سناتورهای داکوتای جنوبی در مورد رای استیضاح AG سکوت کردند

او گفت: «این واقعاً هرگز شما را رها نمی کند. “همه ما به دنبال بسته شدن یک وضعیت غم انگیز هستیم.”



Source link

SIOUX FALLS، SD (AP) – سناتورهای ایالتی در مورد نحوه رای دادن در اولین محاکمه استیضاح داکوتای جنوبی در هفته آینده سکوت می کنند، زیرا آنها بررسی می کنند که آیا جیسون راونسبورگ، دادستان کل به دلیل رفتار او در مورد تصادف مرگبار رانندگی در سال 2020 برکنار شوند یا خیر.

شرایط مربوط به محاکمه دو روزه ممکن است قبلاً برخی از سناتورها را در هنگام بررسی پرونده های تحقیقات سانحه و مطالب مربوط به تحقیقات استیضاح مجلس نمایندگان خبر داده باشد. دفاعیات راونسبورگ هیچ سندی ارائه نکرده است، بنابراین همه چیزهایی که آنها بررسی کرده اند احتمالاً به نفع دادستان است.

ماهر گفت: “این هوا گرم خواهد شد و ما فقط می خواهیم آنجا بنشینیم و عرق کنیم.”

مایکل رول، سناتور جمهوری خواه گفت: «برای کسی سخت است که به این اطلاعات نگاه کند و به نتیجه نرسد. ما دفاعی ندیده‌ایم.»

سناتور جمهوری خواه ارین توبین گفت: «همه یک ذهن عینی دارند و با چشمان باز به آن می پردازند.

او گفت که نمی‌داند چگونه رای می‌دهد، اما گفت اگر راونسبورگ مجرم شناخته شود، احتمالاً به منع او از تصدی پست دولتی در آینده رای می‌دهد «فقط به این دلیل که اکنون وقت من را تلف می‌کند، در حالی که باید استعفا می‌داد».

در جریان تحقیقات استیضاح مجلس، دفاع راونسبورگ بر مبنای قانون اساسی برای استیضاح و اینکه آیا دو جنایت رانندگی که او در سال گذشته ادعای عدم رقابت برای آنها داشت، دلیلی برای استیضاح او بود یا خیر. او همچنین متهم کرده است که فرماندار کریستی نوم “از نظر سیاسی” تصادف را به کار گرفته است تا او را از مقام خود براند.

سایر سناتورها زمان کمتری برای انجام تکالیف خود در مورد بررسی سانحه داشته اند. سناتور جمهوری خواه رایان ماهر گفت که او در حال حاضر “آشفته” است زیرا باید دو روز از اداره یک کسب و کار جدید استراحت کند تا ساعات طولانی را در اتاق سنا بگذراند که احتمالاً در گرمای تابستان مشغول پخت و پز است. قانونگذاران معمولاً در ماه های زمستان با یکدیگر ملاقات می کنند و تهویه مطبوع یا تهویه خنک کننده را غیر ضروری می کنند.

آرتور راش، سناتور جمهوریخواه در ایمیلی گفت: «من سعی خواهم کرد تا بفهمم واقعاً چه اتفاقی افتاده است. «چطور روی شانه شد – چطور آقای بوئور را ندید – چطور صورتش را در شیشه جلویش ندید. چگونه نه AG و نه کلانتر جسد را وقتی که درست از کنار آن عبور کردند، ندیدند.

جان شاف، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی شمالی، گفت که واقعیت های سیاسی مطمئناً در ذهن سناتورها نقش خواهد داشت.

راونسبورگ گفته است که نمی‌دانست مردی را کشته است تا اینکه روز بعد به محل سقوط هواپیما بازگشت و جسد بوئور را کشف کرد. او ابتدا به یک اعزام کننده 911 گفت که در میانه راه بود و به چیزی برخورد کرد. او بعداً گفت که فکر می‌کرده به آهو یا حیوان دیگری برخورد کرده است و اصرار داشت که نه او و نه یک کلانتری که به صحنه آمده است، نمی‌تواند چیزی را که در تاریکی مورد اصابت قرار گرفته است بیابد. بازرسان گفتند که در برخی از اظهارات راونسبورگ تردید دارند.

رول گفت که تصمیمش را نگرفته است. بیشتر سؤالات او برای راونسبورگ است که نگفته است آیا شهادت خواهد داد یا خیر.

او گفت: «باید ساده لوح بود تا نتیجه گرفت که حداقل برخی از عناصر سیاسی در جریان نیستند. نظر مردم و فرماندار چیست؟

نوم روند استیضاح را ادامه داد. پس از اینکه دولت او برای برکناری او استدلال کرد، استیضاح با یک رای از مجلس خارج شد. در سنا، جایی که برای محکوم کردن راونسبورگ به اکثریت دوسوم نیاز است، قانونگذاران معمولاً با فرماندار همسو بودند.

برای محکوم کردن راونسبورگ، یک جمهوری خواه برای دوره اول که به دنبال انتخاب مجدد نیست، به 24 سناتور یا دو سوم نیاز است.

سناتورهای دیگر گفتند که مشتاقانه منتظر محاکمه ای به عنوان محاکمه عمومی در مورد جزئیات تصادف هستند که در 21 ماه از زمان حمله راونسبورگ به بوئور در حالی که او از گردهمایی جمهوریخواهان به خانه می رفت آغاز شده است.

آسوشیتدپرس از هر یک از 35 عضو سنای تحت کنترل جمهوری خواهان پرسید که آیا تصمیمی در مورد دو اتهام استیضاح که از روز سه شنبه مورد بحث قرار می گیرد، گرفته اند یا خیر. هیچ یک از 20 نفری که پاسخ دادند، نگفتند که به تصمیمی رسیده اند. اکثر آنها خود را به هیئت منصفه یا قضاتی تشبیه می کردند که باید در مورد مصیبتی که حزب جمهوری خواه ایالت را شکسته و افکار عمومی را تحریک کرده است، یک دادرسی عادلانه ارائه دهند.

سناتور جمهوری خواه وی جی اسمیت گفت که او مراقب بوده که از روی انصاف در مورد محاکمه اظهار نظر نکند، حتی با وجود اینکه ده ها نفر در جامعه او از او در این مورد سوال کرده اند. اما او گفت که هر بار که بوئور از جایی که در بزرگراه 14 ایالات متحده در آن درگذشت، به یاد مرگ او می افتد.