سناتور جمهوریخواه اسکات، کاتن برای حمایت از کمپین هرشل واکر از جورجیا بازدید می کند

نماینده دان بیکن (R-Neb.) یکشنبه به شبکه NBC “Meet The Press” گفت که او به حمایت از واکر بر اساس پلتفرم سیاست خود ادامه می دهد، اما از او خواست که “صادق باشد و فقط صادق باشد.”

گرجستان در انتخابات نوامبر که در آن حزبی که اکنون به طور مساوی تقسیم شده سنا را کنترل می کند، کلیدی است. بر اساس سایت جمع آوری نظرسنجی FiveThirtyEight، نظرسنجی نشان می دهد که سناتور رافائل وارنوک (D-Ga.) با کمتر از 4 درصد از واکر پیشتاز است.

واکر این اتهامات را رد کرده است.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) قرار است روز سه‌شنبه به جورجیا سفر کند تا از هرشل واکر، نامزد ضد سقط جنین در مجلس سنا حمایت کند که از اتهامات انفجاری مبنی بر اینکه او برای یک دوست دختر سابقش پول داده است تا سقط جنین کند و سپس او را تحت فشار قرار داده است. دومی داشته باش

تیبلر به سی ان ان گفت: کاتن معتقد است هرشل قهرمان گرجستان خواهد بود که به نگه داشتن جنایتکاران خشن در زندان، کاهش قیمت بنزین و توقف سیاست های تورمی جو بایدن رای خواهد داد.

اسکات و رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، پس از اینکه مک کانل پذیرفت جمهوری خواهان برای برنده شدن مجدد سنا در ماه نوامبر کار سخت تری خواهند داشت و کیفیت نامزدها را عاملی دانستند، تف کردند.

اسکات در مقاله ای برای واشنگتن اگزمینر با این نظرات مخالفت کرد.

دموکرات‌ها می‌خواهند این کشور را نابود کنند و هر کسی را که سر راهشان قرار بگیرد، نابود خواهند کرد. اسکات در بیانیه ای به واشنگتن پست گفت: امروز هرشل واکر است، اما فردا مردم آمریکا هستند. “من در تیم هرشل هستم – آنها گرجی اشتباهی را انتخاب کردند تا با آن بازی کنند.”

این دو نامزد در مناظره ای در اواخر این هفته در ساوانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش دیلی بیست، واکر، که تحت هر شرایطی با سقط جنین مخالف است – حتی در موارد تجاوز جنسی یا زنای با محارم – در سال 2009 به یک دوست دختر سابقش پول داد تا سقط جنین کند. این زن ناشناس به نیویورک تایمز گفت که او دو سال بعد او را برای سقط دوم تحت فشار قرار داد، اما او نپذیرفت و فرزندش را به دنیا آورد.

اسکات، که ریاست کمیته ملی سناتور جمهوریخواه را بر عهده دارد، در کنار سناتور تام کاتن (R-Ark.) از ایالت بازدید خواهد کرد تا به کمپین واکر کمک کند.

جمهوری خواهان در اطراف واکر تجمع کرده اند. به گزارش پولیتیکو، در همین حال، یک ابر PAC وابسته به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که واکر را در انتخابات مقدماتی تایید کرد، تبلیغاتی خرید تا جایگاه واکر را تقویت کند.

افشاگری ها جایگاه واکر را با رای دهندگان آزمایش کرده است. دانیل مارانز از هاف پست در یک گروه متمرکز متشکل از هشت رای دهنده نوسانی که در سال 2016 به ترامپ و در سال 2020 به بایدن رای دادند، شرکت کرد و امسال نیز در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان جورجیا رای دادند. هفت شرکت کننده گفتند که در نوامبر به Warnock رای خواهند داد.

ما می دانیم که حریف من با حقیقت مشکل دارد. و ما خواهیم دید که همه اینها چگونه انجام می شود، اما من دقیقاً روی نیازهای مراقبت های بهداشتی انتخاب کنندگانم، از جمله مراقبت های بهداشت باروری متمرکز هستم. من عمیقاً نگران اتفاقاتی هستم که در این ایالت با زنان می‌گذرد.»

کارولین تبلر، مدیر ارتباطات کاتن، برنامه سفر سناتور را تایید کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

وارناک مستقیماً پاسخ نداد که آیا انکار واکر را باور دارد یا خیر، اما در عوض گفت: «این به رأی‌دهندگان جورجیا است که تصمیم می‌گیرند».

اسکات نوشت: «اگر می‌خواهید با نامزدهای ما برای کمک به دموکرات‌ها صحبت کنید.

بیکن به کریستن ولکر از NBC گفت: “ما همچنین می دانیم که همه ما اشتباه می کنیم و بهتر است، اگر واقعاً چنین اتفاقی افتاده است، متاسفم و طلب بخشش کنید.”