سنای می سی سی پی محدودیت مراقبت های بهداشتی تراجنسیتی ها را تصویب کرد

در سطح ملی، محافظه‌کاران ده‌ها پیشنهاد را برای محدود کردن ورزشکاران ترنس‌جندر، مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت و نمایش‌های درگ ارائه می‌کنند. فرماندار جمهوری خواه یوتا اخیراً ممنوعیت مراقبت های تأیید جنسیت را به قانون تبدیل کرده است و قضات به طور موقت قوانین مشابه را در آرکانزاس و آلاباما مسدود کرده اند.

Matar گفت: “قانونگذاران می سی سی پی اصرار دارند که بدانند چه چیزی برای جوانان تراجنسیتی بهتر است و توصیه های هر انجمن پزشکی بزرگ را نادیده می گیرند.” بیماران، همراه با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی – نه سیاستمداران – باید تصمیم بگیرند که بهترین مراقبت های پزشکی کدام است. علاقه یک بیمار من از سال ها کار مستقیم با جوانان ترنس در می سی سی پی می دانم که آنها به حمایت، عشق و تأیید نیاز دارند – نه این حمله سیاسی وقیحانه که دسترسی آنها را به مراقبت های نجات دهنده قطع می کند.

جنسن لوک ماتار، مدیر اجرایی برنامه شبکه و خدمات حمایت از منابع تراجنسیتی مستقر در می سی سی پی، روز سه شنبه در بیانیه ای این لایحه را محکوم کرد.

رأی گیری در سنای می سی سی پی کمتر از یک هفته پس از اعتراض نوجوانان تراجنسیتی، خانواده های آنها و سایر حامیان آنها به این لایحه صورت گرفت.

لایحه 1125 مجلس سنا با 33 به 15 تصویب شد. در 19 ژانویه، مجلس می سی سی پی به رهبری جمهوری خواهان را 78 بر 30 تصویب کرد.



منبع

لایحه 1125 مجلس نمایندگان به فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز می رسد که برای انتخاب مجدد نامزد شده و اعلام کرده است که آن را امضا خواهد کرد. در سال 2021، ریوز قانونی را امضا کرد که ورزشکاران ترنسجندر را از رقابت در ورزش های دخترانه یا زنانه منع می کند.

جکسون، خانم (AP) – سنای می سی سی پی تحت کنترل جمهوری خواهان روز سه شنبه لایحه ای را تصویب کرد که مراقبت های تایید کننده جنسیت را در این ایالت برای افراد کمتر از 18 سال ممنوع می کند.