون احترام به ازدواج: مجلس نمایندگان با ترس از تجدید نظر دادگاه عالی در تصمیم سال 2015، به تدوین ازدواج همجنس‌گرایان رأی می‌دهد

اقدام نکردن خانواده های LGBTQ را در معرض خطر قرار می دهد

تامی بالدوین، سناتور دموکرات ویسکانسین، اولین همجنس گرا که آشکارا به مجلس سنا انتخاب شد، گفت: «مردم آمریکا می خواهند مردم آزادی ازدواج با کسانی را که دوست دارند و انتخاب می کنند، داشته باشند. اطمینان و اطمینان از اینکه ازدواج آنها قانونی است و قانونی خواهد ماند. این زوج‌های عاشق باید از حقوق و آزادی‌هایی مانند هر ازدواج دیگری برخوردار باشند.»

نظر توماس با تصمیم دادگاه مبنی بر حذف حمایت‌های قانون اساسی برای دسترسی به سقط جنین باعث شد تا مجلس دموکرات لایحه برابری ازدواج را در ماه جولای تصویب کند و سنا به رهبری دموکرات‌ها لایحه‌ای را این هفته به صحن علنی کند.

کروز گفت: «این لایحه، بدون حمایت از آزادی مذهبی، پیامدهای عظیمی در سراسر کشور ما خواهد داشت، و دولت بایدن را به سلاح تبدیل می‌کند تا دانشگاه‌ها، مدارس K-12، سازمان‌های خدمات اجتماعی، کلیساها را هدف قرار دهد و همه آنها را از وضعیت مالیاتی محروم کند». . “این بسیار مهم است.”

سناتور تد کروز، ایالت تگزاس، در اجلاس دستور کار اول آمریکا، در هتل ماریوت مارکیز در 26 ژوئیه 2022 در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.