سنای ایالات متحده قانون حفاظت از آفتاب را تصویب کرد، اما کالیفرنیا هنوز هم در حال حاضر عقب نشینی خواهد کرد

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در مورد زمان تابستانی، بازگشت به عقب و بهار به جلو بدانید.

ساعت تابستانی چیست؟

در این سال، سنای ایالات متحده به اتفاق آرا لایحه ای به نام قانون حفاظت از آفتاب را تصویب کرد که توسط سناتور مارکو روبیو، آر-فلوریدا ارائه شد. این لایحه به طور دائم ساعت تابستانی را از هشت ماه سال به 12 ماه کامل افزایش می دهد. اما این مصوبه هنوز توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب نشده و توسط رئیس جمهور جو بایدن به قانون تبدیل نشده است.

ساعت تابستانی در بیش از 70 کشور در سراسر جهان استفاده می شود و سالانه بیش از یک میلیارد نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. تاریخ شروع و پایان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

مزایای زمان تابستانی چیست؟

در سال 1966، زمانی که وزارت حمل و نقل ایالات متحده ایجاد شد، قانون زمان یکنواخت یک سیستم یکنواخت ساعت تابستانی را در سراسر ایالات متحده ایجاد کرد و زمان و مکان اجرای ساعت تابستانی را ساده کرد.

کدام ایالت ها ساعت تابستانی را رعایت نمی کنند؟

ساعت تابستانی برای سال 2023 از ساعت 2 بامداد یکشنبه اقیانوس آرام، 12 مارس، برای “بهار به جلو” و ساعت 2 بامداد یکشنبه اقیانوس آرام، 5 نوامبر، برای “بازگشت به عقب” آغاز می شود.

قانون حفاظت از آفتاب چیست؟

ساعت تابستانی در ساعت 2 بامداد یکشنبه، 6 نوامبر در اقیانوس آرام به پایان می رسد. ساکنان کالیفرنیا باید “به عقب برگردند” یا ساعت خود را یک ساعت به عقب برگردانند.

ساعت تابستانی 2023 چه زمانی است؟

کلیک اینجا برای خواندن لایحه قانون حفاظت از آفتاب از congress.gov.

قانون زمان استاندارد چیست؟

مشارکت کننده: مایک اسنایدر، USA TODAY. جینی بیگان، USA TODAY Network-فلوریدا

این مقاله در ابتدا در Palm Springs Desert Sun منتشر شد: 2022 صرفه جویی در نور روز: چه زمانی برمی گردیم و قانون حفاظت از آفتاب



منبع

وزارت حمل و نقل ایالات متحده می گوید: “نظارت فدرال بر مناطق زمانی در سال 1918 با تصویب قانون زمان استاندارد آغاز شد که مسئولیت ایجاد مرز بین مناطق زمانی استاندارد در ایالات متحده را به کمیسیون بازرگانی بین ایالتی واگذار کرد. این مسئولیت از کمیسیون بازرگانی بین ایالتی به DOT ​​زمانی که کنگره DOT ​​را در سال 1966 ایجاد کرد.

قانون زمان یکنواخت چیست؟

سایر مزیت‌ها زمان بیشتری در طول روز برای بیرون رفتن است و کارشناسان می‌گویند برای سلامتی شما بهتر است – بدون اختلال خواب. عادات آماده شدن برای خواب یا بیدار شدن برای تغییر وجود ندارد.

حتی اگر آنها چنین می کردند، دولت فدرال همچنان باید این تغییر را تأیید کند.

آریزونا و هاوایی DST را به رسمیت نمی شناسند. همچنین در پورتوریکو، جزایر ویرجین ایالات متحده، ساموآی آمریکایی، گوام یا ماریانای شمالی نیازی به تغییر ساعت نیست.

کدام ایالت ها نمی خواهند ساعت تابستانی را رعایت کنند؟

قانون حفاظت از آفتاب به طور دائم ساعت تابستانی را از هشت ماه سال به 12 ماه کامل افزایش می دهد. این لایحه برای اولین بار در ژانویه 2021 ارائه شد و توسط سناتور مارکو روبیو، آر-فلوریدا، و هفت تن دیگر از اعضای دو حزبی کنگره در مارس 2022 مجدداً ارائه شد. این لایحه باعث می‌شود ساعت تابستانی در سراسر ایالات متحده دائمی شود.

آیا زمان صرفه جویی در روز، زمان تابستان یا تابستان است؟

قانون زمان استاندارد 1918 اولین قانون فدرال بود که زمان استاندارد و ساعت تابستانی را اجرا کرد.

به گزارش transportation.gov، وزارت حمل و نقل ایالات متحده بر مناطق زمانی کشور و رعایت یکنواخت ساعت تابستانی نظارت دارد. نظارت بر مناطق زمانی به DOT ​​واگذار شد تا به پیگیری حمل و نقل کمک کند.

ساعت تابستانی در سال 2022 چه زمانی به پایان می رسد؟

اگر ساعت تابستانی دائمی اعمال شود، بزرگترین مزیت تا کنون عدم اختلال در خواب خواهد بود. نیازی نیست ساعت خود را دو بار در سال قبل، یا بعد از ساعت 2 بامداد یکشنبه در پاییز و بهار تغییر دهید.

پروپوزال 7 به قانونگذاران ایالتی این اختیار را داد که قوانینی را تصویب کنند که زمان صرفه جویی در تابستان را دائمی می کند. کمتر از یک ماه بعد، نماینده مجلس، کانسن چو، AB 7 را معرفی کرد، قانون زمان تابستانی Prop. 7 فعال شد، اما قانونگذار هرگز آن را تصویب نکرد.

نور روز صرفه جویی در زمان: 7 حقیقتی که باید در مورد تغییر زمان بدانید

چه کسی مسئول ساعت تابستانی است؟

توییترورس اینطور نیست در مورد زمان تابستانی ساکت است

وقت تابستان است. بدون خط فاصله، بدون آپستروف و بدون S اضافی در عبارت. همچنین بدون حروف بزرگ. با این حال، برای افرادی که این عبارت را بصورت آنلاین جستجو می کنند، این نتایج به دست می آید: “ساعت تابستانی”، “صرفه جویی در روز” و “ساعت تابستانی”.

زمان تابستانی در سال 1966 زمانی که رئیس جمهور لیندون بی. جانسون قانون زمان یکنواخت را امضا کرد، به یک استاندارد ملی تبدیل شد، که به عنوان راهی برای ادامه صرفه جویی در انرژی ایجاد شد. فکر این بود که اگر مدت زمان طولانی تری خاموش باشد، زمان کمتری برای استفاده از چراغ در خانه خود نیاز خواهید داشت.

بله، باید برای «بازگشت» آماده شوید. در ساعت 2 بامداد یکشنبه 6 نوامبر به وقت اقیانوس آرام، ساکنان کالیفرنیا باید ساعت خود را یک ساعت به عقب برگردانند. این اتفاق دوباره در حال رخ دادن است، حتی اگر در سال 2018، رای دهندگان کالیفرنیا با اکثریت قاطع پیشنهاد 7 را تایید کردند، یک طرح رای گیری که راه را برای استفاده دائمی از ساعت تابستانی باز کرد.

بیش از 30 ایالت در حال بررسی قوانین مربوط به تغییر ساعت دو بار در سال هستند و هفت ایالت – آلاباما، آرکانزاس، نوادا، اورگان، تنسی، واشنگتن و فلوریدا – قبلاً این قانون را تصویب کرده اند. با این حال، این ایالت ها هنوز برای اعمال این تغییر به تایید کنگره نیاز دارند.

کدام کشورها ساعت تابستانی را رعایت می کنند؟

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، در راه است: پایان زمان تابستانی.

اممم آیا فلوریدا موافقت نکرد که کل تغییر ساعت را کنار بگذارد؟

طرفداران ماندن در زمان استاندارد در طول سال همین را می گویند.

بنابراین این اتفاق افتاد: سنا لایحه ای را برای دائمی شدن ساعت تابستانی تصویب کرد

به گفته timeanddate.com، “ساعت صرفه جویی در روز عملی است که ساعت ها را یک ساعت جلوتر از زمان استاندارد تنظیم می کند تا از نور خورشید بیشتر در عصرهای بهار، تابستان و پاییز استفاده شود. ساعت صرفه جویی در روز (DST) برای صرفه جویی در انرژی استفاده می شود. و از نور روز بهتر استفاده کنید. اولین بار در سال 1908 در خلیج تندر، کانادا استفاده شد.