سناتور ران جانسون تلاش می کند تا از تهدیداتی که برای تامین اجتماعی ایجاد کرده است، خلاص شود

جانسون یکشنبه در «فاکس اند فرندز» اصرار داشت که ادعا می‌کند او به دنبال تأمین اجتماعی است «دروغ است».

مسئله تامین اجتماعی تنها چیزی نیست که جانسون اکنون در تلاش است تا از آن طفره رود.

او همچنین تلاش خود را برای تحویل فهرستی از انتخاب کنندگان جعلی به معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس برای سرنگونی انتخابات ریاست جمهوری 2020 نادیده می گیرد. حالا او اصرار دارد که فقط برای «ثانیه‌ها» درگیر بوده است و واقعاً نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد.

یکی از انتخاب کنندگان جعلی در لیست حقوق و دستمزد مبارزات انتخاباتی جانسون است. به گفته نماینده بنی تامپسون (دکتر خانم)، رئیس کمیسیون 6 ژانویه مجلس نمایندگان، وزارت دادگستری در حال حاضر در حال تحقیق درباره انتخاب کنندگان جعلی در ویسکانسین و شش ایالت دیگر و نقشه آنها برای سرنگونی انتخاب رأی دهندگان است.

نوکلز به هیل گفت: «ران جانسون هرگز فرصتی را از دست نمی دهد تا پایش را در دهانش بگذارد. جانسون این خط حمله جدید بزرگ را با مواضع افراطی و افراطی خود در مورد تأمین اجتماعی که رأی دهندگان 55 ساله و بالاتر کاملاً از آن آگاه خواهند بود، باز کرد. وقتی شما 60 تا 65 درصد از رای دهندگان بالای 50 سال را دارید، این برای او مشکل بزرگی خواهد بود.»

سناتور “من عملاً هیچ دخالتی نداشتم.” ماه گذشته به یک خبرنگار گفت. “به معنای واقعی کلمه، مشارکت من چند ثانیه طول کشید، خوب؟”

بن نوکلز، استراتژیست دموکرات مستقر در ویسکانسین، گفت که جانسون با تهدید ثبات تامین اجتماعی و تامین مالی مدیکر، روی “ریل سوم” سیاست آمریکا قدم گذاشته است.

جانسون هرگز این فرصت را نداشت که اسامی رای دهندگان قلابی را فاش کند زیرا رئیس دفتر پنس گفت که آنها پذیرفته نمی شوند.

جانسون در وب‌سایت کمپین خود هشدار می‌دهد که مزایای تامین اجتماعی ممکن است بدون پول کافی برای حمایت از این برنامه «قطع» شود. با این حال، جانسون در دوران دولت ترامپ مشتاقانه به کاهش 40 درصدی مالیات شرکت‌ها رأی داد و طی 10 سال حدود 2.3 تریلیون دلار از خزانه‌داری آمریکا خارج شد.

ران جانسون، سناتور جمهوری‌خواه ویسکانسین، با عصبانیت انکار کرده است که برنامه تامین اجتماعی را تهدید کرده است.

سناتور آزموده گفت: «تمام کاری که دموکرات ها می توانند انجام دهند این است که در مورد من دروغ بگویند. ظالمانه ترین دروغی که در حال حاضر درباره من می گویند این است که من می خواهم تامین اجتماعی را قطع کنم یا به پایان برسانم… کدام مقام منتخب تا به حال می خواهد تامین اجتماعی را قطع کند؟ در چهره اش پوچ است. من می خواهم تامین اجتماعی را نجات دهم.»

به نظر می رسد جانسون در حال حاضر آسیب پذیرترین سناتور جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای باشد. بر اساس نظرسنجی های اخیر، کهنه سرباز 11 ساله سنا با اختلاف اندکی از رقیب دموکرات، ستوان ماندلا بارنز عقب است، نمونه دیگری که نشان می دهد وفاداری افراطی ترامپ ممکن است در انتخابات عمومی نتیجه ندهد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

جانسون، یکی از متحدان فداکار ترامپ که در نظرسنجی‌های میان دوره‌ای آتی عقب است، ماه گذشته پیشنهاد کرد که بودجه تامین اجتماعی (و مدیکر) سال به سال به عنوان بخشی از برنامه‌های هزینه‌های «اختیاری» تصمیم‌گیری شود. این امر باعث می‌شود که بودجه سالانه به یک نبرد سیاسی حزبی شدید بالقوه تبدیل شود و درآمد قابل پیش‌بینی برای حدود 69 میلیون آمریکایی – که اکثر آنها تمام عمر کاری خود را به این برنامه پرداخته‌اند – به خطر می‌اندازد.