سناتورهای دموکرات به رهبری الیزابت وارن می خواهند کارگزاران را از تجارت داده های سلامتی و موقعیت مکانی افراد منع کنند.

پیش نویس نظر افشا شده ای که توسط Politico در ماه می منتشر شد نشان می دهد که دادگاه عالی Roe v. وید در حدود 13 ایالت قوانینی برای جرم انگاری سریع سقط جنین در صورت لغو پرونده وجود دارد.

گروهی از سناتورهای دموکرات به رهبری الیزابت وارن می خواهند کارگزاران را از تبادل اطلاعات مکان و سلامت منع کنند.

  • کارگزاران داده، داده های شخصی ناشناس را می فروشند، اما گاهی اوقات می توانند ناشناس شوند.

  • سناتور الیزابت وارنتام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

    • به دست آوردن این داده ها به صورت قانونی از کارگزاران داده امکان پذیر است. این شرکت ها اطلاعات شخصی افراد را می خرند، آن ها را بسته بندی می کنند و دوباره می فروشند. اگرچه مجموعه داده هایی که آنها می فروشند ناشناس هستند، اما گاهی اوقات ممکن است افراد موجود در آنها ناشناس حذف شوند.

      بر اساس بیانیه ای که در وب سایت وارن منتشر شده است، لایحه ای که روز چهارشنبه توسط وارن ارائه شد، با حمایت مشترک برنی سندرز و چند دموکرات دیگر، کارگزاران داده را از فروش یا انتقال داده های موقعیت مکانی و داده های سلامت افراد منع می کند.

      اگر Roe v. وید کنسل شد

    سناتور الیزابت وارن

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    او می‌افزاید: «با توجه به این که دادگاه عالی تندرو آماده لغو رو در مقابل وید است و ایالت‌هایی که به دنبال جرم انگاری مراقبت‌های بهداشتی ضروری هستند، حفاظت از اطلاعات حساس مصرف‌کننده برای کنگره مهم‌تر از همیشه است.»

    گروهی از سناتورهای دموکرات به رهبری الیزابت وارن به دنبال ممنوعیت فروش اطلاعات وضعیت سلامت و موقعیت مکانی آمریکایی ها توسط کارگزاران هستند، زیرا افرادی که به کلینیک های سقط جنین مراجعه می کنند به زودی مورد ردیابی و هدف قرار می گیرند.

    پس از علنی شدن پیش نویس نظر دادگاه، Vice و The Markup دریافتند که داده های سلامت و مکان فروخته شده توسط کارگزاران می تواند برای ردیابی افرادی که به کلینیک های سقط جنین مراجعه می کنند استفاده شود. Vice در ماه مه گزارش داد که توانسته اطلاعات مکان تلفن را برای 600 کلینیک Planned Parenthood در ایالات متحده به قیمت 160 دلار خریداری کند.

    وارن گفت: «کارگزاران داده از داده‌های موقعیت مکانی میلیون‌ها نفر سود می‌برند و آمریکایی‌ها را در همه جا با فروش خصوصی‌ترین اطلاعات خود در معرض خطر جدی قرار می‌دهند.