سناتورهایی که سکته کرده اند می گویند جان فترمن می تواند این کار را انجام دهد

سناتور بن ری لوجان (DN.M.) که در اینجا در کنفرانس خبری 2 اوت در ساختمان کنگره ایالات متحده نشان داده شده است، گفت که او پس از سکته پنسیلوانیایی از جان فترمن حمایت کرد. (عکس: تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ)

سناتور پت تومی (R-Pa.)، که در حال بازنشستگی است، حمله را تشدید کرد در این هفته، با این استدلال که یک سناتور باید قادر به بحث و گفتگوی کامل باشد تا بتواند کار را به درستی انجام دهد.

لوژان گفت: «به جایی رسید که من مشتاقانه منتظر آن ویدیو بودم، و گاهی احساسی بود، اما برای من اهمیت زیادی داشت. “وقتی هر یک از ما در زمان هایی از زندگی خود با چیزی که می تواند سخت باشد روبرو می شویم، حمایت کمک می کند.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

روز چهارشنبه، فترمن با یک مناظره موافقت کرد.

ون هولن گفت: “من معتقدم که او می تواند ریباند کند و بر اساس آنچه که از او شنیده ام که گفته پزشکش گفته است، او بهبودی کامل خواهد داشت.” “من فکر می کنم هوشمندانه است که او زمان مورد نیاز خود را اختصاص دهد.”

تومی در حین مبارزات انتخاباتی در ایالت برای اوز، جراح بازنشسته و برنامه تلویزیونی سابق، گفت: «اگر او نتواند این کار را انجام دهد، صادقانه بگویم، نمی‌تواند یک سناتور مؤثر باشد و رای‌دهندگان پنسیلوانیا باید این را بدانند. میزبان.

جمهوری خواهان از فترمن خواسته اند که در ماه می قبل از پیروزی در انتخابات مقدماتی دموکرات ها سکته مغزی کرده بود، با مجموعه ای از مناظره ها علیه مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه موافقت کند و پیشنهاد می کند که بهبودی مداوم او و گاهی اوقات توقف سخنرانی در مسیر مبارزات انتخاباتی او را از توانایی رد صلاحیت کند. در سنا خدمت کند. (جمهوری خواهان در سایر رقابت های فدرال، مانند انتخابات سنای جورجیا، از مناظره با مخالفان خود خودداری کرده اند.)

فترمن، 53 ساله، گفت که سکته مغزی او به دلیل لخته شدن خون ناشی از فیبریلاسیون دهلیزی در قلب او بود. او گفت که هیچ آسیب شناختی ندیده است اما اذعان کرده است که سکته مغزی مختل شده است پردازش شنوایی و گفتار او. او به آرامی شخصاً به مبارزات انتخاباتی بازگشت و اخیراً اوز را به دلیل استفاده از کلمه “crudité” برای توصیف یک سینی سبزیجات مورد تمسخر قرار داد.

کمپین فترمن نامه ای از دکترش منتشر کرد او می‌گوید که اگر داروهایش را مصرف کند و توصیه‌های پزشکی را دنبال کند، «باید بتواند بدون مشکل در مجلس سنای آمریکا کارزار کند و خدمت کند».

لوجان روز چهارشنبه به هاف پست گفت: “ما در حال قدم زدن هستیم، در حال گفتگو هستیم، با مردم صحبت می کنیم، نامزد می کنیم.” «توانایی شناختی قوی است. و بنابراین من به کاری که جان فترمن در زمان انتخاب شدنش به عنوان سناتور ایالات متحده انجام خواهد داد، مطمئن هستم.

کمپین اوز با آنچه ممکن است یکی از قضاوت‌کننده‌ترین توهین‌های سلامتی در تاریخ مبارزات انتخاباتی باشد پاسخ داد: “اگر جان فترمن تا به حال در زندگی خود یک سبزی می خورده بود، شاید سکته مغزی بزرگی نمی کرد و در موقعیتی قرار نمی گرفت که دائماً در مورد آن دروغ بگوید.”

سناتور بن ری لوجان (DN.M.) که در اینجا در کنفرانس خبری 2 اوت در ساختمان کنگره ایالات متحده نشان داده شده است، گفت که او پس از سکته پنسیلوانیایی از جان فترمن حمایت کرد.  (عکس: تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ)

لوجان، 49 ساله، در ماه فوریه به دلیل سکته مغزی در مخچه خود تحت درمان قرار گرفت و یک ماه پس از جراحی که باعث کاهش فشار در مغز او شد، به سر کار بازگشت. ون هولن 63 ساله در ماه مه پس از تحمل یک “سکته مغزی جزئی” ناشی از پارگی وریدی در پشت سرش برای مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد.

لوجان گفت که با فترمن “برای ارائه حمایت” تماس گرفته است و آن دو بارها با هم صحبت کرده اند. دموکرات نیومکزیکو گفت که از نحوه ارسال «ویدیوهای الهام بخش روزانه» سناتور کوری بوکر (DN.J.) پس از سکته مغزی برای او بسیار قدردانی می کند.

من فکر نمی‌کنم سیاستمداران باید قضاوت‌های متخصصان پزشکی را حدس بزنند، و می‌دانم که دکتر اوز گاهی اوقات خود را یکی از آن‌ها معرفی می‌کند. من به پزشکانی که می دانند در این زمینه در مورد چه صحبت می کنند گوش می دهم.

لوژان یک دریافت کرد تشویق ایستاده دو حزبی زمانی که او تنها یک ماه پس از سکته مغزی به مجلس سنا بازگشت.

مانند Fetterman، Sens. بن ری لوجان (DN.M.) و کریس ون هولن (D-Md.) امسال سکته کردند، اما هر دو به سر کار بازگشتند و کار خود را انجام می دادند. آنها گفتند که فترمن نیز می تواند این کار را انجام دهد.

سناتور بن ری لوجان (DN.M.) که در اینجا در کنفرانس خبری 2 اوت در ساختمان کنگره ایالات متحده نشان داده شده است، گفت که او پس از سکته پنسیلوانیایی از جان فترمن حمایت کرد. (عکس: تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ)

ون هولن حملات GOP بر سر سلامتی Fetterman را “خارج از محدوده” خواند.

واشنگتن – بهبود تدریجی جان فترمن از سکته مغزی به نقطه حمله جمهوری خواهان در رقابت های سنای پنسیلوانیا ایالات متحده تبدیل شده است، اما دو سناتوری که اخیراً دچار سکته مغزی شده اند گفتند که سلامتی فترمن نباید مشکلی باشد.