سقط جنین، اقتصاد محور بحث کریگ-کیستنر است

کریگ یک لغزش آشکار – که جمهوری‌خواهان سریعاً به آن هجوم آوردند – گفت: “من هرگز از ایستادن برای بیگ فارما و ایستادن در برابر رای دهندگانم دست نخواهم کشید.”

یک لغزش

همچنین یکی از گران ترین مسابقات هاوس در کشور است. کریگ گفت این به این دلیل است که شرکت‌های نفتی و دارویی فوق‌العاده برای شکست دادن او هزینه‌های زیادی می‌کنند. کمپین کریگ پس از جمع آوری 1.75 میلیون دلار در سه ماهه سوم، بیش از 3 میلیون دلار پول نقد در ماه آخر کمپین داشت. کمپین کیستنر روز پنجشنبه گفت که بیش از 731000 دلار در همان دوره جمع آوری کرده و 494000 دلار در بانک باقی مانده است.

در اینجا چند نکته کلیدی آورده شده است:

عکس های جدایی

اقتصاد

کریگ گفت: “شما طرفدار زندگی هستید، طرفدار ترامپ هستید و طرفدار اسلحه هستید.” منطقه 2.»

آیا می‌توانید دو سال دیگر از رهبری جو بایدن و انجی کریگ جان سالم به در ببرید، یا می‌خواهید دو سال آینده یک کنترل و تعادل برای این سیاست‌های فاجعه‌بار باشد و مطمئن شوید که این آغاز دو سال آینده است که ما به آن بازمی‌گردیم. به مسیر بهبودی و بازگشت به سعادت؟» کیستنر پرسید.

کریگ از کار خود برای شکل دادن به قانون دو حزبی کاهش تورم که به گفته او کسری بودجه را کاهش می دهد، هزینه های مراقبت های بهداشتی را کاهش می دهد و انرژی های تجدید پذیر را ارتقا می دهد، تبلیغ کرد. او همچنین بر کار خود برای کنترل قیمت انسولین و سایر داروهای تجویزی، حمایت از کشاورزان با مبارزه برای اجازه دادن به فروش تمام سال ترکیب سوخت بنزین و اتانول E-15 و کاهش مالیات بر مشاغل کوچک تاکید کرد.

کیستنر در پاسخ گفت: «کریگ، نماینده کنگره، من ندیده‌ام که کسی بیش از شما در این دوره انتخاباتی یک کمپین ناصادقانه اجرا کند.

سقط جنین

کریگ در حمایت خود از حقوق سقط جنین پس از لغو پرونده Roe v. Wade توسط دادگاه عالی ایالات متحده، صریح بود. او گفت که دو بار به قانون فدرال رای داد تا حقوق سقط جنین را به قانون فدرال تبدیل کند «تا مطمئن شود که هر زن در آمریکا حق داشتن بدن خود، انتخاب خود، حقوق باروری خود را دارد. حریف من گفته است که او 100٪ طرفدار زندگی است. … شما این قدرت را دارید که مطمئن شوید هر زن در آمریکا از حقوق باروری برخوردار است و باید از آن استفاده کنید.»

کیستنر گفت که ساکنان منطقه «به دلیل سیاست‌هایی که کریگ و جو بایدن، نماینده کنگره و جو بایدن در پیش گرفته‌اند، فقط برای گذاشتن غذا روی میز، چه رسد به بنزین در ماشین، با مشکل مواجه شده‌اند». او گفت که راه حل این است که “مصرف هزینه های دولت، شروع به بهره برداری از سلطه انرژی آمریکا، و شروع سرمایه گذاری در منابع و تولید آمریکا برای کمک به بازگرداندن اقتصاد قوی تر آمریکا.”

کریگ گفت: “این مسابقه در تضادها خلاصه می شود، کسی که در مورد اعتقاداتش واضح است و با شما رک است، و کسی که مواضع خود را از وب سایت خود پنهان می کند وقتی که نظرسنجی خود را پس می گیرد.” منافع در مقابل کسی که پشت سر آنها ایستاده است.»



منبع

مینیاپولیس (AP) – انجی کریگ، نماینده دموکرات ایالات متحده، روز پنجشنبه رقیب جمهوری‌خواه خود را به‌عنوان یک پیاده شرکت نفت بزرگ و بیگ فارما به تصویر کشید که مخالفت خود را با حقوق سقط جنین پنهان می‌کند. در همین حال، تایلر کیستنر، نامزد جمهوری خواه کنگره گفت که کریگ مسئول تورم و سایر مشکلات اقتصادی است زیرا از سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حمایت می کند.

کریگ و کیستنر برای تنها مناظره کامل کمپین خود در کالج فنی شهرستان داکوتا در روزمونت، که توسط اتاق بازرگانی منطقه ای داکوتا حمایت می شد، ملاقات کردند. مسابقه آنها در ناحیه 2 حومه نوسان بهترین شانس جمهوری خواهان برای برگرداندن کرسی کنگره در مینه سوتا در نظر گرفته می شود.

اما کیستنر روز پنجشنبه موضعی را که اخیرا اتخاذ کرده بود تکرار کرد: «من طرفدار زندگی هستم، به استثنای تجاوز جنسی، زنای با محارم و زندگی مادر. اما این موضوع را باید به دولت ها واگذار کرد. من موضع خود را به صراحت اعلام کرده ام، چیز دیگری در این مورد نمی توان گفت.»

در واقع کیستنر در کمپین انتخاباتی خود در سال 2020، زمانی که کریگ او را با اختلاف کمی بیش از 2 درصد شکست داد، خود را “100% طرفدار زندگی” توصیف کرد. اما مانند سایر جمهوری خواهان در نواحی حومه شهر، او در مسابقه برگشت آنها با دقت روی این موضوع قدم گذاشته است. برای هفته‌ها پس از تصمیم دادگاه عالی، او موقعیت سقط جنین را در وب‌سایت خود فهرست نکرد.