سناتور دموکرات مارک کلی برای مناظره با بلیک مسترز رقیب حزب جمهوری خواه در رقابت تنگاتنگ سنای آریزونا: به روز رسانی زنده

بایگانی – بلیک مسترز، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده آریزونا، با حامیان خود در یک مهمانی مبارزاتی، در 2 اوت 2022، در چندلر، آریز صحبت می کند. (AP Photo/Rick Scuteri, File) ORG XMIT: WX102

بایگانی – سناتور مارک کلی، دی آریز، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا، در کاپیتول هیل، در واشنگتن، 24 مارس 2022 سخنرانی می کند.

در ایالت مرزی آریزونا، رای دهندگانی که به مهاجرت فکر می کنند، کلید پیروزی در هر انتخابات سراسری هستند.

انتخابات آریزونا در سنای ایالات متحده به عنوان یکی از مهم ترین انتخابات در این کشور در نظر گرفته می شود که به تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی اتاق عالی کنگره را اداره می کند، کمک می کند.

به گفته سافولک، مارک ویکتور لیبرتارین 2 درصد را به خود اختصاص داده است، در حالی که 7 درصد دیگر می گویند که تصمیم نگرفته اند.

انتظار داشته باشید در مناظره پنجشنبه شب صحبت های زیادی در مورد مرز بشنوید. بر اساس نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز و یوگاو، 65 درصد از رای‌دهندگان در ایالت گرند کنیون گفتند که مهاجرت موضوعی «بسیار مهم» در بررسی رای آنها خواهد بود.

این مناظره از ساعت 6 بعدازظهر آغاز خواهد شد و مارک ویکتور آزادیخواه نیز در آن حضور دارد. این برنامه در سراسر ایالت در PBS آریزونا، سایر رسانه های تلویزیونی و رادیویی و به صورت آنلاین در azpbs.org و azcentral.com پخش خواهد شد. این مناظره توسط تد سیمونز مجری «آریزونا هوریزون» مدیریت خواهد شد.

کلی از سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا فاصله گرفته و از آن‌ها انتقاد کرده و خواستار صرف منابع بیشتر در مرزهای جنوبی مانند استخدام ماموران گشت مرزی بیشتر شده است.

اگر موضوعی وجود داشته باشد که کلی خود را از همکاران دموکرات خود جدا کرده است، آن مهاجرت است.

بیشتر: با در خطر بودن کنترل سنا، سناتور مارک کلی با بلیک مسترز، مارک ویکتور مناظره می کند

جزئیات مناظره

دیوید پالئولوگوس، مدیر مرکز تحقیقات سیاسی دانشگاه سافولک، گفت: «اهمیت حقوق سقط جنین در آریزونا را نباید دست کم گرفت. در واقع، زنان مستقل تقریباً با همان شدتی که مردان دموکرات دارند به این موضوع رأی می‌دهند.»

— کن تران

نظرسنجی سافولک: کلی به لطف سقط جنین، هفت امتیاز از استادان پیشتاز است

این مجلس با 50 به 50 تقسیم شده است، اما دموکرات ها اکثریت را به دلیل اختیارات کامالا هریس، معاون رئیس جمهور برای دادن رای تساوی، در اختیار دارند. (معاون رئیس جمهور به عنوان رئیس مجلس سنا نیز فعالیت می کند).

بایگانی - بلیک مسترز، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده آریزونا، با حامیان خود در یک مهمانی مبارزاتی، در 2 اوت 2022، در چندلر، آریز صحبت می کند. (AP Photo/Rick Scuteri, File) ORG XMIT: WX102

مسترز قبل از برنده شدن در مناقصه نامزدی خود در ماه آگوست، نسخه ای از نظریه «جایگزین بزرگ» را تبلیغ کرده است، یک نظریه توطئه نژادپرستانه که نشان می دهد دموکرات ها برای تأثیرگذاری بر انتخابات و کاهش قدرت سفیدپوستان کشور را با مهاجران پر می کنند.

سناتور آمریکایی مارک کلی و رقیب بلیک مسترز قرار است پنجشنبه شب برای یک مناظره ساعتی در آریزونا PBS ملاقات کنند.

گروه‌های خارجی در حال حاضر ده‌ها میلیون دلار در این رقابت هزینه کرده‌اند تا نامزدها را روی صفحه تلویزیون و تلفن‌های همراه مشخص کنند. این باعث می‌شود که مناظره واقعاً غافلگیرکننده بینندگان یا تعریف کسانی که شرکت می‌کنند سخت‌تر شود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: به‌روزرسانی‌های زنده: کلی و مسترز در مناظره سنای آریزونا درگیر شدند



منبع

سناتور دموکرات مارک کلی در یک مناظره پنجشنبه شب به میزبانی آریزونا PBS با رقیب جمهوری خواه بلیک مسترز روبرو خواهد شد.

– پادشاه لدیارد

انتخابات 8 نوامبر است و رای گیری زودهنگام از 12 اکتبر آغاز می شود.

کلی، یک سناتور سال اول، برای یک دوره شش ساله کامل نامزد می شود و تنها دو سال به دلیل پیروزی در انتخابات ویژه در سال 2020 خدمت کرده است. مسترز، یک سرمایه گذار خطرپذیر از حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برخوردار است.

این رقابت یکی از معدود رقابت های سراسری است که تصمیم می گیرد جمهوری خواهان بتوانند اکثریت سنا را پس بگیرند یا خیر.

در نظرسنجی دانشگاه سافولک که هفته گذشته منتشر شد، سناتور دموکرات فعلی مارک کلی (49٪) از رقیب جمهوری خواه بلیک مسترز (42٪) پیشی گرفت.

– رونالد جی. هانسن، جمهوری آریزونا

بحث مرزی در یک ایالت مرزی

– جمهوری آریزونا

ده ها میلیون نفر در حال حاضر به مسابقه ریخته شده اند

کلی، یک دموکرات، در سال 2020 انتخاب شد تا دوره ریاست سناتور فقید جان مک کین را بگذراند. کلی به دنبال اولین دوره شش ساله کامل خود است. مسترز یک جمهوری خواه و تحت الحمایه پیتر تیل، کارآفرین و سرمایه گذار سیاسی است.

زمانی که از رای دهندگان خواسته شد که در مقیاس 1 تا 10 تعیین کنند که نظرات آنها در مورد سقط جنین چقدر بر نامزدهایی که در نوامبر انتخاب می کنند تأثیر می گذارد، 49٪ از زنان مستقل بالاترین امتیاز را به آن دادند، در مقایسه با 50٪ از مردان دموکرات. تنها 26 درصد از مردان مستقل به آن امتیاز «10» دادند، در حالی که 72 درصد از زنان دموکرات بالاترین امتیاز را به آن دادند.

او گفت: “کلی در این مرحله سیاستمدار حرفه ای تری است که مدتی در سنا بوده است و همچنین کار قبلی او با (گروه حمایت از کنترل اسلحه) سازمان گیفوردز. او احتمالاً شیک تر است و احتمال کمتری دارد که اشتباه کند.” باربارا نوراندر، استاد علوم سیاسی در دانشگاه آریزونا.

این نظرسنجی نشان داد که برتری هفت امتیازی کلی نسبت به استادان توسط زنان (55 تا 35 درصد) و افراد مستقل (51 تا 36 درصد) انجام می شود، در حالی که مستر در میان مردان 50 تا 42 درصد پیشتاز است.

بایگانی - سناتور مارک کلی، دی آریز، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا، در کاپیتول هیل، در واشنگتن، 24 مارس 2022 سخنرانی می کند.

این مناظره برای ساعت 9 بعد از ظهر ET/8 بعد از ظهر CT/6 بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است. و در اینجا پخش مستقیم می شود