سناتور جونی ارنست می‌گوید دموکرات‌ها با رأی دادن به تبدیل شدن کارولینای جنوبی به جای آیووا به اولین ایالت کاندیداتور، «انگشت وسط» را به آمریکای میانه دادند.

جونی ارنست، سناتور جمهوری‌خواه گفت که دموکرات‌ها با تصمیم برای جابه‌جایی گروه‌های حزبی «انگشت میانی را به آمریکا دادند».

آیووا اولین ایالتی بود که از سال 1972 نامزدهای ریاست جمهوری را برای DNC معرفی کرد.

  • کارولینای جنوبی اکنون اولین ایالتی خواهد بود که نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری را معرفی می کند.

  • تصمیم DNC برای انتقال اولین گروه در کشور از آیووا به کارولینای جنوبی اولین باری است که این گروه از سال 1927 در ایالتی غیر از آیووا حضور دارند. RNC همچنین اولین دوره خود را برگزار کرده است. کنگره ملی در آیووا از سال 1976.

    هیل گزارش داد که نظرات ارنست در روز یکشنبه در فاکس نیوز ساندی بیان شد. ارنست به مجری برنامه شانون بیم گفت که از اینکه DNC رای به حذف و ایجاد اولین گروه حزبی حزب برای معرفی نامزد ریاست جمهوری در کارولینای جنوبی داد، “به شدت ناامید شده است”.

    جونی ارنست، سناتور جمهوری‌خواه گفت که دموکرات‌ها با تبدیل کردن کارولینای جنوبی به اولین ایالتی که به جای آیووا، نامزدهای دموکرات را برای رقابت‌های ریاست‌جمهوری معرفی می‌کند، «انگشت میانی را به آمریکا دادند».

    جونی ارنست، سناتور جمهوری خواه آیوواAP Photo/Paul Sancya، فایل

    • جونی ارنست

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      ارنست در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی گفت: «ما در گذشته شاهد فشارهای زیادی برای تغییر این موضوع بودیم. “خوشحالم که جمهوری خواهان در مسیر خود باقی می مانند. احساس می کنم دموکرات ها واقعاً انگشت وسط را به آمریکای میانه داده اند.”

      دونا برزیلی، رئیس سابق DNC در مورد انتقال گروهی به کارولینای جنوبی گفت: “من بسیار مفتخرم که از صداهای بیشتری خواهیم شنید – صدای کسانی که به سادگی آرزوی شنیده شدن دارند. دیده شدن.” ، بر اساس ثبت Des Moines.