سفر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون به آمریکا نبوغ خسته کننده آنها را به نمایش گذاشت

با این حال، انتخاب‌های مرزی آنها در شب جمعه در مراسم جشن، تفسیر دیگری را پیشنهاد می‌کرد. که آنها نمی خواستند اجازه دهند که لباس های کیت گفتگو در مورد تجارت بسیار جدی نجات سیاره را تحت الشعاع قرار دهند. کیت با لباس سبز رنگ اجاره‌ای خود در لندن و ویلیام با کراوات مشکی پاتریسیون خود، تجسم شگفت‌انگیز خانواده سلطنتی وظیفه‌شناس بریتانیا بودند.

زمان نشان خواهد داد که آیا ولزی ها با هسته ای کردن هری و مگان و مقایسه آنها با کارداشیان ها، حرکت هوشمندانه ای انجام داده اند یا خیر. با این حال، شکی وجود ندارد که در حال حاضر، حداقل، آب آبی شفاف بین این دو زوج وجود دارد.

به نظر می رسد “کارمندان دولتی خسته کننده قدیمی، ما، درست مثل مادربزرگ” موضوعی است که این زوج تصمیم گرفته اند مسیرشان به سوی آینده باشد. در واقع، آنها سعی کرده اند این استدلال را در مورد شوتزپاه مگان و هری که تریلر نمایش نتفلیکس خود را در روز دوم سفر خود منتشر کردند، به کار ببرند. تلگراف این در واقع چیز خوبی بود زیرا تفاوت بین هری و مگان (درام) و ویل و کیت (سرویس) را نشان می داد.

کریس جکسون/گتی ایماژ

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جنگ است! تیم ویلیام و کیت هری و مگان را “کارداشیان ها” می نامند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصاویر سیاه و سفید خانه هنری در مقابل چاپ های رنگی بازار انبوه.

احتمالاً کمی ناامید کننده از چرخش بهسازی شده بود، اما در نهایت، جمعه روزی بود که ولزی ها این روایت را پس گرفتند.

در ابتدای سفر سلطنتی ویلیام و کیت به آمریکا، برای ارائه جایزه محیط‌زیست Earthshot، آنها گفتند که مصمم هستند با هیچ‌یک از مسائل حاشیه‌ای “محوّل” نشوند.

کریس جکسون/گتی ایماژ

ویلیام در سخنرانی خود گفت: «تصمیم‌هایی که اکنون می‌گیریم بر نسل‌های آینده تأثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل است که ما باید مسیر امید، خوش بینی و فوریت را برای ترمیم سیاره خود انتخاب کنیم.»

سبک در مقابل جوهر.

گاهی اوقات مادر دوست هنوز هم می گوید که همه میدلتون ها، از جمله کیت، چقدر «خنگ» بودند. این عقیده ثابت او است: “بسیار خوب، خوب ترین بی توهین ترین مردم جهان، اما بدون سرگرمی.”

پس از نیم دهه تلاش برای متقاعد کردن ما که در واقع آنها به اندازه ساسکس‌ها افراد جذاب، نژادپرستانه و هیجان‌انگیزی هستند، به نظر می‌رسد ولزی‌ها این هفته قدرت خسته‌کننده بودن را پذیرفته‌اند.

البته باید از این زوج به خاطر این ابتکار بلندپروازانه که آن‌ها تأسیس کردند، ستایش کرد، که شامل پنج جایزه یک میلیون پوندی (1.2 میلیون دلاری) به پنج کسب‌وکار فناوری سبز می‌شود.

این موضعی نیست که بتوانید با آن بحث کنید. اما ویلیام و کیت پیام دیگری را نیز در تلگرام ارسال می‌کنند و آن این است: «اگر می‌خواهید درام بخواهید می‌توانید نتفلیکس را تنظیم کنید و آن را ببینید. کارداشیان ها-ببخشید!- هری و مگان نشان می دهد. ما اینجا در واقع سعی می کنیم کاری انجام دهیم.»

امسال برندگان شامل یک ابتکار اجاق گاز هوای پاک کنیایی با تأسیس زنان، یک شرکت کشاورزی خرد هندی، برنامه‌ای آموزش زنان برای «تکاور» صخره‌های سد بزرگ، یک شرکت بریتانیایی که تلاش می‌کند بسته‌بندی پلاستیکی را با جلبک دریایی جایگزین کند. محصولات و یک شرکت جذب کربن مستقر در عمان.

یک طرف را انتخاب کنید.

ساسکس ها و ولزی ها.

یکی از دوستان سلطنتی با کیت میدلتون زمانی که نوجوان بودند در کالج مارلبرو قرار داشت.

ملاقات با جو بایدن تأییدی بر وضعیت آنها به عنوان مردمان کشور بود، نه صرفاً افراد مشهور (اگرچه تعداد زیادی از آنها در مراسم اهدای جوایز در روز جمعه حضور داشتند، از جمله دیوید بکهام و بیلی آیلیش).

روزنامه‌نگاران تصور می‌کردند که این کد برای این است که «آنها به هیچ سؤالی در مورد هری و مگان پاسخ نمی‌دهند، پس زحمت نپرسید».