سناتور کیرستن سینما در داووس لباس گوسفند پوشید – و دیگران را احمق جلوه داد

کیرستن سینما سال‌ها است که در آریزونا سالن شهرداری برگزار نکرده است. در عوض، او به سوئیس پرواز می کند تا تالار شهر با افراد ثروتمند و قدرتمند داشته باشد. شوخی نیست!»

قاسم رشید، وکیل حقوق بشر و مجری برنامه قاسم رشید شو در Sirius XM، در توییتی نوشت که سینما گرفتن غذا از نوزادان گرسنه.

او به اندازه روزی که وارد سیاست ملی شد خوشحال است. و روزی که برود خوشحال خواهد شد.

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: کیرستن سینما داووس و دموکرات‌های مترقی را به خانه تکان داد.





منبع

من مطمئن نیستم که هیز آن را می داند، اما سینما دقیقاً با جلیقه بلند و پشمی خود دو مرحله ای داووس را انجام نمی داد.

دموکرات‌های جدید از روشی که اینترنت اطلاعات را دموکراتیک می‌کند، خوششان نمی‌آید. آنها می‌خواهند که پلتفرم‌های اینترنتی اصلی محدود به رسانه‌های قانونی – یعنی رسانه‌های مورد علاقه آنها باشد. وب به دسته گل رنگارنگی از صداهای جدید و روزنامه نگاران مستقل شکوفا شده است، بسیاری از آنها در جنگ با روایتی که رسانه های جریان اصلی تولید می کنند، هستند.

در مقابل، سینما در یک جلیقه سفید ساخته شده از پشم دراز حیواناتی سرکش کوهستانی است که روز خود را با بال زدن از سگ گله می گذراند.

چپ جدید یک دیدگاه اورولی از انطباق دقیق، کنترل کامل است. در داووس این هفته آنها در مورد “اطلاعات نادرست” – کلمه رمز آنها برای سانسور راست صحبت کردند.

برای بالا بردن پنج اصل این اصل در داووس، جایی که هدف کنفرانس این است که لیبرال های باهوش کنترل همه چیز را در دست بگیرند، و همین امر باعث شد که قطع کننده های مدار در حزب دموکرات منفجر شوند.

چکمه های برفی سفید او به طرز هوشمندانه ای لباسی را تکمیل می کند که چپ آمریکایی را در سراسر رسانه های اجتماعی برانگیخته است.

فیل بواس ستون نویس سرمقاله The Arizona Republic است. به او ایمیل بزنید [email protected].

سينما نماينده چپ قديمي است که روزگاري اصالت و عدم انطباق را جشن مي‌گرفت. به همین دلیل، او توسط حزب خودش مورد انتقاد قرار گرفت و سپس اخراج شد، زیرا یکی از رادیکال‌ترین کارهایی را که امروز می‌توان در سیاست آمریکا انجام داد، انجام داد – او به آن سوی راهرو رسید.

آریزونا و ویرجینیای غربی باید در برابر اربابان ساحلی خود تعظیم کنند.

شرط می‌بندید گالیگو می‌خواهد سینما تالار شهر برگزار کند

تصاویر یک مکاشفه است. تقریباً همه نمایندگان داووس در پانل او یونیفرم پوشیده اند – ژاکت های کت و شلوار تیره، شلوارهای تیره، کفش های تیره.

داووس محل ملاقات مردم زیبا، درست اندیشان، سلاطین چپ میانه سیلیکون ولی و وال استریت و بروکسل است – انترناسیونالیست هایی که می خواهند همه بشریت از همان سرود آسیاب های بادی عظیم و گوشت آزمایشگاهی بخوانند.

سناتور Kyrsten Sinema، I-Ariz.، در یک پانل در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، در 17 ژانویه 2023 سخنرانی می کند. نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد از 16 ژانویه تا ژانویه در داووس برگزار می شود. 20.

این هفته او در مقر آلپاین اسپکتر، مجمع جهانی مجمع جهانی اقتصاد بود، جایی که کلاوس شواب، ارنست بلوفلد زمان ما، یک گربه سفید را نوازش می‌کند و شاخک‌هایش را در سراسر جهان می‌گشاید.

گالیگو به خوبی می‌داند که لحظه‌ای که Sinema یک تالار شهر در آریزونا را در دست دارد، چپ مترقی آن را با agitprop منفجر خواهد کرد. می دانید، همان طور که او را با دوربین فیلمبرداری به داخل دستشویی تعقیب کردند.

همچنین حزب دموکرات مدرن را به عنوان یک دیکتاتور مشت آهنین نشان داد که از سناتورهای ایالات متحده از آریزونا و ویرجینیای غربی می‌خواهد در کنار سناتورهای نیویورک و ماساچوست راهپیمایی کنند. هر گونه انحراف با محکومیت و مخالفان اولیه مجازات خواهد شد.

و این مشکل برای افرادی است که خواهان کنترل هستند. برادر بزرگ هیچ رقیبی نمی خواهد.

سينما و مانچين در حال جشن گرفتن نجات خود از طرح قانونگذاري در سناي آمريكا بودند كه به مصالحه دو حزبي در زمينه زيرساخت‌ها، ميكروتراشه‌ها و اسلحه‌ها منجر شد. امتناع آن‌ها از حذف فیلی‌باستر، حزب دموکرات را از انگیزه بسیار بد خود برای خرج‌کردن هنگفت‌تر در زمانی که تورم نزدیک بود متوقف کرد.

باید از قدرت ماندگار سناتور کیرستن سینما شگفت زده شوید. او تا کی می تواند این تور رمز و راز جادویی، این انفجار درخشان نور و رنگ را ادامه دهد؟

آنها مانند فوک‌های آموزش‌دیده، در هر لحظه پارس می‌کنند و نمی‌دانند که تمام طعنه‌ها و تهدیدها و ابتذال‌هایشان که به سمت سینما می‌رود، هرگز او را دلسرد یا تغییر نمی‌دهد.

در این انبوه بی رنگ همنوایی جناح چپ، سینما با دعوتی از یکی از کارمندان WEF آمد که بدون شک امروز از در تله شواب می گذرد.

اما این امتیاز بالای پنج او با جو مانچین، تنها نماینده دیگری بود که با کفش های قهوه ای یونیفورم را زیر پا گذاشت، که لیبرال ها را به شعله کامل سوق داد.

عدم انطباق او چپ جدید را شعله ور می کند

همچنین وقتی عصبانیت لیبرال هایی مانند هیز را برمی انگیزد، خوابش را از دست نمی دهد. کوتاه ترین دستمزد او، حلقه F-off، داووس بالا پنج. همه آنها یک اعصاب را لمس کرده اند. و دموکرات های مترقی هرگز یاد نخواهند گرفت.

کریس هیز، مجری MSNBC در توییتی نوشت: «از اهداکنندگان ثروتمند شنیده‌ام که سینما در کنار او است. راحت ترین و صمیمی ترین در اطراف اهداکنندگان ثروتمند و شما واقعاً می توانید آن را اینجا ببینید!»

دموکرات ها هرگز این را در مورد او یاد نخواهند گرفت

بنابراین، سینما، به ویژه، منفورترین سیاستمدار واشنگتن شده است.

تغییر کنگره آریزونا:چطور به اینجا رسیدیم و بعدش چی؟

بعدی روبن گالیگو نماینده کنگره آریزونا بود لگد زدن به سینما. او توییت کرد:

لباس گوسفند پوشید.

سینما در میان جمعیت داووس برجسته است

سناتور Kyrsten Sinema، I-Ariz.، در یک پانل در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، در 17 ژانویه 2023 سخنرانی می کند. نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد از 16 ژانویه تا ژانویه در داووس برگزار می شود. 20.

او معتقد است که فیلیباستر ابزار ضروری است که آمریکایی ها را مجبور می کند با یکدیگر همکاری کنند و در کشوری پر از منافع رقیب سازش پیدا کنند.

پس همه چیز اشتباه تقصیر سینماست

آیا این یک شانس محض بود یا یک انگیزه حیله گرانه که باعث شد سینما همان طور که می پوشید بپوشد؟ چون او تنها کسی بود که برای این مراسم لباس پوشیده آمده بود.

این نوع انتقادات در سال گذشته معمول بود. هر قانون دموکرات که کمترین حواشی حکومتی را تصویب نمی کرد – اکثریت یک رای دموکرات ها در مجلس سنای ایالات متحده – به گردن سینما و مانچین انداخته شد.

و آنها همچنان پارس خواهند کرد.

البته گالگو از سینما می‌خواهد تالار شهر برگزار کند. او بدلم می خواهد. او کرسی سنا او را می خواهد.

«بعد از اینکه مانچین/سینما تصمیم گرفت در برابر جمهوری‌خواهان بایستد و از لغو فیلیباستر امتناع کند، اعتبار مالیاتی کودکان منقضی شد و فقر دوران کودکی 41 درصد افزایش یافت که به این معنی بود که 3.7 میلیون کودک دیگر مجبور به فقر شدند. اما آره، پنج های بالا در اطراف. وحشتناک.»