سقط جنین، دعوای درونی دموکرات ها و تعداد زیادی از دونالد ترامپ

نماینده پیتر مایجر، یکی از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که پس از قیام 6 ژانویه 2021 به استیضاح رئیس جمهور ترامپ رای دادند، با جان گیبز رقیب اولیه مورد حمایت ترامپ، دستیار سابق وزیر مسکن و شهرسازی – و دریافت کننده کمک دموکراتیک

گریتنس با پیگیری رای ترامپ، تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن یک تفنگ ساچمه ای در دست داشت و از رای دهندگان خواست که «جمهوری خواهان فقط به نام» را حذف کنند، یا به قول خودش به «شکار رینو» بروند.

تلاش یک ساله ترامپ برای شکست جمهوری خواهان مجلس نمایندگان که در 6 ژانویه به استیضاح او رای دادند، با دو آزمون روبرو می شود.

واشنگتن – دونالد ترامپ در مقابل جمهوری خواهان غیر ترامپ.

ترامپ در مقابل استیضاح کنندگان جمهوری خواه: جمهوری خواهانی که به استیضاح ترامپ رای دادند با انتخاب های او در سال 2022 روبرو می شوند

در یک رقابت دیگر در میشیگان، دو نماینده دموکرات در یک منطقه تازه ایجاد شده در مجلس نمایندگان آمریکا با یکدیگر رقابت می کنند: اندی لوین و هیلی استیونز.

دموکرات ها با امید به اینکه نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات عمومی در پاییز راحت تر شکست بخورند، ترفندهای مشابهی را در ایلینوی، مریلند و پنسیلوانیا امتحان کردند.

برنده انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان مجلس سنای جمهوری خواه نسبت به هرکسی که از میدان شلوغ دموکرات بیرون بیاید، برتری خواهد داشت.

دعوای درونی دموکراتیک و مداخله در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه.

کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات، تبلیغی را تامین مالی کرد که گیبز را بیش از حد محافظه کارانه مورد حمله قرار می دهد، که می تواند جذابیت او را برای رای دهندگان ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوری خواه با مایجر افزایش دهد.

او نگفت که منظور اریک اشمیت است یا اریک گریتنز.

انتخابات مقدماتی امسال شامل رقابت برای وزرای خارجه است، موقعیتی که از زمانی که مقامات بر انتخابات نظارت می کنند اهمیت بیشتری یافته است.

رئیس جمهور سابق و معاون رئیس جمهور سابق نیز در ماه می در گرجستان به مصاف یکدیگر رفتند. پنس از فرماندار فعلی برایان کمپ حمایت کرد که به راحتی دیوید پردو رقیب مورد حمایت ترامپ را شکست داد.

ترامپ تا عصر دوشنبه منتظر ماند تا در رقابت های انتخاباتی سنای میسوری تایید کند – به نوعی. در یک بیانیه کتبی، رئیس جمهور سابق گفت که مطمئن است رای دهندگان میسوری می توانند “تصمیم خود را بگیرند” و “بنابراین من مفتخرم که اعلام کنم ERIC تایید کامل و کامل من را دارد!”

کانزاس و سقط جنین: حق سقط جنین در رای گیری کانزاس، اولین مورد از این نوع پس از سقوط Roe، با آزمایش روبرو می شود

کانسان‌ها در مورد تغییر قانون اساسی ایالت و اجازه قانون‌گذاری سقط جنین به مجلس رای خواهند داد. در ژوئن، دادگاه عالی ایالات متحده، تصمیم رو در مقابل وید را لغو کرد، تصمیمی که در سال 1973 سقط جنین را به عنوان یک حق قانونی تعیین کرد.

ترامپ از کاری لیک، مجری سابق اخبار، حمایت می کند که با ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر تقلب در رأی دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری 2020 موافق است و قول داد در صورت انتخاب شدن، قوانین انتخابات ایالتی را تغییر دهد.

ترامپ در مقابل مایک پنس.

ترامپ در مقابل پنس؟برای مایک پنس، مشکلات با حضور در کاخ سفید از رئیس قدیمی او، دونالد ترامپ شروع می شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری کری لیک را در گردهمایی “نجات آمریکا” در حمایت از نامزدهای حزب جمهوری خواه آریزونا در دره پرسکات در آغوش گرفت. انتخابات مقدماتی آریزونا در 2 آگوست برگزار می شود.

دوئل GOP در آریزونا:دریاچه کاری، بلیک مسترز و مارک فینچم به سمت پیروزی می روند. دموکرات ها تشویق می کنند

آریزونا: ترامپ در مقابل پنس، دوباره

از مخالفان بیوتلر می‌توان به جو کنت، که از حمایت ترامپ برخوردار است، اشاره کرد.

در آریزونا، ترامپ از مارک فینچم، که در راهپیمایی‌های «سرقت دزدی» در اعتراض به انتخابات 2020 شرکت کرد و خواستار عدم تایید نتایج در آریزونا شد، حمایت کرد. یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه، نماینده ایالت شانا بولیک، لایحه ای را ارائه کرد که به قوه مقننه این اختیار را می داد تا انتخابات را لغو کند.

هنری اولسن، تحلیلگر نظرسنجی و عضو ارشد مرکز اخلاق و سیاست عمومی در واشنگتن دی سی، گفت: ترامپ در رای گیری زیاد خواهد بود.

دو نامزد در ویسکانسین – جاستین اشمیتکا و جی شرودر – خواستار عدم تایید یا ابطال انتخاب کنندگان ایالتی از انتخابات 2020 شدند.

دو موضوع در طول سال انتخابات مطرح شده است: دموکرات‌های کنگره که به دلیل تقسیم مجدد با یکدیگر مخالفت می‌کنند و سازمان‌های دموکرات که به نامزدهای مورد حمایت ترامپ کمک می‌کنند، با این فرض که شکست آنها در پاییز آسان‌تر خواهد بود.

سنای جمهوری خواه آریزونا در دوره مقدماتی، حامی ترامپ، بلیک مسترز، یک سرمایه‌دار خطرپذیر که تئوری‌های توطئه ترامپ درباره انتخابات 2020 را تکرار می‌کند، حضور دارد.

از جمله مخالفان نیوهاوس، لورن کالپ، رئیس سابق پلیس که از حمایت ترامپ برخوردار است، می باشد.

وزیران امور خارجه

انتخابات کاندیداتوری کاملاً حرفه ای به نظر می رسد، اما انتخابات مقدماتی ایالت آفتابگردان دارای یک رفراندوم است که برجسته بودن یک موضوع به شدت احیا شده را آزمایش می کند: سقط جنین.

یک زن تابلویی در دست دارد که از رای دهندگان می خواهد به اصلاحیه قانون اساسی کانزاس در مورد سقط جنین در طول راهپیمایی ملی زنان رای منفی دهند.

در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان سنا، فرماندار سابق اریک گریتنز شرکت می کند که در سال 2018 به دلیل اتهامات مربوط به تجاوز جنسی و مسائل مربوط به جمع آوری کمک های مالی از سمت خود استعفا داد.

یک زن تابلویی در دست دارد که از رای دهندگان می خواهد به اصلاحیه قانون اساسی کانزاس در مورد سقط جنین در طول راهپیمایی ملی زنان رای منفی دهند.

دموکرات‌ها روی حذف حق سقط جنین در قانون اساسی حساب می‌کنند تا پایه‌های سیاسی خود را تقویت کنند و به پیروزی‌ها دست یابند. جمهوری خواهانی که مدت ها به دنبال پایان دادن به رو در مقابل وید بودند، انتظار دارند که چشم انداز قوانین ایالت به ایالت برای ممنوعیت سقط جنین همین کار را برای رای دهندگان آنها انجام دهد.

واشنگتن: تور انتقام ترامپ

موضوعی که می تواند تفاوت ایجاد کند: اسرائیل. استیونز میلیون ها حمایت از پروژه دموکراسی متحد دریافت کرد، یک کمیته اقدام سیاسی که توسط کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل ایجاد شد.

مروری بر مسابقات، ایالت به ایالت:

میشیگان: دموکرات ها به یک نامزد ترامپ کمک می کنند – و با یکدیگر می جنگند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: انتخابات مقدماتی 2 آگوست: سقط جنین، درگیری درونی دموکرات ها، و دونالد ترامپ



منبع

نماینده جیمی هررا بوتلر، نماینده جمهوری خواه، یکی از جمهوری خواهانی است که به استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ به دلیل شورش در ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 رای داد.

او همچنین یک فرد ضعیف است. گریتنز در نظرسنجی‌های پیش از انتخابات مقدماتی پس از آن که همسر سابقش بیانیه‌ای منتشر کرد و جزئیات اتهامات مربوط به آزار خانگی را منتشر کرد، شروع به سقوط کرد که او آن را رد کرد.

دموکرات‌ها انتظار دارند که استادان آسان‌ترین نامزد برای شکست در رقابت با سناتور فعلی مارک کلی باشد.

بیشتر: مقامات انتخابات ایالتی به کمیته فشار، تهدیدات ترامپ و متحدان در 6 ژانویه می گویند

میسوری: یک مسابقه Show Me State

سقط جنین

پنس از کارین تیلور رابسون، یک جمهوری‌خواه سنتی‌تر که می‌گفت لیک از باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا حمایت می‌کرد و ترامپ را قبل از اینکه رئیس‌جمهور شود، محکوم کرد، حمایت می‌کند.

نبردهای وزیر امور خارجه:در میان ترم های 2022، میدان نبرد جدید “دروغ بزرگ”.

کانزاس: سقط جنین

در یک رقابت قانونگذاری ایالتی، حامیان ترامپ تلاش می کنند تا رئیس مجلس آریزونا راستی باورز را شکست دهند، که در مقابل کمیته ویژه کنگره در مورد شورش 6 ژانویه شهادت داد و به شدت ادعاهای مکرر رئیس جمهور سابق مبنی بر برگزاری انتخابات دزدیده شده در آریزونا را به چالش کشید.

اینها از جمله موضوعات اصلی در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه است که به تصمیم گیری در مورد اینکه کدام حزب کنترل کنگره و دفاتر فرمانداری را در نوامبر به دست می آورد، کمک می کند. پنج ایالت میزبان انتخابات مقدماتی هستند: میشیگان، آریزونا، میسوری، کانزاس و واشنگتن.

این رقابت بر اصطکاک بین لیبرال ها و دموکرات های میانه رو تأکید می کند. لوین کاندیدای چپ افراطی سابق ریاست جمهوری، برنی سندرز را برای مبارزات انتخاباتی خود به میدان آورد.

دو نفر متصدی مجلس – نمایندگان Jaime Herrera Beutler و Dan Newhouse با رقبای طرفدار ترامپ روبرو شوید

نماینده جیمی هررا بوتلر، نماینده جمهوری خواه، یکی از جمهوری خواهانی است که به استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ به دلیل شورش در ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 رای داد.

آریزونا بسیار مهم است رقابت در مبارزه برای کنترل سنا، تقسیم 50-50 بین احزاب. دموکرات ها به دلیل رای تساوی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، مجلس را کنترل می کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد جمهوری خواه فرمانداری کری لیک را در مراسم

انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری‌خواهان را می‌توان به‌عنوان نبردی نیابتی بین ترامپ و پنس، رقبای قبلی که ممکن است برای نامزدی ریاست‌جمهوری 2024 با یکدیگر مخالفت کنند، تلقی کرد.

نظرسنجی ها به جمهوری خواهان منجر به یک نامزد سنتی تر، اریک اشمیت، دادستان کل میسوری می شود. ویکی هارتزلر، نماینده آمریکا، یکی دیگر از جمهوری خواهانی است که به دنبال پر کردن کرسی سنا است که توسط روی بلانت جمهوری خواه خالی شده است.