سلطنت آدسانیا در UFC هنوز چیزی خاص ندارد

آدسانیا گفت: «اما در بدترین روزم، می‌توانم بهترین مرد را بکشم.

بر کسی پوشیده نیست که UFC در یک خشکسالی طولانی مدت در پشت سر کونور مک گرگور قرار دارد.

دفاع ملایم آدسانیا از عنوان قهرمانی مقابل جرد کاننیر در UFC 276 در شنبه شب، فرصت از دست رفته دیگری بود تا شاید تاثیرگذارترین ورزشکار UFC به سطح بعدی از ستاره برسد.

آدسانیا افزود: “بزرگ ها همه به این نقطه می رسند. اندرسون سیلوا، جی اس پی (ژرژ سنت پیر)، آنها را می دیدم و می گفتم: “این یک مبارزه فوق العاده بود” و مردم آنها را هو می کردند. مانند (محمد) علی، (فلوید) می ودر. شما به این نقطه می رسید که خیلی عالی هستید، مردم فقط می خواهند سقوط شما را ببینند.»

قبل از رویارویی با Cannonier، آدسانیا قول داد که کاری تماشایی انجام دهد – کاری که درخور قیمت بالای بلیط وگاس یا 74.99 دلار سرسخت (بدون احتساب اشتراک ESPN+ مورد نیاز) برای نمایش‌های پرداخت به ازای هر نمایش در ایالات متحده باشد.

او واقعاً از زمانی که رابرت ویتاکر را ناک اوت کرد و عنوان قهرمانی بی چون و چرای وزن 185 پوندی UFC را در سال 2019 انجام داد، این کار را انجام نداده است. آدسانیا در پنج دفاع از عنوان خود یک پیروزی متوقف کرده است در حالی که کاری انجام نداده است که او را در مقابل همه در یک شبکه اجتماعی قرار دهد. شبکه برای روزها

چیزی که قهرمان میان‌وزن UFC ندارد، اجرای برجسته‌ای است که او را در دنیای گسترده‌تر ورزش مشهور می‌کند و زمان آن رسیده است که بدانیم آیا او می‌تواند آنها را ارائه دهد یا خیر.

او این کار را نکرد و هیچ ریسکی نکرد تا به خود فرصت بهتری برای انجام آن بدهد – و سپس نیوزلندی طرفداران را “خنگ”، “مست” و “درونگو” نامید زیرا از او انتظار داشتند کاری را انجام دهد. گفت انجام خواهد داد.

آدسانیا باید یک فرصت عالی دیگر برای فراگیر شدن در مبارزه بعدی خود با الکس پریرا، کیک بوکسینگ برزیلی که شان استریکلند را در UFC 276 ناک اوت کرد، داشته باشد.

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

لاس وگاس (AP) – اسرائیل آدسانیا توانایی مبارزه در دنیای ماورایی و کاریزمای شخصی لازم برای تبدیل شدن به فوق ستاره متقاطع بعدی هنرهای رزمی ترکیبی را دارد.

به نظر می‌رسید این مسابقه فرصتی را برای آدسانیا فراهم می‌کند تا ضربه سر خیره‌کننده یا ترکیبی را که هرگز دیده نشده است، آزاد کند. در عوض، او یک برد راحت به دست آورد و Cannonier را از راه دور در یک نمایش دیگر در مبارزه با امتیاز جدا کرد.

اما شکاف بین مغناطیس شخصی آدسانیا و استراتژی قفس او در لاس وگاس بسیار دردناک بود.

این سبک می تواند کمربندها را به دست بیاورد، اما به ندرت تعداد زیادی از طرفداران را در خارج از محافل مبارزه سخت به دست می آورد. تا زمانی که او یک کیش شخصیتی در امتداد شخصیت ضدقهرمان می‌ودر ایجاد نکند، او را به سطح بالایی از شهرت و ثروت که تنها بزرگترین مبارزان تا کنون به آن دست یافته‌اند، نمی‌برد.

پریرا در مورد برد آدسانیا گفت: “این من را هیجان زده نکرد، و جمعیت را هیجان زده نکرد.” “از دیدن آن بسیار ناراحت شدم. امیدوارم وقتی ما می جنگیم، او بهتر از این مبارزه کند. مطمئناً، من او را وادار می‌کنم که برای نمایش بهتری به تماشاگران بجنگد.»

آدسانیا با دود بنفش و موسیقی و کلاه علامت تجاری کشتی‌گیر حرفه‌ای در حالی که یک اورنی با نام Cannonier روی آن حمل می‌کرد، به عنوان ادای احترام به The Undertaker، پیاده‌روی رینگ انجام داد. او با Cannonier با مانیکور فرانسوی نوک و لاک درخشان روی ناخن های پا مبارزه کرد.

آدسانیا پس از آن در پاسخ به سوالی درباره هوادارانی که در دو راند پایانی او در لاس وگاس زود هو می‌کردند، سوت می‌زدند و زود ترک می‌کردند، گفت: «آن‌ها نمی‌دانند مبارزه واقعی چیست یا ظرافت واقعی چیست».

آدسانیا گفت: «من داستان را دوست دارم. «زندگی من یک فیلم است. زندگی من یک انیمه است. من با مردی روبرو هستم که در کیک بوکسینگ مرا مورد ضرب و شتم قرار داده است و او همچنان مرا تعقیب می کند.

او پیشگیرانه از هرگونه انتقادی با گفتن اینکه “یک شب تعطیل” داشته است شانه خالی کرد.

پریرا یک بازیکن تازه وارد MMA است، اما او قبلاً آدسانیا را در طول دوران حرفه ای کیک بوکسینگ خود ناک اوت کرده است. یک لحظه متقاطع تعیین کننده حرفه ای برای آدسانیا به چشم می خورد تا آن را به دست آورد.

آدسانیا گفت: «این یک ذائقه اکتسابی است که در زیر این مرکز توجه رشد کنیم. “من شکوفا می شوم. من ذوب نمی شوم.»

اما آدسانیا به عنوان یک مبارز رسانه ای آگاه که عشق به انیمه الهام بخش نام مستعار او – The Last Stylebender – شد، اهمیت لحظات نمادین را می داند. او با ورزشکاری که گرانش را به چالش می کشد، جزو معدود مبارزان MMA است که می تواند آنها را تنها با استعداد خود خلق کند.

کامارو عثمان، قهرمان وزن کم وزن و الکساندر ولکانوفسکی قهرمان وزن کم، در صدر لیست های پوند به پوند قرار دارند، اما آن ستاره های محبوب واقعا بدنبال بدنامی خارج از قفس نیستند، و آن را به خود جلب نکرده اند.

بسیاری دیگر آنها را کسل کننده می نامند، صرف نظر از اینکه Adesanya (23-1) چقدر جدی مخالفت می کند.

نسل جدیدی از قهرمانان در راس ورزش قرار دارند، اما هیچ کس در آن گروه چیزی نزدیک به مشاهیر مک گرگور یا روندا روسی ندارد. جان جونز نزدیکترین آنهاست، اما قهرمان خودخرابگر ۲ سال و نیم است که نجنگیده است و در حالی که به وزن سنگین می‌رود، چیزی روی عرشه ندارد، تقسیم‌بندی در آشفتگی پیرامون قهرمان غایب فرانسیس نگانو.

آدسانیا در مورد این مراسم مجلل گفت: “من دوست دارم یک نمایش برپا کنم.” “من دوست دارم سرگرم شوم و همین کار را کردم.”

البته همه اینها تقصیر آدسانیا نیست. او یک ضد پانچر درخشان است و وقتی حریفی مانند Cannonier در ضربات خود سختگیرانه و کم احتیاط عمل می کند، آدسانیا نمی تواند بهترین کاری را که انجام می دهد انجام دهد.

آدسانیا همه چیز را می خواهد و او یکی از بزرگترین شخصیت ها را در این ورزش دارد. او با سبکی سریع و چشمگیر به تاج و تخت میانه وزن رسید و رفتار جنگجویانه ای دارد که باید در خانواده های سراسر جهان شناخته شود.

در واقع، سه دفاع آخر آدسانیا از عنوان قهرمانی میان‌وزن از زمان شکست او در کمربند سبک وزن، پیروزی‌های تصمیم‌گیری در آنچه کارشناسان MMA آن را عملکردهای فنی و تاکتیکی می‌نامند، بوده است.

___