سنای ایالات متحده بحث در مورد لایحه دفاعی عظیم را آغاز می کند که چین و روسیه را هدف قرار می دهد

متن آخرین نسخه NDAA فوراً در دسترس نبود، اما دستیاران سنا گفتند که شامل عناصری از لایحه افزایش چشمگیر کمک های امنیتی به تایوان است که در ماه سپتامبر توسط کمیته روابط خارجی سنا تصویب شد.

سناتور گفت: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که ایالات متحده می تواند در مقابل رقبای نزدیک به هم رقابت کند، بازدارنده و پیروز شود. این NDAA با سرمایه گذاری کامل در ابتکار بازدارندگی اقیانوس آرام، ابتکار بازدارندگی اروپا و ابتکار کمک امنیتی اوکراین با چین و روسیه مقابله می کند.” جک رید، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا در یک سخنرانی در سنا گفت.

نوشته پاتریشیا زنگرل

از آنجایی که این یکی از تنها قوانین مهمی است که کنگره هر ساله تصویب می کند، NDAA از نزدیک توسط طیف گسترده ای از صنعت و سایر منافع زیر نظر گرفته می شود، زیرا همه چیز را از خرید کشتی ها و هواپیماها گرفته تا افزایش پرداخت برای سربازان و نحوه رسیدگی به مسائل ژئوپلیتیکی تعیین می کند. تهدیدها

او به خبرنگاران گفت: «همیشه اصطکاک وجود دارد، اما ما آن را انجام خواهیم داد.

NDAA مالی 2023 باید در اواخر سال جاری به تصویب سنا و مجلس نمایندگان برسد تا بتواند به کاخ سفید ارسال شود تا رئیس جمهور جو بایدن آن را امضا کند تا قانون را امضا کند.

مجلس سنا تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای 8 نوامبر خارج از جلسه است، اما رید به واشنگتن بازگشت تا رسماً بحث‌ها را آغاز کند تا راه را برای تصویب این لایحه در اواخر سال جاری تسهیل کند. رید گفت مطمئن است که می گذرد.

واشنگتن (رویترز) – سنای ایالات متحده به طور رسمی بحث درباره قانون مجوز دفاع ملی 2023 را آغاز کرد، یک لایحه 817 میلیارد دلاری که سیاست تعیین سیاست پنتاگون و شامل مقرراتی برای رقابت با چین و روسیه و تقویت تایوان و اوکراین است.

NDAA از سال 1961 هر سال تصویب می شود.

NDAA همچنین شامل بودجه جدید برای ابتکار کمک امنیتی اوکراین، مجوز برای سیستم های تسلیحاتی جدید و مجموعه ای از مقررات دیگر است.

(گزارش توسط پاتریشیا زنگرل؛ گزارش اضافی توسط ریچارد کوان؛ ویرایش توسط برنادت باوم)



منبع

قانون سیاست تایوان که توسط هیئت روابط خارجی تصویب شد شامل میلیاردها دلار بودجه نظامی برای تایوان و برنامه هایی برای پیگیری سریع فروش تسلیحات و افزایش هماهنگی نظامی بود.