سناتور حزب جمهوری خواه نبراسکا، بن ساس، انتظار می رود که استعفا دهد تا رئیس دانشگاه فلوریدا شود

ساس در بیانیه‌ای پس از اعلام این که یک کمیته جستجو به او برای سمت ریاست مدرسه توصیه کرده است، گفت: «فکر می‌کنم فلوریدا جالب‌ترین دانشگاه آمریکا در حال حاضر است.

ترامپ دیگر به سناتوری که «بن ساسه کوچولو» می‌گفت، علاقه‌ای نداشت. او در نظر داشت که در سال 2020 یک رقیب اصلی جمهوری خواه را به ساسه ارتقا دهد، اما به دستور سایر سناتورهای جمهوری خواه از این ایده عقب نشینی کرد و به جای آن از او حمایت کرد – تا اینکه بعداً شاهد رای ساسه به محکومیت او به اتهامات استیضاح بود.

واشنگتن، دی سی - 22 مارس: سناتور بن ساس (R-NE) از قاضی کتانجی براون جکسون نامزد دیوان عالی ایالات متحده در جلسه تأیید کمیته قضایی سنا در ساختمان دفتر سنا هارت در کاپیتول هیل، 22 مارس 2022 در واشنگتن دی سی سؤال کرد. .

جب بوش فرماندار سابق فلوریدا به ساس بابت اجرای جدیدش تبریک گفت و در توئیتی نوشت: “بن ساسه باهوش است، اجماع ساز است و رهبر بزرگ یک دانشگاه بزرگ خواهد بود. بن و خانواده، به فلوریدا خوش آمدید!”

هیئت امنای دانشگاه فلوریدا باید توصیه ساس به عنوان رئیس جمهور را تایید کند و قرار است در جلسه اول نوامبر این انتصاب را بررسی کند.

در این بیانیه دقیقاً ذکر نشده است که ساسه چه زمانی از صندلی خود در مجلسی که اکنون 50-50 بین دو حزب تقسیم شده است، صرف نظر خواهد کرد. دانشگاه فلوریدا هنوز باید فرآیند استخدام رسمی را طی کند.

او گفت: «حزب‌گرایی واشنگتن این چالش‌های نیروی کار را حل نمی‌کند – نهادهای جدید و جوامع کارآفرین باید این کار را رهبری کنند.»

ساسه قبل از انتخاب به سنای ایالات متحده در سال 2014 به عنوان رئیس دانشگاه میدلند، یک مدرسه کوچک لوتری در نبراسکا، خدمت می کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سناتور حزب جمهوری خواه نبراسکا بن ساس احتمالاً برای ریاست کالج می رود



منبع

سناتور نبراسکا اولین مقام سیاسی نخواهد بود که رئیس کالج می شود.

ساسه، 50 ساله، در دومین دوره خود در سنا، اغلب از نفوذ دونالد ترامپ بر حزب جمهوری خواه ابراز تاسف کرده و بارها با چهل و پنجمین رئیس جمهور درگیر شده است. او یکی از هفت سناتور جمهوری‌خواه سال گذشته بود که به محکومیت رئیس‌جمهور سابق به اتهام استیضاح رای دادند که به تحریک گروهی برای حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 کمک کرده بود.

ساس در بیانیه خود با تمجید از شغل فلوریدا گفت که می خواهد بر “اختلال رادیکال کار” تمرکز کند و اینکه چگونه فناوری در حال تغییر روش زندگی مردم است. او مجدداً حزب گرایی را که واشنگتن دی سی را فراگرفته است، به ویژه در زمان ترامپ محکوم کرد.

زمان خروج ساسه می تواند قابل توجه باشد. فرماندار نبراسکا جایگزینی را منصوب خواهد کرد. فرماندار فعلی پیت ریکتس یک جمهوری خواه است، اما دفتر او در انتخابات نوامبر قابل تصاحب است.

در مورد ترامپ، ساسه از رئیس جمهور اخیر جمهوری خواه بیشتر به خاطر سبکش انتقاد کرد تا سیاستش و گفت که این تاجر “کم دیکتاتورها را می بوسد” و “با برتری طلبان سفیدپوست معاشقه کرده است.”

بیشتر ساسه در مقابل ترامپ: تنبیه غیرقانونی: دونالد ترامپ با بن ساس، سناتور جمهوری‌خواه که به فرمان اجرایی او حمله کرد، درگیری کرد.

میچ دنیلز، فرماندار سابق ایندیانا، رئیس جمهور پوردو است. دونا شالالا، که در کالج هانتر و دانشگاه ویسکانسین مشاغل مهمی داشت، در دوران دولت بیل کلینتون به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی مشغول به کار شد و سپس رئیس دانشگاه میامی (فلوریدا) شد. او اکنون عضو کنگره از فلوریدا است.

این دانشکده گفت که کمیته جستجوی آن ده ها نامزد، از جمله نه رئیس فعلی در دانشگاه های تحقیقاتی بزرگ را مورد بررسی قرار داده است، و اینکه Sasse انتخاب متفق القول کمیته بوده است.

ساس با توصیف فلوریدا به‌عنوان «جالب‌ترین دانشگاه آمریکا در حال حاضر»، بر موضوعات اقتصادی که نشان‌دهنده دوران حرفه‌ای او در سیاست است، تأکید کرد: «این مهم‌ترین مؤسسه در پویاترین ایالت کشور است – و هیئت‌مدیره، اساتید و فارغ‌التحصیلان آن موقعیت منحصربه‌فردی دارند. این کشور را در دورانی از اختلال هدایت کنیم.»

واشنگتن – هر دو دفتر روز پنجشنبه اعلام کردند که انتظار می رود بن ساس، سناتور جمهوری خواه نبراسکا از سنا استعفا دهد تا رئیس جمهور دانشگاه فلوریدا شود.

ترامپ به نویسنده کتاب، مگی هابرمن، گفت: «مثل یک شیاد، با آن همراه شدم.

Gainesville Sun در این گزارش مشارکت داشت

ساسه درباره ترامپ: سناتور جمهوری خواه بن ساس به دونالد ترامپ انتقاد کرد: او «زیب دیکتاتورها را می بوسد» و «با برتری طلبان سفیدپوست معاشقه کرده است».

بمب گذاری انتحاری؟ سناتور حزب جمهوری خواه بن ساسه می گوید طفره رفتن بایدن از سوالات محاکمه “غم انگیز” است

واشنگتن، دی سی – 22 مارس: سناتور بن ساس (R-NE) از قاضی کتانجی براون جکسون نامزد دیوان عالی ایالات متحده در جلسه تأیید کمیته قضایی سنا در ساختمان دفتر سنا هارت در کاپیتول هیل، 22 مارس 2022 در واشنگتن دی سی سؤال کرد. .

ساسه توپ: سناتور بن ساس در جلسه استماع امی کونی بارت، هیوستون آستروس را «متقلب‌های بدبخت» خطاب کرد.

ساس قرار است روز دوشنبه از پردیس فلوریدا بازدید کند تا با دانشجویان، اساتید و سایر مرتبطان با مدرسه دیدار کند.

ساسه در طول دوران حرفه‌ای خود در سنا، گهگاه درباره موضوعات مختلف صحبت می‌کرد. او یک بار تیم بیسبال هیوستون آستروس را به عنوان “متقلب های بدبخت” محکوم کرد و گفت که پیشنهادات برای اضافه کردن اعضای دادگاه عالی ایالات متحده به منزله “بمب گذاری انتحاری دو شاخه دولت” است.