سلنا گومز با لباس عروس در حال لذت بردن از “یک روز معمولی در محل کار” پس از به اشتراک گذاشتن وضعیت رابطه مشاهده شد

“حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است!” این بازیگر 77 ساله پست خود را شرح داد.

ویدیوهای سلنا پس از آن منتشر شد که شایعاتی مبنی بر قرار او با درو تاگارت 33 ساله، نوازنده Chainsmokers منتشر شد. تاگارت و دوست دخترش، ایو جابز، اوایل امسال از هم جدا شدند.

گومز – که نقش میبل مورا را در سریال موفق ایفا می کند – به نظر می رسید که با همبازی هایش استیو مارتین و مارتین شورت دیوانه وار در خیابان های شهر نیویورک حرکت می کند.

لباس عروس سلنا گومز

در برنامه FOX NEWS بخوانید

همچنین روز سه شنبه، گومز با 402 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود تصاویری از زمان حضور در صحنه فیلمبرداری به اشتراک گذاشت.

گومز این ویدئو را با این عنوان نوشت: “هنوز اینجا به دنبال او هستم.”

مارتین شورت، سلنا گومز و استیو مارتین در حال فیلمبرداری «فقط قتل‌ها در ساختمان» در روز سه‌شنبه در Upper West Side دیده می‌شوند.

سلنا گومز

سلنا گومز در هنگام فیلمبرداری «فقط قتل‌ها در ساختمان» با لباس عروس سفید، ست شده با روبند و دستکش همسان، شگفت‌زده شد.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

گومز به این نشریه گفت: «فکر می‌کنم بیشتر تجربیات من در روابط مورد نفرین قرار گرفته است. “من خیلی جوان بودم که وقتی در یک رابطه بودم، در معرض چیزهای خاصی قرار نگرفتم. حدس می‌زنم باید پیدا کنم که این کلمه برای من چیست، زیرا نسبت به روابط گذشته احساس کمتری می‌کردم و هرگز واقعاً احساس برابری نمی‌کردم.”



منبع سلنا گومز می گوید که در مورد آسیب دیده شدن توسط ترول های رسانه های اجتماعی که افزایش وزن را مسخره می کردند، دروغ گفته است

سلنا گومز در صحنه فیلمبرداری «فقط قتل‌ها در ساختمان».

فیلمبرداری سلنا گومز در شهر نیویورک
از زمانی که هیلی با جاستین ازدواج کرد، طرفداران گومز و هیلی را در مقابل یکدیگر قرار دادند. پست‌های گومز در شبکه‌های اجتماعی با کامنت‌هایی مانند “#teamselena” پر شده است.

سلنا گومز سر صحنه فیلمبرداری

در تصاویر، گومز در حالی که با لباس عروس روی زمین نشسته بود می درخشید. او در حالی که یک کوکوکولا با چکمه های دکتر مارتنز سفید در دست داشت، دستانش را در هوا گرفته بود.

سلنا گومز در حال فیلمبرداری «تنها قتل در ساختمان» است.

ستاره در حال همگام سازی با صدای ویروسی TikTok بود که می گفت: “من از این متنفرم که دخترها مانند “وای خدای من، عاشق من حتی نمی داند که من وجود دارم.” دختر، عشق من حتی وجود ندارد!”

گومز هنگام فیلمبرداری صحنه های سریال Hulu لباس عروسی کامل به تن داشت.

او پستی را با برچسب اکانت اینستاگرام “تنها قتل در ساختمان” نوشت: “من شرحی ندارم. فقط یک روز معمولی در محل کار.”

مارتین همچنین تصویری از گومز را با شورت به اشتراک گذاشت و در توئیت نوشت: “معلوم است که این اتفاق نیز افتاده است.”

سلنا گومز روز سه شنبه با لباس عروس در نیویورک دیده شد.

یک منبع به US Weekly گفت: “آنها سعی نمی کنند عاشقانه خود را با رفتن مخفیانه در کلوپ های اعضا پنهان کنند. آنها بسیار محبت آمیز هستند و با هم بسیار سرگرم می شوند. سلنا به سختی می تواند دست هایش را از او دور کند.”

سلنا گومز یک عروس خیره کننده است.

به نظر نمی‌رسد که گومز خودش به این زودی‌ها از راهرو عبور کند، زیرا وضعیت رابطه‌اش را در ویدئویی که در 15 مارس به اشتراک گذاشته شده بود از TikTok روشن کرد.

مارتین شورت، سلنا گومز و استیو مارتین

مارتین روز سه‌شنبه در توییتر عکسی را به اشتراک گذاشت که در آن با گومز ژست گرفته بود، انگار می‌خواهد او را در راهرو قدم بزند.

در سال 2021، او در مورد تاریخچه رابطه خود با Vogue استرالیا صحبت کرد.

گومز در چندین رابطه برجسته از جمله جاستین بیبر و The Weeknd بوده است. آلوم “جادوگران ویورلی پلیس” پس از شایعه درام دوباره با هیلی بیبر، که در سال 2018 با سابق خود ازدواج کرد، تیتر خبرها شد.

سلنا گومز در حال فیلمبرداری «فقط قتل‌ها در ساختمان» با لباس عروس توری دیده می‌شود.

این بازیگر 30 ساله اخیراً در صحنه فیلمبرداری «تنها قتل‌ها در ساختمان» از Hulu دیده شد و در حال فیلمبرداری با لباس عروسی زیبا، بدون آستین و توری همراه با حجاب سفید و دستکش‌های همسان بود.

کاربران برنامه برای تماشای ویدیو اینجا را کلیک کنید